FILM FJRijders

Allerlei onderwerpen die niet specifiek onder een andere rubriek kunnen ondergebracht worden

Moderator: Abeloos

Gesloten
Arthur 2

FILM FJRijders

Bericht door Arthur 2 »

Allen ,

Vandaag kreeg ik de melding dat de film die gemaakt is tijdesn de MRV cursus klaar is , voor verdere info hierover kunnen jullie bij Max terecht. hij zal ??n dezer dagen telefoon krijgen van de man die jullie film heeft gemaakt. De film zou gemonteerd zijn en voorzien van de nodige muziek.

gtrzz,
FJR-Freak Max
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Re: FILM FJRijders

Bericht door FJR-Freak Max »

@ Regina & Arthur,

Dat is nog eens goed nieuws :hello1:

Eerder had ik al eens in andere topic gevraagd of jullie al iets wisten over deze dvd maar jullie zullen dat net gemist hebben daar jullie die periode juist op verlof gingen vertrekken :sunny: maar nu weet ik dat we ??n dezer ons kunnen verwachten aan een mooie herinnering die we samen beleefd hebben bij MRV :wav:

Groetjes en tot hoors,

Max 8)
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Afbeelding
ARTHUR
1300 cc
1300 cc
Contacteer:

Bericht door ARTHUR »

FJR-Freak Max schreef:@ Regina & Arthur,

Dat is nog eens goed nieuws :hello1:

Eerder had ik al eens in andere topic gevraagd of jullie al iets wisten over deze dvd maar jullie zullen dat net gemist hebben daar jullie die periode juist op verlof gingen vertrekken :sunny: maar nu weet ik dat we ??n dezer ons kunnen verwachten aan een mooie herinnering die we samen beleefd hebben bij MRV :wav:

Groetjes en tot hoors,

Max 8)

Hoi Max,

Dat zal ik gemist hebben, anders had je hier zeker een antwoord op gekregen. In ieder geval heb ik de film zelf nog niet gezien maar Paul kennende maakt hij er altijd iets mooi van.....hij heeft niet voor niets al enkele speelfims gemaakt, dus weet hij wel waar de klepel hangt :D

gtrzz,
Arthur
edje
Clublid
Clublid

Bericht door edje »

ikke curieus... ikke curieus...ikke curieus... ikke curieus...ikke curieus... ikke curieus...ikke curieus... ikke curieus...ikke curieus... ikke curieus... :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :cheers:

Grtjs
Eddy :P
slurf
Clublid
Clublid

Bericht door slurf »

@ edje,

wie ni :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: 8)

groetjes Roger
witse
Moderator
Moderator

Bericht door witse »

Misschien kan hij eens gespeeld worden in het nieuwe clubhuis :?: :?: :?: ( 8 oktober na de vergadering) dan kunnen wij allemaal meezien he :wav: bij een :occasion5: en een :occasion6:

Grtjs Luc & sonja
FJR-Freak Max
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

regina schreef:voor verdere info hierover kunnen jullie bij Max terecht. hij zal ??n dezer dagen telefoon krijgen van de man die jullie film heeft gemaakt.

Onderstussen heb ik met Paul, de maker van onze dvd over de basiscursus bij MRV contact gehad en een afspraak gemaakt :P
Vrijdag ga ik de film bekijken om te zien of alles in orde is en dan kan ik beslissen hem te nemen :idea:
Ik ben benieuwd hoe onze smoeltjes er op gaan staan en hopelijk heeft Edje niet te veel van die rare toetjes getrokken :lol: :lol: :thumbleft:
Volgens mij gaat het een unicum zijn om zoiets in je bezit te krijgen :hello1:
Iedereen die interesse had zal op de hoogte worden gehouden van de prijs en de kwaliteit om er eentje in zijn bezit te kunnen krijgen, dus hou jullie mailbox maar in de gaten he gasten :toothy1:

Groetjes en tot hoors,

Max 8)

Afbeelding
FJR-Freak Max
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

ARTHUR schreef:Hoi Max,

Dat zal ik gemist hebben, anders had je hier zeker een antwoord op gekregen. In ieder geval heb ik de film zelf nog niet gezien maar Paul kennende maakt hij er altijd iets mooi van.....hij heeft niet voor niets al enkele speelfims gemaakt, dus weet hij wel waar de klepel hangt :D

gtrzz,
Arthur
@ Arthur,

Geen erg maat en dat had ik ook gedacht dat je dit zou gemist hebben met je verlof in zicht :D

En.......vrijdag zal ik zien of hij wist waar de klepel moest gehangen worden, ne speelfilm moet het niet worden maar een aflevering van MRV mag het toch minimum zijn he :lol: :lol: :thumbleft:

Groetjes en tot ........

Max 8)

Afbeelding
FJR-Freak Max
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

witse schreef:Misschien kan hij eens gespeeld worden in het nieuwe clubhuis :?: :?: :?: ( 8 oktober na de vergadering) dan kunnen wij allemaal meezien he :wav: bij een :occasion5: en een :occasion6:

Grtjs Luc & sonja
@ Witse,

Ik zal zien wat ik kan doen om hem daar te kunnen tonen, maar dan moet jij wel voor de :occasion6: zorgen h? :lol: :lol: :hello2:
Drank is er terplaatse genoeg :occasion5: en plezier daar zorgen we dan wel zelf voor :orkest: :wav:

Max 8)

Afbeelding
ARTHUR
1300 cc
1300 cc
Contacteer:

Bericht door ARTHUR »

FJR-Freak Max schreef:
ARTHUR schreef:Hoi Max,

gtrzz,
Arthur
@ Arthur,

Geen erg maat en dat had ik ook gedacht dat je dit zou gemist hebben met je verlof in zicht :D

En.......vrijdag zal ik zien of hij wist waar de klepel moest gehangen worden, ne speelfilm moet het niet worden maar een aflevering van MRV mag het toch minimum zijn he :lol: :lol: :thumbleft:

Groetjes en tot ........

Max 8)

Yep.......motorrijders bij MRV.....wie zijn ze....wat doen ze....en wat drijft hen.......en hoe zien ze eruit.... :D :D :D :D :D

grtzz,
Gesloten