FILM FJRijders
Moderator: Abeloos
FILM FJRijders
Allen ,
Vandaag kreeg ik de melding dat de film die gemaakt is tijdesn de MRV cursus klaar is , voor verdere info hierover kunnen jullie bij Max terecht. hij zal ??n dezer dagen telefoon krijgen van de man die jullie film heeft gemaakt. De film zou gemonteerd zijn en voorzien van de nodige muziek.
gtrzz,
Vandaag kreeg ik de melding dat de film die gemaakt is tijdesn de MRV cursus klaar is , voor verdere info hierover kunnen jullie bij Max terecht. hij zal ??n dezer dagen telefoon krijgen van de man die jullie film heeft gemaakt. De film zou gemonteerd zijn en voorzien van de nodige muziek.
gtrzz,
- FJR-Freak Max
- Beheerder
- Contacteer:
Re: FILM FJRijders
@ Regina & Arthur,
Dat is nog eens goed nieuws
Eerder had ik al eens in andere topic gevraagd of jullie al iets wisten over deze dvd maar jullie zullen dat net gemist hebben daar jullie die periode juist op verlof gingen vertrekken
maar nu weet ik dat we ??n dezer ons kunnen verwachten aan een mooie herinnering die we samen beleefd hebben bij MRV 
Groetjes en tot hoors,
Max
Dat is nog eens goed nieuws

Eerder had ik al eens in andere topic gevraagd of jullie al iets wisten over deze dvd maar jullie zullen dat net gemist hebben daar jullie die periode juist op verlof gingen vertrekken

Groetjes en tot hoors,
Max

Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

FJR-Freak Max schreef:@ Regina & Arthur,
Dat is nog eens goed nieuws![]()
Eerder had ik al eens in andere topic gevraagd of jullie al iets wisten over deze dvd maar jullie zullen dat net gemist hebben daar jullie die periode juist op verlof gingen vertrekkenmaar nu weet ik dat we ??n dezer ons kunnen verwachten aan een mooie herinnering die we samen beleefd hebben bij MRV
Groetjes en tot hoors,
Max
Hoi Max,
Dat zal ik gemist hebben, anders had je hier zeker een antwoord op gekregen. In ieder geval heb ik de film zelf nog niet gezien maar Paul kennende maakt hij er altijd iets mooi van.....hij heeft niet voor niets al enkele speelfims gemaakt, dus weet hij wel waar de klepel hangt

gtrzz,
Arthur
- FJR-Freak Max
- Beheerder
- Contacteer:
regina schreef:voor verdere info hierover kunnen jullie bij Max terecht. hij zal ??n dezer dagen telefoon krijgen van de man die jullie film heeft gemaakt.
Onderstussen heb ik met Paul, de maker van onze dvd over de basiscursus bij MRV contact gehad en een afspraak gemaakt

Vrijdag ga ik de film bekijken om te zien of alles in orde is en dan kan ik beslissen hem te nemen

Ik ben benieuwd hoe onze smoeltjes er op gaan staan en hopelijk heeft Edje niet te veel van die rare toetjes getrokken

Volgens mij gaat het een unicum zijn om zoiets in je bezit te krijgen

Iedereen die interesse had zal op de hoogte worden gehouden van de prijs en de kwaliteit om er eentje in zijn bezit te kunnen krijgen, dus hou jullie mailbox maar in de gaten he gasten

Groetjes en tot hoors,
Max

- FJR-Freak Max
- Beheerder
- Contacteer:
@ Arthur,ARTHUR schreef:Hoi Max,
Dat zal ik gemist hebben, anders had je hier zeker een antwoord op gekregen. In ieder geval heb ik de film zelf nog niet gezien maar Paul kennende maakt hij er altijd iets mooi van.....hij heeft niet voor niets al enkele speelfims gemaakt, dus weet hij wel waar de klepel hangt![]()
gtrzz,
Arthur
Geen erg maat en dat had ik ook gedacht dat je dit zou gemist hebben met je verlof in zicht

En.......vrijdag zal ik zien of hij wist waar de klepel moest gehangen worden, ne speelfilm moet het niet worden maar een aflevering van MRV mag het toch minimum zijn he

Groetjes en tot ........
Max

- FJR-Freak Max
- Beheerder
- Contacteer:
@ Witse,witse schreef:Misschien kan hij eens gespeeld worden in het nieuwe clubhuis![]()
![]()
( 8 oktober na de vergadering) dan kunnen wij allemaal meezien he
bij een
en een
![]()
Grtjs Luc & sonja
Ik zal zien wat ik kan doen om hem daar te kunnen tonen, maar dan moet jij wel voor de

Drank is er terplaatse genoeg

Max

FJR-Freak Max schreef:@ Arthur,ARTHUR schreef:Hoi Max,
Dat zal ik gemist hebben, anders had je hier zeker een antwoord op gekregen. In ieder geval heb ik de film zelf nog niet gezien maar Paul kennende maakt hij er altijd iets mooi van.....hij heeft niet voor niets al enkele speelfims gemaakt, dus weet hij wel waar de klepel hangt![]()
gtrzz,
Arthur
Geen erg maat en dat had ik ook gedacht dat je dit zou gemist hebben met je verlof in zicht![]()
En.......vrijdag zal ik zien of hij wist waar de klepel moest gehangen worden, ne speelfilm moet het niet worden maar een aflevering van MRV mag het toch minimum zijn he![]()
![]()
![]()
Groetjes en tot ........
Max
Yep.......motorrijders bij MRV.....wie zijn ze....wat doen ze....en wat drijft hen.......en hoe zien ze eruit....

grtzz,