Heb gisteren mijn Autocom 'Super Pro Avi, Kit 300' laten plaatsen alsook GPS (met originiele Yamaha kit). Intercom tussen rijder en duo werkt goed, maar krijg geen spraak van GPS. Iemand de oplossing ?
Als je een GPS van Garmin hebt, zou dat allemaal plug&play moeten zijn ....
Geef ne keer wat m??r info, wat je precies allemaal hebt, eventueel type-nummer ofzo.
Ik sla mea culpa voor de TomTom, maar ik geloof dat die ook met een jack-stekkertje kunnen werken, misschien iemand die dat kan aanvullen, hoe je een TTR op een intercom plaatst ?
N 51°6.165 E 4°20.060
Motorrijders doen het op kanaal 3 !
ik heb al een paar keer mijn truus kwijt geweest en het was telkens aan die fiche maar weet nie hoe da heet
het is zo een als van een oorje van mp3
dit is precies een beeetje te klein en moet met wat tape vast gemaakt worden
Trek de fiche eens een klein beetje terug en wss is het probleem opgelost. Ik heb tussen manneke en vrouwtje een rubberen ringetje gestoken en het werkt perfect. Proberen maar
Succes
Julle
Bertus op zin Norton, Tinus op de BSA, ik op de FJR
Byways are more attractive than highways
Trek de fiche eens een klein beetje terug en wss is het probleem opgelost. Ik heb tussen manneke en vrouwtje een rubberen ringetje gestoken en het werkt perfect. Proberen maar
Julle noemen ze dat niet een condoompje af te halen bij de apotheker
Hou het veilig en tot voorbij den bocht!!
The Boss, kwam zag en overwon!!
Ik heb tussen de jackplug een stukske plastiek gedaan, plastiek (ik denk dat dit "Diba" heet) dat ze gebruiken
op de bouw om het opstijgend vocht tegen te houden.
Dan werkt het perfect, al iets meer als een week, en moet er geen tape en andere toestanden bijkomen.
Groetjes,
Michel
* There are no strangers,
* Just friends who have never met !
* You might as well live before you die !
Julle schreef:Just Celle maar dit is wel open en dus niet zo veilig
Julle
Dat lijkt wel juist, maar de brommer staat op het werk buiten en tijdens het rijden wil het wel eens
regenen.
Ik denk dat de uitgang elektrisch beschermd, tot nu toe nog geen enkel probleem.
De stekker hangt wel naar beneden ....
Groetjes,
Michel
* There are no strangers,
* Just friends who have never met !
* You might as well live before you die !
Niet enkel de regen op zich is 'schadelijk', ook het hoge vochtgehalte in de lucht kan nefast zijn voor uw verbindingen.
Ik kan iedereen een fleske CONTACT 40 (of 60) aanraden, als ge wat last begint te krijgen, eventjes inspuiten en t'is normaal gebakken.
Ook handig voor thuis, voor al die electronische spullen die wat beginnen te verslijten.
Autocom-gebruikers zouden het zeker in huis moeten hebben, elke maand uw stekkers even inspuiten houdt ze in topconditie, zonder vervelende kraakjes en piepkes !
N 51°6.165 E 4°20.060
Motorrijders doen het op kanaal 3 !