verlengen spatborden FJR

Hier komen alle posts waar al lang geen reply meer op geweest is. Op verzoek kunnen ze terug op de juiste plaats worden geplaatst.

Moderator: Abeloos

Gesloten
erik
125 cc
125 cc

verlengen spatborden FJR

Bericht door erik »

Dag FJR-freaken ,

Ik rijd momenteel 5 maanden met een FJR waarop nog geen onderdeel gewijzigd is . Wat mij betreft is deze motor echt compleet op enkele details na . Ik zou graag de het voor- en achterspatbord wat verlengd zien om het opspattend vuil bij regenweer enigszins te verminderen .
Tevens zie ik dat de radiator nogal kwetsbaar is voor kleine steentjes .
Op de site van onze Nederlandse vrienden werd het verlengen van de spatborden reeds uitvoerig besproken . Sommigen ( waaronder Toon ) hebben zelf iets ontworpen , maar ik ben niet zo handig . De fender van een Deauville zou passen op het voorspatbord van onze FJR en achteraan gebruikt men een verlengstuk van een Thundercat ???
Moest er ooit overwogen worden tot de groepsaankoop van een radiatorbeschermer en verlengstukken voor de spatborden , dan ben ik steeds ge?nteresseerd .

vriendelijke groeten

Erik
seabiker

Bericht door seabiker »

Hallo,

De radiateurbeschermers zijn deze week besteld en komen ??n dezer dagen bij aan.
Vanaf dan kan u dit product in onze shop aankopen.

Groetjes,
Seabiker
erik
125 cc
125 cc

Bericht door erik »

Alvast bedankt Seabiker , zodra ze binnen zijn kom ik een radiatorbeschermer afhalen .
Ik heb een grote topkoffer ( plaats voor twee integraalhelmen ) , zou die beschermer hierin kunnen of kom ik best met de auto ?
Liever met de FJR natuurlijk !

Erik
seabiker

Bericht door seabiker »

Hallo,

Wanneer ze binnen zijn neem ik gelijk de afmetingen en laat ze u weten zodat u alles kan nameten.

Groetjes,
Seabiker
dartagnan
1300 cc
1300 cc

Bericht door dartagnan »

Hoi Seabiker en Erik, die radiator bescherming, kan ik die ergens op ??n of andere site bezichtigen ?

Serge
één van de vier, dartagnan
seabiker

Bericht door seabiker »

@ Dartagnan,

Hier 2 foto's van een zwarte uitvoering en een chroom uitvoering.

Afbeelding

Afbeelding

Prijzen :
79? voor de chroom uitvoering, 85? voor de zwarte uitvoering.

Groetjes,
Seabiker
seabiker

Re: verlengen spatborden FJR

Bericht door seabiker »

erik schreef:Dag FJR-freaken ,

Ik rijd momenteel 5 maanden met een FJR waarop nog geen onderdeel gewijzigd is . Wat mij betreft is deze motor echt compleet op enkele details na . Ik zou graag de het voor- en achterspatbord wat verlengd zien om het opspattend vuil bij regenweer enigszins te verminderen .
Tevens zie ik dat de radiator nogal kwetsbaar is voor kleine steentjes .
Op de site van onze Nederlandse vrienden werd het verlengen van de spatborden reeds uitvoerig besproken . Sommigen ( waaronder Toon ) hebben zelf iets ontworpen , maar ik ben niet zo handig . De fender van een Deauville zou passen op het voorspatbord van onze FJR en achteraan gebruikt men een verlengstuk van een Thundercat ???
Moest er ooit overwogen worden tot de groepsaankoop van een radiatorbeschermer en verlengstukken voor de spatborden , dan ben ik steeds ge?nteresseerd .

vriendelijke groeten

Erik
@ Erik,

Wat de spatbordverlengers betreft, kijk eens onder de rubriek 'algemeen' van de hoofdpagina, dan onder 'toebehoren' en nadien onder 'kuip & onderstel'. Daar vindt u zeker de stukken die u zoekt.

Groetjes,
Seabiker
seabiker

Bericht door seabiker »

@ Eric,

De radiatorroosters zijn binnengekomen en meten 31 cm op 36 cm.
Zo kan je eens nameten indien ze in de topkoffer passen.

Zijn werkelijk zeer mooi afgewerkt!
vanaf nu in stock in onze shop.

Groetjes,
Seabiker
dirkske
1300 cc
1300 cc
Contacteer:

Bericht door dirkske »

@Seabiker,
Graag 1 exemplaar (chroom) voor mijn FJR opzij zetten.
Wordt na afspraak opgehaald.

dirkske.
N 51°6.165 E 4°20.060
Motorrijders doen het op kanaal 3 !

Afbeelding
erik
125 cc
125 cc

Bericht door erik »

Seabiker ,

Ik kom volgende week een zwart exemplaar afhalen .
Zal op voorhand nog verwittigen , alvast bedankt ,

Erik
Gesloten