Ik zit met het volgende probleem :
ik heb enkele routes op versie 8 die zouden omgezet moeten worden naar versie 7. Ik weet dat dit kort op de bal is maar wegens omstandigheden had ik ze niet vroeger. Daar ik as zaterdag al op verlof vertrek zou dit zo snel mogelijk moeten gebeuren, wie kan mij helpen ik heb zelf al menig maal een poging gedaan maar het lukt me niet Het zijn routes van Corsica, dus diegene die ze voor mij kan omzetten heeft er enkele mooie routes bij.
(garmin 2610)
als je zelf versie 7 hebt moet je die route (versie8) herberekenen
route inloaden in uwe mapsourse
route aanklikken in menu met rechter musknop en herberekenen kiezen,en wegsaven (nieuwe naam geven)
klaar is kees.
normaal moet er in uwe gps ook een funktie zijn om de opgelade route te herberekenen,let wel dat er soms kleine foutjes kunnen optreden bij het herberekenen.
er bestaat ook een mogelijkheid om de twee routes naast elkaar te leggen en te vergelijken (maar kwee nie hoe dit moet)
greetz.
Gorky
Honda four f550 -Suzuki GS-750 -Kawazaki ZX-10 -BMW R1100GS Desierto
YAMAHA FJR1300A - BMW R1200GSA
Jaaaaa een kaartje met een schoon bloot wijf!
En een beetje achtergrond.
Je kan Mapsource 2 keer opendoen en naast elkaar plaatsen op uw scherm.
Eerst doe je de reeds bestaande open.
Dan doe je een ander open maar niet via uw icoontje in Mapsource want anders sluit hij automatisch de eerste af en opent hij de nieuwe.
Ga gewoon via start of vis uw snelkoppeling op uw bladje...
Gorky schreef:als je zelf versie 7 hebt moet je die route (versie8) herberekenen
route aanklikken in menu met rechter musknop en herberekenen kiezen,en wegsaven (nieuwe naam geven)
klaar is kees.
normaal moet er in uwe gps ook een funktie zijn om de opgelade route te herberekenen,let wel dat er soms kleine foutjes kunnen optreden bij het herberekenen.
er bestaat ook een mogelijkheid om de twee routes naast elkaar te leggen en te vergelijken (maar kwee nie hoe dit moet)
greetz.
Gorky
Bij het herberekenen gaat mapsource normaal gezien een vervormde route weergeven tov het origineel.
Het is beter de route in te laden, te dupliceren en dan de route herberekenen,
dan kan je de route aanpassen aan de "originele nog niet herberekende route",
dan de aangepaste route saven en dan kan je pas zeker zijn dat de route hetzelfde is.
Om hem dan te rijden de herberekening van je gps uitschakelen.
ik meen te mogen zeggen dat dit ongeveer de juiste methode is.
Groetjes,
Michel
* There are no strangers,
* Just friends who have never met !
* You might as well live before you die !
rug terug ok, maar door het plat liggen conditie weg en vijf kilo bijgekomen
Maar mijn zorgen liggen momenteel elders heb vorige weel mijn ogen laten lasikken en zie momenteel nog niet voldoende scherp om met de moto te rijden, volgens de dokter zou ik zaterdag pas scherp beginnen zien........en......dan vertrekken wij normaal op verlof. Dus het gaan nog spannende dagen worden. Lezen gaat moeizaam, en na 30 min zijn mijn ogen te moe om nog iets op het pc scherm te zien en wordt alles ??n grote waas.
Gorky schreef:als je zelf versie 7 hebt moet je die route (versie8) herberekenen
klaar is kees.
greetz.
Gorky
Bij het herberekenen gaat mapsource normaal gezien een vervormde route weergeven tov het origineel.
Het is beter de route in te laden, te dupliceren en dan de route herberekenen,
dan kan je de route aanpassen aan de "originele nog niet herberekende route",
dan de aangepaste route saven en dan kan je pas zeker zijn dat de route hetzelfde is.
Om hem dan te rijden de herberekening van je gps uitschakelen.
ik meen te mogen zeggen dat dit ongeveer de juiste methode is.
Groetjes,
Michel
Michel das de methode ik heb dit nog niet geprobeerd,maar na je uitleg ging er een lampje branden;ik heb dit in het verleden ook al vernomen, en nu na je uitleg ben ik zeker.
ik zal me deze winter eens gaan oefenen,en het programma eens bestuderen.
thanks.
Honda four f550 -Suzuki GS-750 -Kawazaki ZX-10 -BMW R1100GS Desierto
YAMAHA FJR1300A - BMW R1200GSA
Maar mijn zorgen liggen momenteel elders heb vorige weel mijn ogen laten lasikken en zie momenteel nog niet voldoende scherp om met de moto te rijden, volgens de dokter zou ik zaterdag pas scherp beginnen zien........en......dan vertrekken wij normaal op verlof. Dus het gaan nog spannende dagen worden. Lezen gaat moeizaam, en na 30 min zijn mijn ogen te moe om nog iets op het pc scherm te zien en wordt alles ??n grote waas.
grtzz,
arthur
IK ZAL DAN E BEKKE GROTER SCHRIJVEN;;;
GOEI REIS, IK DUIM VOOR UW OOGJES, BRAND E BOUGIEKE EN DOE EEN BE-WEGSKE VOOR BETERSCHAP EN GOE WEER!!!!
grtzz,
arthur
IK ZAL DAN E BEKKE GROTER SCHRIJVEN;;;
GOEI REIS, IK DUIM VOOR UW OOGJES, BRAND E BOUGIEKE EN DOE EEN BE-WEGSKE VOOR BETERSCHAP EN GOE WEER!!!!
GROETJES AAN DE MADAM
EDDY
Vanachter mijne eigen pc We gaan ons best doen...bedankt en groeten aan uw madam
Stuur ze maar door op mijn mail, dan zal ik ze deze avond nog proberen om te zetten.
Firechief
Hoi Firechief,
Heb je mijn routes al klaar? we vertrekken morgenvroeg en ik had ze nog graag vandaag in de gps gezet. Moet nl vroeg opstaan ...dus optijd in mijn beddeke
Bij deze dus telefonisch contact gehad met Arthur en hem zoals beloofd de routes bezorg in versie 7. Ik wens Arthur en Regina een fijne, veilige en plezante reis toe, en vooral een ontspannende. Ik heb hun reisweg dus goed kunnen bestuderen en dat ziet er echt wel de moeite uit. Zal ik in de komende jaren zeker een moeten doen.
Firechief
The most beautifull thing on earth is "FIRE": it's something alive, unpredictable and... very much like a woman
Firechief schreef:Bij deze dus telefonisch contact gehad met Arthur en hem zoals beloofd de routes bezorg in versie 7. Ik wens Arthur en Regina een fijne, veilige en plezante reis toe, en vooral een ontspannende. Ik heb hun reisweg dus goed kunnen bestuderen en dat ziet er echt wel de moeite uit. Zal ik in de komende jaren zeker een moeten doen.
Firechief
Hoi Firechief,
het was nen gezellige babbel ....nogmaals bedankt voor de routes om te zetten
Uw volgende pint(of koffie) is op mijn kosten