Intercom
Moderator: Abeloos
Bij mijn weten is er nog niemand die hier zo'n systeem bezit, we rijden hier allemaal met de Pro 7 Sport als ik me niet vergis. Ikzelf sta ook in overweging om deze aan te schaffen omdat deze een pak meer mogelijkheden biedt, maar kijk een beetje op tegen de kostprijs van dit geheel.
Firechief
PS: Laat maar iets weten als je deze hebt aangekocht en mocht je eventueel hulp nodig hebben bij het plaatsen.
PSS: Pompierke
Blijkbaar dus ook brandweerman of zo
Firechief
PS: Laat maar iets weten als je deze hebt aangekocht en mocht je eventueel hulp nodig hebben bij het plaatsen.
PSS: Pompierke

The most beautifull thing on earth is "FIRE": it's something alive, unpredictable and... very much like a woman 

Ben benieuwd naar die meer mogelijkheden en de kostprijs dan?omdat deze een pak meer mogelijkheden biedt, maar kijk een beetje op tegen de kostprijs van dit geheel.
Ik sta op het punt mij een Starcom aan te schaffen omdat +/- alle uitbreidingsmogelijkheden voorhanden zijn +
ook bepaalde te verwachten evoluties (bv bluetooth) + bike to bike (al interesseert mij dat voorlopig niet)
Eveneens zijn er bepaalde selecties mogl. zoals de duo hoort wel en de rijder niet de muziek enz..
Geplaatst kost dit systeem ong ? 400.00
Willy
Zied uus weere, wi !
- fjrbakkerken
- 125 cc
- In Extremo
- 1300 cc
- Contacteer:
De Starcom of de Autocom ?fjrbakkerken schreef:heb deze laten plaatsen en zeer tevreden
zeker over dat voelertje die de het lawaai in de helm meet
en zo het volume in uw helm regelt
prijs weet ik nie meer van buiten ik zou eens het faktuurke moeten nazien
Groetjes,
Michel
* There are no strangers,
* Just friends who have never met !
* You might as well live before you die !