Nummerplaat
Moderator: Abeloos
Nummerplaat
Beste mensen,
naar aanleiding van de diefstal van mijn FJR heb ik ook een nieuwe nummperplaat moeten aanvragen. Groot was mijn verbazing toen ik de nieuwe nummerplaat las nl. WAS 846 Ik dacht dat een motonummerplaat altijd met een M begon. Ik vermoed dat ze de M omgedraaid hebben en er een W van gemaakt hebben. Nu wat op mijn nummerplaat staat komt wel overeen met de roze kaart. Zou ik dit moeten melden? Of laat ik het zo ten einde een hele boel miserie te vermijden...
naar aanleiding van de diefstal van mijn FJR heb ik ook een nieuwe nummperplaat moeten aanvragen. Groot was mijn verbazing toen ik de nieuwe nummerplaat las nl. WAS 846 Ik dacht dat een motonummerplaat altijd met een M begon. Ik vermoed dat ze de M omgedraaid hebben en er een W van gemaakt hebben. Nu wat op mijn nummerplaat staat komt wel overeen met de roze kaart. Zou ik dit moeten melden? Of laat ik het zo ten einde een hele boel miserie te vermijden...
- FJRrider38
- 1300 cc
- Contacteer:
- FJR-Freak Max
- Beheerder
- Contacteer:
- FJR-Freak Max
- Beheerder
- Contacteer:
- FJRrider38
- 1300 cc
- Contacteer:
Er is al weinig verschil tussen motoristen en wielertoeristen , .alleen hebben de laatste meer plaats nodig op de straat als wij en ze rijden iets trager ( denk ik)
.Maar het is zo dat de goede platen (m dus ) opgebruikt waren door de echte mannen en de w platen zijn voor de andere ( of zoiets
)
Nee alle zotheid bij elkaar de M platen waren opgebruikt.
Grtjs Luc

Nee alle zotheid bij elkaar de M platen waren opgebruikt.
Grtjs Luc
- FJRrider38
- 1300 cc
- Contacteer:
- den R1 zot
- Clublid
-
- 125 cc
Plaat
Mijn vrouwke is ijverig aan het studeren voor haar rijbewijs maar heeft ondertussen al wel een motor gekocht, een Honda CBF600S abs en natuurlijk ook een nummerplaat aangevraagd: WAR432
Hoe vind je die voor een opstapper.

Hoe vind je die voor een opstapper.
Droom en realizeer je dromen, zonder dromen ben je hersendood. (Onestep Lifestyle)
- den R1 zot
- Clublid