den R1 zot schreef:Awel!
Hoe zit dat met een verslagske?
Hoe is't geweest buiten warm...
Groetjes,
den R1 zot
Al? ben je er klaar voor:
Deze morgen was ik om 5 uur wakker, ik ben mijn tanden gaat poetsen

........
Het was super......bakker, Paul en stropke waren van de partij......al die er niet waren hebben v????????????l gemist
Zalig weer en weinig volk........dus ideaal om de technieken bij te schaven
Voor 65 euro kregen we drie drankjes en middagmaal + een ganse dag fun natuurlijk
1ste sessie: lekker weer niet al te warm (1030u) rustig de spieren opwarmen en de juiste lijnen zoeken.
2de sessie: 1130u de baan wordt warmer de grip is super

de spieren komen los

nog zoeken achter rempunten
Middagmaal: Frieten met steak (hmmmmmm)
3de sessie: rustig terug beginnen (nog met volle maag

) bakker en stropke beginnen in vorm te komen

........maar plots stopt stropke langs de baan

....hij heeft een lekke band

, reden is nog onbekend, maar een gapend gat in de band verpest de 3de sessie. Na wat heen en weer geloop (met en zonder compressor) is het gat wat een gaatje bleek te zijn terug gemaakt. Stropke (al? de band) is er weer klaar voor
4de sessie: iedereen staat scherp

ik heb net mijn video camera (met tape) op de motor geplakt

en ga het drietal (paul, bakker stropke) op film vastleggen. Al? dat was de bedoeling

net na het uitrijden van de pits heeft paul zijn band lek gereden

Blijkbaar is er de dag van te voren een race met auto's geweest er zijn er nog enkele brokstukken in de pits blijven liggen. Natuurlijk had Paul de pech om die in zijn acterband te krijgen

, ondertussen zijn de temperaturen flink gestegen........terwijl stropke flink aan het gas hangt moet bakker afhaken wegens een overhitte achterband, bakker rijdt nog met een gewone pilot road en bij deze temperaturen begint de motor van bakker na een rondje of vier aardig te glijden. Stropke heeft de bt-14 liggen en heeft hiermee weinig problemen...het gaat lekker
Zelf ben ik een beetje voorzichtig.....het idee om met een dure camera op mijn motor tegen de grond te smakken geeft toch een zure smaak in de mond

Na enkele ronden begint het tempo stilaan te komen, maar helaas moet ik vroegtijdig binnen rijden wegens een lege benzine tank
5de sessie: Paul is out

band is niet meer te herstellen

ondertussen zijn de temperaturen fors gestegen en zit bij iedereen het zweet in de r..t

. Stropke, bakker en ik......we staan scherp

en er wordt stevig gereden

tijd om op het gas te gaan

. deze sessie is dan ook de snelste van de dag, helaas moet bakker na enkele ronden weer gas minderen wegens glijdende banden. Terwijl stropke en ik het beste van ons zelf geven is plots de zure smaak van de dure camera op mijn motor plots vergeten

en steken we nog een tandje bij

. Ondertussen staat Pau te kwijlen langs de kant

. Deze sessie is voor mij ook de beste van de dag, het tempo ligt nog hoger dan bij al de vorige sessies en het gaat lekker, de lijnen worden zuiverder en de rempunten later....en later

Moe maar z??r voldaan rijden we de pits weer binnen.
Ondertussen is het bijna 17.30u en besluiten we om de laatste sessie niet meer te rijden en huiswaarts te keren, ondanks de twee lekke banden hebben we veel gelachen, veel plezier gemaakt en vooral weer veel geleerd.
Omstreeks 2015u was ik thuis, na een frisse douche vlug achter de pc en het filmwerk bekijken(vol spanning)......en wat denk je

de schijf van de camara was vol (stomme kloot

) en alleen het eerste stuk van de 4de sessie staat erop

...Sorry Stropke

maar ik zal proberen door te sturen wat ik heb.
Al bij al was het vandaag een super leuke dag en zeker voor herhaling vatbaar, mss een leuk idee om met de club het circuit in croix eens af te huren
grtzz,