tellerfuncties...

Hier komen alle posts waar al lang geen reply meer op geweest is. Op verzoek kunnen ze terug op de juiste plaats worden geplaatst.

Moderator: Abeloos

Wetsnoop

Bericht door Wetsnoop »

Ben ik ff blij dat er een goede moderator is op dit forum. Wilde echt niemand tegen de schenen schoppen hoor of iets in het verkeerde keelgat te laten terechtkomen (wees gerust, als ooit de kans krijg jullie te leren kennen, zal er eerder iets vloeibaars door het keelgat komen hoor)
En ff ter aanvulling, ook ik zit er dik in, maar dan wel in het vet. Anders zou ik al een tijdje aan het rondsnorren zijn hoor. Dus ook ik ben een kleine garnaal waarvan het enige dikke het vet is en steeds op zoek naar creatieve opbrengsten.
'k Wilde enkel maar een eerlijke bedenking aankaarten zonder iemand te beschuldigen.
Ter afsluiting wil ik maar enkel meegeven dat forums niet enkel door mensen worden gelezen die ge?nteresseerd zijn in het onderwerp, maar ook door mensen die uit hoofde van hun beroep op zoek zijn naar informatie... Met alle mogelijke gevolgen vandien ....
In ieder geval, schol en veel plezier met de kilometers (re?le dan h?, want die wettelijke .... :wink: )
Gesloten