18 juni rit voor het goede doel
Moderator: Abeloos
18 juni rit voor het goede doel
Hela de mannen
Op 8 maart j.l. heeft er een zware brand gewoed bij de familie Mesens -Tielens
Bij deze brand hebben ze hun tweeling Femke en Senne verloren en hun hele hebben en houden
ER wordt een motorrit ingericht op zondag 18 juni t.v.v. deze familie
Deze rit is 145 km lang bepijlt en met roadbook
Inschrijven cafe de heren van zichem in zichem van 9.00h t/m 12.00h
Piloot 7 euro duo 3euro
Inlichtingen 0495-533736
Groetjes Johnny
Op 8 maart j.l. heeft er een zware brand gewoed bij de familie Mesens -Tielens
Bij deze brand hebben ze hun tweeling Femke en Senne verloren en hun hele hebben en houden
ER wordt een motorrit ingericht op zondag 18 juni t.v.v. deze familie
Deze rit is 145 km lang bepijlt en met roadbook
Inschrijven cafe de heren van zichem in zichem van 9.00h t/m 12.00h
Piloot 7 euro duo 3euro
Inlichtingen 0495-533736
Groetjes Johnny
Hela lucLucske schreef:Wij zullen er wel zijn Johnny, tenminste als de weergoden ons gunstig gezind blijven.
Carine en Lucske
Zelf kan ik niet gaan Wij zijn dan met fjrijders in de jura
Ik heb dat hier geschreven om iemand een plezier te doen moest ik thuis zijn ging ik er zeker
naar toe maar dan met de wagen ge weet wel waarom er worden zoveel literkes benzine
verbruikt waarom dan eens niet voor zoiets ge hebt ook uw plezier en ge helpt er nog iemand mee
groetjes johnny

Ongelooflijk hoeveel volk er aanwezig was, ik hoorde vertellen dat het gezin dat de 2 kindjes in de brand verloor, tot tranen toe bewogen was, door zoveel solidariteit onder de motorrijders. 80% van de rijders waren de choppers, binken in bloot lijf, vol tattoe's, en met onverzorgde baard of snor. We reclameren er wel eens op als we ze met open pijpen horen voorbijrijden, maar ze staan er toch maar elke keer. Chapeau mannen !

@lukske : zijde gij ons gepasseerd in de andere richting, rond een uur of 11 ?

@lukske : zijde gij ons gepasseerd in de andere richting, rond een uur of 11 ?
N 51°6.165 E 4°20.060
Motorrijders doen het op kanaal 3 !

Motorrijders doen het op kanaal 3 !
Dirkske je hebt groot gelijk,wij zijn om 10.30 aangekomen en toen waren er volgens de organisatoren al meer dan 400 moto's terug vertrokken .Het was een mooie rit langs landelijke wegen en er werd ook geen koers gereden.Het zal een hart onder de riem zijn voor deze mensen dat er zovel volk gekomen is om hun te steunen.Nog veel sterkte toegewenst .
Grtjs Witse
Grtjs Witse
Ben net thuis, de laatste motorijders vertrokken richting hun stekje.
Heb iets gehoord van +/-780 inschrijvingen.
@ Dirkske,
Merci voor het complimentje over de choppers
maar de touringmannen mogen er ook zijn zelle
En idd, dat waren wij ( met 5 Stars ) in de omgekeerde richting, net buiten Zichem in de buurt van de rotonde meende ik een blauwe FJR gezien te hebben.
Grtz,
Lucske
Heb iets gehoord van +/-780 inschrijvingen.
@ Dirkske,
Merci voor het complimentje over de choppers

En idd, dat waren wij ( met 5 Stars ) in de omgekeerde richting, net buiten Zichem in de buurt van de rotonde meende ik een blauwe FJR gezien te hebben.
Grtz,
Lucske

ISRA# 23440
Doe gewoon, das al gek genoeg
My day will come

N50° 58.485 E4° 57.834
Doe gewoon, das al gek genoeg
My day will come

N50° 58.485 E4° 57.834
-
- 125 cc
benefiet
Ik ken de mensen waarvoor deze benefiet was georganizeerd niet persoonlijk maar 2 kinderen en je hele hebben en houden verliezen in een brand... onmogelijk te vatten wat dat met iemand doet.
Het weer zat mee, de rit was goed georganizeerd (bordjes stonden perfect) de sfeer was prima, kortom een geslaagde toerrit. Al is en blijft het een kleine bijdrage ik hoop dat het ingezamelde geld die mensen een beetje vooruit kan helpen.
Toch even een randopmerking, omdat het heel warm was reden veel mensen, vooral de choppers, zonder beschermende kledij. 5 km na het vertrek is iemand van het groepje waar wij met meereden tegen de grond gegaan. klassiek scenario, weinig ervaring, zware 1500 chopper, naast elkaar aan het rijden en aan het babbelen en te kort op de voorganger. Deze laatste merkt te laat een bordje dat het parkoer aanduidt en remt, de man met de chopper gaat vol in de remmen en kan het gevaarte niet houden.
Al bij al viel het nog mee, we reden misschien 40, schouder gekneusd en onderarm en elleboog lelijk geschaafd, de motor was beschadigd maar kon nog rijden.
Dankzij vriendelijke bewoners die het ongeval hebben zien gebeuren en de gevallen motard hebben verzorgd kon hij zijn rit verderzetten.
Indien hij wel beschermende motorkledij had gedragen dat was dit alles waarschijnlijk beperkt gebleven tot wat blikschade.
Je ziet het zo vaak met dit warme weer, vrouwen in short en topje achterop een motor, hij in tshirt...
Hou het veilig mensen ook bij 30 graden!
Het weer zat mee, de rit was goed georganizeerd (bordjes stonden perfect) de sfeer was prima, kortom een geslaagde toerrit. Al is en blijft het een kleine bijdrage ik hoop dat het ingezamelde geld die mensen een beetje vooruit kan helpen.
Toch even een randopmerking, omdat het heel warm was reden veel mensen, vooral de choppers, zonder beschermende kledij. 5 km na het vertrek is iemand van het groepje waar wij met meereden tegen de grond gegaan. klassiek scenario, weinig ervaring, zware 1500 chopper, naast elkaar aan het rijden en aan het babbelen en te kort op de voorganger. Deze laatste merkt te laat een bordje dat het parkoer aanduidt en remt, de man met de chopper gaat vol in de remmen en kan het gevaarte niet houden.
Al bij al viel het nog mee, we reden misschien 40, schouder gekneusd en onderarm en elleboog lelijk geschaafd, de motor was beschadigd maar kon nog rijden.
Dankzij vriendelijke bewoners die het ongeval hebben zien gebeuren en de gevallen motard hebben verzorgd kon hij zijn rit verderzetten.
Indien hij wel beschermende motorkledij had gedragen dat was dit alles waarschijnlijk beperkt gebleven tot wat blikschade.
Je ziet het zo vaak met dit warme weer, vrouwen in short en topje achterop een motor, hij in tshirt...
Hou het veilig mensen ook bij 30 graden!
Droom en realizeer je dromen, zonder dromen ben je hersendood. (Onestep Lifestyle)
- den R1 zot
- Clublid