Weeral nen nieuwe rijder derbij

Allerlei onderwerpen die niet specifiek onder een andere rubriek kunnen ondergebracht worden

Moderator: Abeloos

Gesloten
den luc

Weeral nen nieuwe rijder derbij

Bericht door den luc »

Ik ben den luc en ik ben sinds kort de trotse bezitter van een FJR 2003, wreed machine :P Mijn vorige motor was een varadero. De FJR bevalt me enorm, het enige minpunt is de zithouding voor de duo. Ik heb gelezen op het forum dat er voetsteunverlagers bestaan. Is er nog iemand die daar ervaring mee heeft? En die mij nog wat uitleg kan geven ivm warmte aan de voeten, plaatsingsproblemen en of de voeten van de rijder en de duo dan niet te dicht bij elkaar staan. Zijn er nog leveranciers van deze steunen of is het alleen Messner en hoe kan ik daar bestellen of heeft er nog enen nog een paar liggen? :D nog een paar weken en ik ken mijn machineke hopelijk al wa beter :wink: tot onderweg :lol:

Groetjes den luc
Motorist
1300 cc
1300 cc

Bericht door Motorist »

Wel gekomen Luc.
proficiat mee uwen FJR, ge gaat daar veel plezier aan beleven.

betreffende de voetsteun verlagers,
Ik heb daar geen ervaring mee, k rij bijna nooit mee nen duo.
Ge zult hier nog wel kunnen lezen hoe en wat best gedaan .
Snorry
Clublid
Clublid
Contacteer:

Bericht door Snorry »

Luc,

Welkom bij het FJRclubke. :lol: Zoals je hier wel kunt lezen zijn de meeste FJRijders super tevreden over hun speeltje. 8)
Wat betreft de voetsteunverlagers;
Ikzelf heb zowel de voetsteunverlagers als de uitlaatbeschermers gemonteerd. Mijn vrouw, 1.74m groot, is daar zeer 'positief' over te spreken.
Vooral bij lange ritjes of meerdaagse tripjes is het een groot verschil. Vroeger had mijn vrouw last van zeer knieen maar dat is nu verleden tijd.

Misschien dat Seabiker er nog in voorraad heeft maar dat hoor je dan wel.

Groetjes, :wink:
Snorry (nen andere Luc :D )
El Staff
Banned User

Bericht door El Staff »

welkom Luc veel plezier gewenst met je nieuw speeltje :!:

El Staff.
Afbeelding
den luc

Bericht door den luc »

Mannen al bedankt voor de reactie maar nog een vraagje moet ik als ik rij met een duo de vering op zacht of hard zetten kwestie van ons achterwerk en rug een beetje te sparen :lol:
den R1 zot
Clublid
Clublid

Bericht door den R1 zot »

Zacht is voor solo, hard voor duo gebruik.

Allee zo doe ik het h?.
Want als ik solo rijd met de vering op hard achteraan dan krijgt mijn voorkant alle klappen. :shock:

Groetjes,

den R1 zot al aan't denken aan de volgende circuit dag. :D
Afbeelding
ROCO
75 cc
75 cc

Bericht door ROCO »

dag Luc,
Proficiat met de aankoop van zo een toffe machine,daar zal je zeker en vast veel plezier aan beleven!!
wat de voetsteunverlagers betreft is dit een zeer goede oplossing,toen er bij ons nog geen opzaten had ik heel veel last van mn knieen
maar met de voetsteunverlagers is dit probleem opgelost,ook bij heel lange ritten.
Groetjes uit Evergem
ROCO

LITTLE THINGS MAKE LIVE JUST PERFECT !
den luc

Bericht door den luc »

dank u rocco voor de reactie maar mag ik vragen waar heeft U die gekocht en wie heeft die geplaast en zit ge dan nie met U voeten tegen elkaar en hebben julli ook uitlaatbeschermers den Luc :?: :?:
ROCO
75 cc
75 cc

Bericht door ROCO »

Hallo,
De voeten zitten niet tegen elkaar, de steunen en uitlaatbeschermers hebben we in La
Peniche gekocht.
Het plaatsen is een fluitje van een cent , juist een beetje opletten bij d? en montage voor het veertje en bolletje .
Groetjes uit Evergem
ROCO

den luc

Bericht door den luc »

Dank je rocco voor de reactie :wink: weet gij toevallig of deze nog te koop zijn in La Peniche? Als dat zo is, hoe geraak ik daar dan aan? :?:

Groetjes,
den luc
ROCO
75 cc
75 cc

Bericht door ROCO »

Dag Luc,
Sorry dat je even moest wachten op een reactie , we zijn een paar dagen gaan toeren in het Westerwald in Duitsland een heel mooie streek ,een echte aanrader!! :thumbright:
wat de voetsteunverlagers beteft weten we niet of ze nog in het clubhuis te verkrijgen zijn.daarvoor kan je je beter even wenden tot Seabiker zelf.ga even terug naar het forum-->clubhuis-->Co?rdinaten clubhuis daar vind je alle contctgegevens van Seabiker
Groetjes uit Evergem
ROCO

Gesloten