Zondag 23 april : Waaslandroute

Hier vindt u alle tours, meetings en ritten van niet specifiek FJR1300 clubs

Moderator: Abeloos

M&M
Clublid
Clublid

Bericht door M&M »

Ja 't was pico bello georganiseerd vandaag :thumbleft:
Bedankt Snorry , Slurf & de vele wegkapiteins voor een fantastische zondag
Soms hadden we wel den indruk dat er meer wegkapiteins onderweg waren dan deelnemers :D :D
Zij die er niet bij waren weten niet wat ze gemist hebben :banghead:
En nu maar wachten op de vele fotos die geschoten zijn :albino:
M&M
@ FJR
125 cc
125 cc

Bericht door @ FJR »

weer veilig thuis gekomen na een fijne dag

een mooie rit gereden die heel goed was georganiseerd:
Snorry en ALLE wegkapiteins en voorrijder BEDANKT :thumbright:

leuk gezelschap en af en toe wat eten en drinken completeerde de dag

tot een volgende rit!
met FJRiendelijke groet,
Edwin
dirkske
1300 cc
1300 cc
Contacteer:

Bericht door dirkske »

Geslaagde rit, helemaal op en top.
Merci Snorreke, voor de organisatie, het was in orde.

Tot een volgende !
N 51°6.165 E 4°20.060
Motorrijders doen het op kanaal 3 !

Afbeelding
stropke
1300 cc
1300 cc

Bericht door stropke »

Mooi weer ,lekker eten ,mooie baantjes en goed gezelschap
wat wil men nog meer :D
nog eens oude bekende gezien en ook een paar nieuwe onbekende die nu ook bekend zijn :shock: :wink:
Bedankt aan Snorry voor het vele werk en de mooie rit :headbang:

tot de volgende
Groeten uit Gent
Stropke :lol:
FUN...IS NOT A STRAIGHT LINE
slurf
Clublid
Clublid

Bericht door slurf »

Terug thuis :cry: rijden was beter :wink: veel schoon volg gezien :!: waren allemaal met dezelfde naam "Wegkapitein" toch schoon he :lol: en voor de rest, gezellig samenzijn met bekende enn minder bekende rijders, en tot slot "Bedankt Snorry" was een schoon , vlot en goed geregeld :D
groetjes Slurf(ke) en Mamaharibo(zonder haribo) vandaag
Kujaku
125 cc
125 cc

Bericht door Kujaku »

Ik geloof dat alles al is gezegd. Het was volledig in orde.
Merci Snorry voor de organisatie.
Liever een slippertje dan een schuiver.
alano
125 cc
125 cc

Bericht door alano »

@ slurf,
Zonder Haribo maar wel met babbelaars (lekkere ballekes!! ) :sunny:

Aan de organisatie, wegkapiteins en voorrijder nen DIKKE merci voor deze prachtige rit :!: :!: :thumbup:

Alles was ( weeral eens ) tot in de puntjes voorbereid. :thumbright: ( Met een bezoekje op eerste en laatste stopplaats van Serge en Rita!! Hij kon ons nie missen)

Iedereen was goed gezind en er is veel plezier gemaakt, zo kunnen we er weer een weekje tegen om te gaan werken. :angry1:

Ook nog eens bedankt , Snorry, voor de traktatie voor je Verjaardag die in aantocht is. Alvast ne :occasion4: !

Marianne en Alain
koekenbakker
1000 cc
1000 cc
Contacteer:

Bericht door koekenbakker »

ben ondertussen via een omweg ook terug thuis, helaas wel NAT :x maar vooral moe en voldaan, zoals hierboven al vermeld 't was reuze fijn om er nog eens bij te zijn :thumbright:
snorry bedankt voor het geleverde werk 't is voor herhaling vatbaar

aan allen bedankt voor het gezelschap
en heel in het bijzonder dank aan Arthur om mijn speeltje nog wat beter af te stellen 'k voel me nog wat meer op mijn gemak en hij/zij doet nog beter wat ik er van verlang :wink:
Saluu De Bakker

Afbeelding
Arthur 2

Bericht door Arthur 2 »

Vanwege regina en arthur, bedankt snorry vor de toffe rit :!: :!: :!: Het zat allemaal netjes in elkaar :!:
Leuk om eens een gezicht om de namen te kunnen plakken.

Bakker ik moest van arthur zeggen "graag gedaan"

groeten
T' Ghentse Stropke
Clublid
Clublid

Bericht door T' Ghentse Stropke »

Hallo beste bikers, :lol: :lol:

Hier een woordje wat betreft de rit van 23/04/2006.
Het was weer PICCO BELLO ,goede uitgestipelde rit ,we zijn weer dik in de watte gelegd wat betreft de begeleiding van de wegkapiteins die op hun beurt weer het beste van zichzelf hebben gegeven om deze rit op een veilige manier te begeleiden :flower: een dikke bedankt.Voor mijn ??rste rit van het begin seizoen bij de fjrclub na lang afwezigheid was het een voltreffer,weer een lekkere babbel kunnen doen,goede locatie voor het middagmaal enz......... :sunny: :sunny: Luc ,je mag er nog vele van deze inrichten.Voor de bikers die er nu niet konden bij zijn het was voor jullie een gemiste dag..... :cry:

Vele groeten van T'Ghentse Stropke...Dirk.
Tot de volgende samenkomst en liefst zo snel mogelijk. :D :D :D
Magneto
125 cc
125 cc
Contacteer:

Bericht door Magneto »

Hello mede motorliefhebbers,

zoals reeds meermaals geschreven 't was een super rit :twisted: :twisted:

Allen motorrijders in hart en nieren een h??l gezellige bende, eten en drinken onderweg wat moet een mens nog meer hebben.

@Snorry, :D :D (need to say no more)
@ alle Wegkapiteins thanks 4 the savety

Het was een rit in onze eigen achtertuin en toch waren we aangenaam verrast :shock: :shock:

@ everyone tot de volgende rit :twisted: :lol: 8)

Greetz,

Magneto
fjrMarcel
Clublid
Clublid

Bericht door fjrMarcel »

Jo demannen,
Hierboven is reeds alles gezegd denk ik, en inderdaad het is niet alleen de motor die van deze bende van de FJRijders iets speciaal maakt maar vooral de mensen.Iedere keer blijft het mij verbazen over de goede discipline die er heerst tijdens het toeren. :thumbleft: en vooral het plezier aan tafel. Zelfs de Serge kan ons niet missen in zijn vrije tijd. :wink: :D :D
Rest mij alleen nog de wegkapiteins een dikke proficiat te wensen voor de tour in goede banen te leiden. Een speciale pluim voor de organisator LUC dit is voor herhaling vatbaar.
:idea: Op naar de volgende rit. :idea:
Annick & Marcel

NB: weeral een leuk eettentje leren kennen. :!: :!:
AfbeeldingAfbeelding
Hou het veilig en tot voorbij den bocht!!
The Boss, kwam zag en overwon!!
El Staff
Banned User

Bericht door El Staff »

Wat hier boven geschreven is kan ik enkel beamen , mooie rit en een toffe groep :!:
Veel lof voor organisator en wegkapiteins , maar ook voor alle deelnemers die een voorbeeld waren van hoe in groep te rijden :!:
Op naar de volgende.......

Greetz EL staff.
Afbeelding
Karels

Bericht door Karels »

Ik heb het gemist, maar ik heb er spijt van. Zondagmorgend was ik gene mens, zo ziek als nen hond. :puke:
En nen hond aan't stuur van de moto is nu ook geen zicht, h?!

Hopelijk ben ik devolgende keer er wel weer bij. Want ik heb dit jaar al wat moeten missen.

Karels
Julle
Clublid
Clublid

Bericht door Julle »

Lucske & Sandra (& de pruts niet te vergeten)
Ik heb je gisteren al proficiat gewenst maat wil dat via deze weg nogmaals doen. Een prima organisatie. Aan al de anderen bedankt voor het goed gezelschap dat jullie steeds zijn.

@ Koekenbakker,
Ik ben gisterenavond nog eens in mijn boeken gaan grasduinen wat de afstelling van je Fazer betreft en wat blijkt: den Arthur zit er patat op. Ook de testers van M&T raden aan om ingaande demping achteraan wat vergevensgezinder te zetten voor solorijders. Zo zie je maar, gemakkelijk als je een Arthur bij de hand hebt

@ Rita,
Bedankt om de Serge terug eens onder de mensen te brengen. Soigneer hem nog een paar dagen dat hij fit geraakt

Julle
Bertus op zin Norton, Tinus op de BSA, ik op de FJR
Byways are more attractive than highways
Snorry
Clublid
Clublid
Contacteer:

Bericht door Snorry »

Beste deelnemers,

:notworthy: :notworthy: :notworthy:

Voor mij was het gisteren een schitterende dag :!: :!: :!: . ik ben ook aangenaam verrast door al die 'super' lovende feedback die ik van jullie mag ontvangen. Toch wil ik hierover het volgende over kwijt.

"Organiseren is ??n, uitvoeren twee".

Mag ik daarom iedereen bedanken voor zijn deelname en in het bijzonder al de mensen die zich belangeloos ingezet hebben voor het welslagen van deze rit.
Nogmaals mijn oprechte dank en die van mijn baasje(s).

Groetjes van Snorreke (alias Prutske) :D

Ps: Ik hoop dat mijn baasje nog meer van die ritjes heeft. :D :D :D

Enkele sfeerfoto's

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

...Waf.:lol:
Laatst gewijzigd door Snorry op 24 apr 2006, 18:26, 1 keer totaal gewijzigd.
dartagnan
1300 cc
1300 cc

Bericht door dartagnan »

Hallo Luc en Sandra,

dankzij mijn vrouw en priv?chauffeur Rita :wink: ben ik toch aanwezig kunnen zijn op de eerste rustplaats en op het eindpunt.

Toen wij, met het koekblik, aankwamen op het eindpunt konden wij op de blije gezichten van alle rijders (en duo) zien dat iedereen tevreden was over de door jullie georganiseerde toerrit. Dat de meesten de rit "piccobello" vond was niet verwonderlijk, ze startte dan ook in de PICCO BELLO :idea: .

Links en rechts gesprekken opgevangen dat men het fantastisch vond om terug een toerrit mee te maken die, van het begin tot het einde, tot in de puntjes verzorgd was. En dat in een streek waar vele rijders nog nooit geweest waren en waarvan men niet wist dat er zulke mooie baantjes waren.Zelfs voor de zon en het prachtige weer heeft er iemand gezorgd, maar ik ben niet te weten gekomen wie dat was. 8)

Ikzelf en het vrouwtje waren blij om oude (figuurlijk gezegd) vertrouwde gezichten terug te zien,
zelfs dien halven belg Edwin :D :D .

Rita vond het een toffe en aangename bende en ze overweegt om misschien toch eens een toerrit mee te rijden. Of ze het in de toekomst echt gaat doen als duo weet ik niet. We zullen wel zien of ze 's zondags haar tuintje wilt opgeven om eens mee te rijden.

Greetz,

Serge & Rita
één van de vier, dartagnan
fjrMarcel
Clublid
Clublid

Bericht door fjrMarcel »

:idea: Serge koop haar een depannage wagen :D :D wel ene voor motoren :!: :!: :wink: :lol: :lol:
AfbeeldingAfbeelding
Hou het veilig en tot voorbij den bocht!!
The Boss, kwam zag en overwon!!
dartagnan
1300 cc
1300 cc

Bericht door dartagnan »

Marcel,

wat kan ze dan doen :?: :?: :?:

:wink: Toch gene FJR depaneren zeker, dan zal ze lang werkloos blijven, vrees ik :wink:
één van de vier, dartagnan
T' Ghentse Stropke
Clublid
Clublid

Bericht door T' Ghentse Stropke »

Hallo Serge ,
U vrouwke weet niet wat ze mist, gezellig op de motor op een mooie zondagmorgen na het ontbijt ,een mooie rit in de natuur,een goede ontvangst in een gezellig etablissement waar lekkere schotels worden geserveerd,enz...wat moet een mens nog meer hebben ,alvorens terug aan een gestresseerde werkweek te beginnen, na een rit is het lichaam vermoeid maar wel terug gevitamineerd :D :D.Mijn vrouwke rijd graag mee maar kan spijtig genoeg niet altijd.

Laat ze het maar eens proberen ,,,,zeker de moete waard met een goede piloot vooraan :hello1: :happy11:

Vele groetjes Dirk.....
Gesloten