Afgelopen zondag 9-4 jl. ben ik rijdende op de FJR ri. Zolder in de buurt van Meerpelt getroffen door een hartinfarct. Ik voelde onderweg dat er iets aan zat te komen en ben daarop langs de kant van de weg gestopt.
Mijn vrouw reed achter mij en is ook gestopt en dacht dat het voor een sanitair ogenblik was. Zij heeft direkt een ambulance gebeld met de melding dat ik last van men motortje hadt. Tevens belde zij de politie en vroeg of ze wilde komen om mijn motor veilig te stellen. Het antwoordt hierop was dat de politie hier niets aan doet. Voor Nederlandse begrippen is dat erg vreemd, die zorgen er wel voor dat je brommer veilig gesteld wordt.
Gelukkig stopte er een Belgische motorrijder die vroeg aan mijn vrouw wat er aan de hand was en of hij kon helpen. Vrouwtje zei tegen hem wat er aan de hand was en wie ze gebeld hadt. Echter zij hadt ook een arts moeten bellen. Dit is dus gedaan door de vriendelijke Belgische motorrijder.
Deze collega motorrijder heeft samen met mijn vrouw (terwijl ik in de ambulance lag) besloten om mijn motor bij hem thuis in de garage te zetten.
Toen dit gebeurde was ik reeds onderweg naar het Maria Ziekenhuis. Tijdens het heen en weer rijden om mijn motor weg te brengen is ??n van de chauffeurs van de auto waar de arts mee vervoerd was blijven wachten om mijn vrouw voor te rijden naar het ziekenhuis.
Was net in het ziekenhuis gearriveerd en kon gelijk door naar Genk alwaar ik gedotterd ben. Hulde hiervoor. In Nederland ga je de wachtlijst op met een hoop chemicali?n in je lijf om je levend te houden.
Volgende week nog een keer naar het ziekenhuis te Genk voor nog een dotterbehandeling, dan moet de motor weer gereviseerd zijn.
Kortom, hulde voor de motorrijder en de medici. Mijn verjaardag van dit jaar was wel heel speciaal, ik kwam thuis uit het ziekenhuis nml.
[color=red]Belgen, HEEEEEEEEL hartelijk bedankt[/color]
Moderator: Abeloos
- FJR-Freak Max
- Beheerder
- Contacteer: