Terrug van club huis

Allerlei onderwerpen die niet specifiek onder een andere rubriek kunnen ondergebracht worden

Moderator: Abeloos

Gesloten
spider
Clublid
Clublid

Terrug van club huis

Bericht door spider »

we zijn eventjes naar het club huis geweest ne lekkere Oostduinkerkse koffie gaan drinken het is er zeer mooi en we zijn er goed ontvangen geweest door Francis maar ik ben wel iets vergeten ik had gisteren naar freak max gebeld en had hem gezegt dat hij een pint te goed had en die ben ik vergeten maar geen paniek volgende week als het goed is dan gaan we terug en dan betaal ik direkt een pint of mss een koffie voor als je komt dus mensen wie er nog niet geweest is. Het is wel de moeite om eens te gaan ik zou zeggen hup met jullie fjr en naar ginder toe

Groetjes van Rudy en Marie-Rose
ROCO
75 cc
75 cc

Bericht door ROCO »

Wij kunnen alleen maar beamen wat Spider schrijft,bij Francis en Vera word je inderdaad goed ontvangen en steeds met de zelfde hartelijkheid begroet :3some:
Het is bij ons ook al een tijdje geleden maar binnenkort riden we zeker nog eens naar de Peniche :thumbleft:
Groetjes uit Evergem
ROCO

LITTLE THINGS MAKE LIVE JUST PERFECT !
FJR-Freak Max
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Re: Terrug van club huis

Bericht door FJR-Freak Max »

spider schreef:ik ben wel iets vergeten ik had gisteren naar freak max gebeld en had hem gezegt dat hij een pint te goed had en die ben ik vergeten maar geen paniek volgende week als het goed is dan gaan we terug en dan betaal ik direkt een pint of mss een koffie voor als je komt

Groetjes van Rudy en Marie-Rose
Hallo Rudy & Marie-Rose :wink:

Spijtig genoeg moet ik jullie juist gemist hebben en dit doordat ik weer eens in de verdomde fille richting kust heb gestaan :evil:
Dat pintje zullen we samen wel eens drinken :occasion5: als we mekaar ontmoeten op een evenement van de FJRijders :headbang: of als we mekaar eens op het lijf lopen in ons Clubhuis :toothy1: :hello1:

Tot in ??n van de komende bochten :hello2:

Max 8)
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Afbeelding
spider
Clublid
Clublid

Re:Club huis

Bericht door spider »

Hallo Max
Spijtig dat we elkaar hebben gemist maar beloofd je hebt ??n tegoed van ons in het clubhuis.

Groetjes Rudy en Marie-Rose :toothy1: :fjr: :thumbup: :occasion5:
Gesloten