Headset installatie

Hier komen alle posts waar al lang geen reply meer op geweest is. Op verzoek kunnen ze terug op de juiste plaats worden geplaatst.

Moderator: Abeloos

Gesloten
geert
75 cc
75 cc

Headset installatie

Bericht door geert »

Heeft er iemand ervaring met de installatie van een headset in een ARAI (systeemhelm)?
PS: Ik kan de 'wangstukken' niet verwijderen maar ter hoogte van de oren is er blijkbaar vrij veel ruimte.
Mijn idee is daar de stof open te maken en - met velcro strips - de headsets tegen het polyest...... vast te kleven.
Vraag is, waar maak ik best de stof open en hoe maak ik deze het best weer dicht opdat het nadien niet gaat schroeven.

Geert
Waar is 'em?
Weg met de moto gaan bollen.
seabiker

Bericht door seabiker »

@ Geert,

Ervaring met een systeemhelm van Arai heb ik niet maar naar mijn mening moet er toch een middel zijn om de wangstukken eruit te halen, men heeft ze immers erin kunnen steken.
Indien de wangstukken verwijderd zijn zal het een pi?ce of cake zijn om de headset erin te monteren. Let vooral dat je microfoontje zo goed mogelijk voor je mond komt te staan.

Vriendelijke groeten,
Seabiker
geert
75 cc
75 cc

Bericht door geert »

Hey Seabiker,
de dealer wist me te vertellen dat de wangstukken er niet kunnen uitgehaald worden.
Heb het net geprobeerd (met in het achterhoofd dat ze de helm effectief ooit geassembleerd hebben) en wat blijkt; men kan de wangstukken er wel uithalen, je moet alleen weten hoe.

Voila, vanaf nu moet het vlot gaan dan....
Geert
Waar is 'em?
Weg met de moto gaan bollen.
seabiker

Bericht door seabiker »

@ Geert,

Zie je, het kon ook niet anders!
Veel plezier met uw inbouw en laat ons maar eens het resultaat zien.

Vriendelijke groeten,
Seabiker
fjrbakkerken
125 cc
125 cc

Bericht door fjrbakkerken »

wij hebben een rx7rr ofzoiets
en daar kunnen de wangen er uit en is de stof gewoon er rond getrokken
met ingestikte elastiek
en zo voel je er bijna niets meer van
groetjes den bakker en de bakkerin
PatrickFJ

Bericht door PatrickFJ »

Hallo Geert
via de link hieronder kom je op de Arai site terecht.
Onder de rubriek kan je het gebruikershandboek downloaden. Eerst even je taal kiezen
Groeten
http://www.araihelmet-europe.com
FJR-Freak Max
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door FJR-Freak Max »

PatrickFJ schreef:Hallo Geert
via de link hieronder kom je op de Arai site terecht.
Onder de rubriek kan je het gebruikershandboek downloaden. Eerst even je taal kiezen
Groeten
http://www.araihelmet-europe.com
Bedankt PatrickFJ :thumbright: voor deze mededeling, er zullen er weer een paar tevreden zijn met deze info :hello1:

Zo zie je maar dat er voor elk probleem een oplossing is weggelegd he Boys & Girls :idea:
Je vraag over een probleempje :scratch: stel je hier maar op het forum en er zal wel iemand met een antwoord op af komen :thumbleft:

Max 8)
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Afbeelding
Gesloten