Autocom komt met drie (ver)nieuwde modellen op de markt.
Voornaamste veranderingen zijn dat zowel de passagier als de rijder hun volume apart kunnen regelen.
De vervanger van de Pro7, nml de Super Pro Avi heeft nog veel meer in z'n mars want daar is bijna alles te regelen. 4 uithangen met vaste connectie allemaal voorzien voor verschillende toepassingen, een vebeterde Noise reduction, een Vox die volledig afslaat etc......
Had ze begin van februari al opgemerkt toen ik toevallig op zoek was naar info voor een collega. Ben direct gaan informeren bij een dealer, maar die wist geheel nog van niets. Hij heeft dus als een weerlicht gebeld naar de invoerder, en daar wisten ze hem te zeggen dat ze idd al reclame maken op de offici?le website, maar dat ze naar alle waarschijnlijkheid niet voor de zomer hier in belgie te verkrijgen zouden zijn. Begrijpen wie begrijpen kan. Prijzen zouden ook iets hoger liggen dan de huidige toestellen.
Firechief
The most beautifull thing on earth is "FIRE": it's something alive, unpredictable and... very much like a woman
Nicky, niet twijfelen, en zeker kopen.
Een degelijke intercom is g??n luxe, maar eigenlijk zo'n beetje een noodzaak, als je graag en veel duo rijdt.
Geen gedoe meer met helm open/klep/viezier, linksom kijken, roepen, gebarentaal etc.... gewoon praten alsof
je in de auto naast elkaar zit.
Met de mogelijkheid om uwe radio, gps, bike2bike, mp3 speler etc. te gebruiken.
Er is een m??r.
Koopt ineens van de eerste keer een goede intercom.
Ik heb in de loop der jaren al m??r geld uitgegeven aan prullen en prutsen, om uiteindelijk toch een deftig systeem te kopen.
Starcom is goed, Autocom is goed, Baehr is best.
Ik kan persoonlijk niet zeggen dat een Baehr zijn hogere kostprijs voor mij rechtvaardigt, dus ik ben al lang tevreden met mijn Autocom.
En ik ben niet alleen, ik denk dat vele FJRijders tevreden zijn van hun Autocom, en de manier waarop ze hem gebruiken.
Informeert eens bij Francis, ik dacht dat er misschien nog een actie was, waardoor het mogelijk is om korting
te krijgen op Autocom en al zijn toebehoren.
Zeker de moeite, want normaal zijn de prijzen voor Autocom bij alle dealers hetzelfde.
N 51°6.165 E 4°20.060
Motorrijders doen het op kanaal 3 !
Kunt ge op de nieuwe ook een video aansluiten ?
Als ge dan stilvalt bij het schakelen van 0 naar 1, omdat ge vergeten bent om zijn pootje in te trekken,
dan kunt ge controleren of uwe duo u niet zit uit te lachen ....
Dat mis ik nu nog echt s
Leo en Marie-Thérèse.
N51 02 39.7 E4 51 56.2 ,
bikers, hikers en andersdenkenden welkom.
El Staff is ook geintreseerd in een autocom voor aansluiting van mp3 ,gps en gsm wat heb ik allemaal nodig , kostprijs beste plaats voor kopen en aansluiten .
merci.
Hangt er een beetje vanaf over welke aansluiting je TOMTOM beschikt. Ik vermoed van wel als hij een uitgang heeft, maar voor zekerheid eens een mailtje sturen naar info@splashdesign.nl
Die zullen je daar snel een correct antwoord op geven als je je configuratie vermeld in de mail, alsook de benodigde stukken om dit te verwezelijken met bestelnummer.
Firechief
The most beautifull thing on earth is "FIRE": it's something alive, unpredictable and... very much like a woman