Track terug in de GPS laden

Rubriek voor alle onderwerpen met betrekking tot navigatie, GPS en gerelateerde onderwerpen.

Moderator: Abeloos

Gesloten
Dominique
50 cc
50 cc

Track terug in de GPS laden

Bericht door Dominique »

Heeft er iemand ervaring voor het volgende probleem op te lossen :
Ik heb zondag een heel mooie rit gedaan ( ongeveer 150Km ) met start in Deerlijk voor het Kinderkankerfonds omdat mijn vrouwtje niet mee kon heb ik met mijn Streetpilot de track opgenomen en ik heb die in de PC kunnen opslaan. Nu heb ik de tracklog in de GPS gewist en geprobeerd de opgeslagen track van de PC naar GPS te downloaden er zijn geen foutmeldingen maar ik vind die track niet terug of moet ik daar misschien eerst terug een route van maken? Wie kan mij helpen?

Dominique
FJRboy-dirk

Bericht door FJRboy-dirk »

Hoi,

of het lukt een track terug in de GPS te plaatsen weet ik niet maar ik zie er het nut niet van in want een track kan je zo niet herrijden.

Je kan wel van een track in MapSource een route maken door met de route-tool langsheen de tracklijn regelmatig te klikken en ...
maar dat weet je misschien al.

Deze route kan je dan wegschrijven naar je GPS en rijden.
dirkske
1300 cc
1300 cc
Contacteer:

Bericht door dirkske »

Zoals dirk al zei : het heeft weinig nut om een track terug in je SPIII te laden vanuit Mapsource, aangezien er geen enkele gesproken aanwijzing wordt gegeven. Je zal voortduren naar het scherm moeten turen, om de juiste weg te volgen.

Maar het is wel mogelijk om het te doen. Open Mapsource, open de track (active log , active log 001 actieve log 002 etc) die je aanklikt en GEEL verschijnen op kaart, dan het overdrachticoon aanklikken, de optie 'track' zal enkel highlighting zodat je die gewoon naar je SPIII kan sturen.

Succes !
N 51°6.165 E 4°20.060
Motorrijders doen het op kanaal 3 !

Afbeelding
Dominique
50 cc
50 cc

Bericht door Dominique »

Bedankt voor de deskundige uitleg !

Groeten,
Dominque
Gesloten