Zou er nu eindelijk tegen die ellendige Flitspalen een oplossing zijn gevonden
Bekijk volgende link eens en je zal er meer over te weten komen http://www.anti-radar.nl/
Groetjes,
Max
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen
Kan wel handig zijn, maar 1 klein zinnetje zou ik niet negeren! Effect van de spray is bij dag licht te verwaarlozen.
Dit betekend dat we overdag gewoon nog kunnen geflitst worden.
Het positieve is dat we 's nachts wel veilig zijn voor de cameratjes op de baan!!
Persoon lijk zou ik het daarom niet kopen, want na een lange dag werken lig ik 's nachts meestal te
Wij hadden reeds kennis gemaakt met dit product maar je dient rekening te houden met het feit dat 'indien dit product afdoende zou zijn' het enkel 's nachts werkt en niet over dag, dat dit product in wezen een email is die je over de nummerplaat spuit, dat de gevraagde veeeeeel te hoog is voor hetgeen zich in de spuitbus bevindt!
Voor mij hoeft het niet! al bij al is de pakkans is Belgi? te negeren.
dirkske schreef:Het verhaal van Photo-Blokker en hun gangster-verkoops-bedriegpraktijken stond afgelopen week uitgebreid in de krant te lezen.
Sorry gasten maar ik wist niet dat ik met oudnieuws over de brug ging komen, ik had er zelf nog niets van gehoord of gelezen en daarom wou ik het hier eens laten weten om te zien welke reactie's er gingen op komen
Wat mij betreft mag deze topic dan gerust verwijderd worden
Max
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen
Niets van verwijderen???? waarom zouden wij??
Het is goed dat indien u iets ziet het op het forum geplaatst wordt.
Het is niet echt oud nieuws maar er werd her en der reeds over gesproken, er zullen ongetwijfeld nog forumleden zijn die er ook niets van gehoord hadden en nu toch op de hoogte zijn.?
Ik heb de quote er enkel opgezet om het verhaal nog een beetje te vervolledigen. Het is zeker g??n oud nieuws, elke dag is het actueel, en hoe m??r mensen er voor gewaarschuwd worden dat er tegen flitspalen niets legaals helpt tenzij je eigen voet, zoveel te beter.
Noot: de mensen die graag wat meer uitleg willen hebben over radars, flitspalen, Multanova's, Gatso's, Dopplers etc. etc. : please mail. Samen met enkele collega's uit de radio-wereld zijn we vrij actief op dat vlak, en onze interesse gaat al lang uit naar de exacte werking van die dingen.
N 51°6.165 E 4°20.060
Motorrijders doen het op kanaal 3 !