Nieuwe Schuberth C2

Hier komen alle posts waar al lang geen reply meer op geweest is. Op verzoek kunnen ze terug op de juiste plaats worden geplaatst.

Moderator: Abeloos

Johan

Bericht door Johan »

Hallo Edwin,
ik heb een S1 en ben daar h??l tevreden over. Goede ventilatie, en in combinatie met een autocom intercom is het een droom. Wel jammer dat de S1 totaal niet voorzien is om een intercom in te bouwen, maar met veel geduld moet het toch lukken. Dukske is daar wel niet over te spreken, voor haar moet de helm kunnen open klappen.( kwestie van veel fotokes te kunnen nemen :D )
Groeten Johan
koekenbakker
1000 cc
1000 cc
Contacteer:

Bericht door koekenbakker »

ben vandaag de S1 gaan testrijden,
en inderdaad deze is heel wat stiller dan mijn BMW helm (trouwens ook gemaakt door schubert) :o
toch ondervind ik nog die hoge geluiden (bij volledig omhoogstaand scherm) als storend, blijkbaar zal voor mij eerst het scherm moeten worden aangepakt, dat was ook de menig van de verkoopster bij Ingelbrecht in Oostende. :(

Dus Francis ik kom ??n dezer dagen uw motoscherm eens proberen en dan ga ik een besluit kunnen nemen. :wink:
Saluu De Bakker

Afbeelding
Johan

Bericht door Johan »

Hallo,
de prijs van de multicollor staat ook in het prijslijstje.
Iedereen die een helm wilt bestellen, stuur me een persoonlijke mail aub. met je maat.
De bestelling zou ik laten doorgaan halverwege juni.

Groeten Johan
@ FJR
125 cc
125 cc

Bericht door @ FJR »

ik probeer deze week een proefritje te maken met beide helmen.
als een van de twee dan goed bevalt laat ik het wel weten, want dan bestel ik de helm graag :wav: via hier.
met FJRiendelijke groet,
Edwin
FJR02
125 cc
125 cc

Bericht door FJR02 »

ik neem aan dat hun verwarmd vizier nog altijd (veel te) duur is :shock:
* If it works, don't fix it *
seabiker

Bericht door seabiker »

Hallo
gisteren de C2 van Schuberth getest, en wat een verbetering tov de vroegere concept, de luchtinlaten zijn veel degelijker, minder turbulentie, beter draagkomfort etc...

Wij bestellen alvast via mail bij Johan.

Groetjes,
Seabiker
@ FJR
125 cc
125 cc

Bericht door @ FJR »

@Seabiker: wat zijn voor jouw de motieven om een C2 te kopen?
heb je ook een S1 getest?

ik ga vrijdagavond de helmen testen, ben heel erg benieuwd :idea:
met FJRiendelijke groet,
Edwin
seabiker

Bericht door seabiker »

Hallo Edwin,

Wij waren tot nu toe zeer tevreden met de Schuberth concept dus is het logisch dat wij terug naar Schuberth gaan. FJRgirl heeft de S1 getest en was er ontzettend tevreden van maar zij denkt enkel dat het moeilijk wordt om de S1 met een bril te dragen. De C2 is daarom meer aangewezen.

Vriendelijke groeten,
Seabiker
@ FJR
125 cc
125 cc

Bericht door @ FJR »

vanavond de helm getest (S1)
wat me opvalt is dat als je hoofd er uiteindelijk in zit de helm comfortabel zit zonder drukpunten, prettig verstelbaar vizier heeft, genoeg ruimte heeft.
En tijdens het rijden de rust die er dan is, zeker vergeleken met mijn helm die ik nu heb. Ik heb geen last van fluitjes, bromgeluid of iets van dien aard.
het zonnescherm heb ik vanavond niet kunnen testen, bij ons vonden ze het daarboven nodig om de douche aan te zetten :(

ik moet nu alleen nog beslissen in welke kleur/uitvoering ik de helm wil, ik ben aan het twijfelen tussen de drudidekor sport of de powerdekor dark
maar mijn keuze krijg je binnenkort door hoor Johan :!:
met FJRiendelijke groet,
Edwin
koekenbakker
1000 cc
1000 cc
Contacteer:

@ Seabiker,

Waar kan je de C2 gaan testen :?:

@ johan,

Van zodra ik een C2 heb getest stuur ik mijn maat en kleur (van helm) naar u door ok. :wink:
Saluu De Bakker

Afbeelding
Johan

Bericht door Johan »

Hallo,
Aan diegenen die een helm willen, volgende week sluit ik de deal, dus niet meer twijfelen aub. Anders is het na het verlof... :idea:
Johan
@ FJR
125 cc
125 cc

Bericht door @ FJR »

Johan,

de bestelling is per mail verzonden naar jou :!:
met FJRiendelijke groet,
Edwin
seabiker

Bericht door seabiker »

@ Johan,

Mijn bestelling komt eraan via mail.

Seabiker
Johan

Bericht door Johan »

Hallo,
De helmen zijn vandaag besteld en hopelijk zijn ze allen op stock :roll:
Groeten Johan
Johan

Bericht door Johan »

Hallo,
Ik heb bericht van Duitsland dat een deel van de helmen worden verstuurd. Er zijn "een beetje" vertragingen wegens de verhuis van de ganse fabriek naar een andere locatie :oops:
Sorry, not my fault... :D
koekenbakker
1000 cc
1000 cc
Contacteer:

Johan schreef:Hallo,
Ik heb bericht van Duitsland dat een deel van de helmen worden verstuurd. Er zijn "een beetje" vertragingen wegens de verhuis van de ganse fabriek naar een andere locatie :oops:
Sorry, not my fault... :D
Dacht het al; die is met onze centen gaan lopen zeker :D

Laat je iets weten als ze werkelijk zijn aangekomen :!:
Saluu De Bakker

Afbeelding
Firechief
1300 cc
1300 cc

Bericht door Firechief »

Een deel van de helmen zeg je, wil dat dan zeggen dat ze er nog een deel moeten versturen? Indien dit het geval is, en de mogelijkheid bestaat erin om er nog eentje bij te bestellen, laat me iets weten want ik heb er nog eentje nodig voor mijn vrouwtje. (ik ben nog maar sinds vorige week "motard" geworden dus, maar had mijn uitrusting destijds (30/04/04) gekocht om mijn rijbewijs te gaan doen en de vrouw was nog niet zeker of ze het wel zag zitten achteraan op de moto. Blijkt dus nu heel goed mee te vallen, maar ze ontbreekt nog een helm en een vest.

Mvg
Firechief
Johan

Bericht door Johan »

Firechief schreef:Een deel van de helmen zeg je, wil dat dan zeggen dat ze er nog een deel moeten versturen? Indien dit het geval is, en de mogelijkheid bestaat erin om er nog eentje bij te bestellen, laat me iets weten want ik heb er nog eentje nodig voor mijn vrouwtje. (ik ben nog maar sinds vorige week "motard" geworden dus, maar had mijn uitrusting destijds (30/04/04) gekocht om mijn rijbewijs te gaan doen en de vrouw was nog niet zeker of ze het wel zag zitten achteraan op de moto. Blijkt dus nu heel goed mee te vallen, maar ze ontbreekt nog een helm en een vest.

Mvg
Firechief
Misschien kan ik nog iets voor je doen :lol: stuur me een persoonlijke mail en dan leg ik je uit hoe allen in zijn werk gaat.
Groeten Johan
Johan

Bericht door Johan »

Hallo ,
Hierbij de mail die ik ontvangen heb van onze helmboer :roll:

Hi Johan,
sorry for the late response. Due to Schuberth holidays and the moving of
Schuberth to new premisses, we have some delays in delivery, sorry. We
couldn't guarantee that the helmets will be here on time. We have some
delivery notes but we are not sure if the helmets will come nearby. I
think it will be better to stop this order. Will we contact after your
holiday to see if you need something?