Ik denk eigenlijk ook dat je het moet zoeken bij een te beperkte lading kaarten!Zodra ik "Sint Ni" had ingegeven was er enkel nog de mogelijkheid om de letter C te gebruiken, de letter K kon ik niet selecteren.
Garmin 2720
Moderator: Abeloos
- den R1 zot
- Clublid
De kaart van Belgi? staat er trouwens op.
Maar het trucje om iets sneller te vinden is gewoonweg "klaas" intikken en dan zoeken, kan je gewoon naar beneden scrollen.
Dit gaat trouwens sneller vind ik.
Dit gaat ook voor straten, gewoon de halve straatnaam intikken, zoeken, scrollen en selecteren.
Groetjes,
den R1 zot
Maar het trucje om iets sneller te vinden is gewoonweg "klaas" intikken en dan zoeken, kan je gewoon naar beneden scrollen.
Dit gaat trouwens sneller vind ik.
Dit gaat ook voor straten, gewoon de halve straatnaam intikken, zoeken, scrollen en selecteren.
Groetjes,
den R1 zot

Vandaag 13 januari, Garmin(verkoper) heeft op het Salon bevestigd dat de 2720 vanaf nu verkocht wordt voor 1099 euro ipv 1300 euro.dirkske schreef:De 2720 zou vanaf 12 januari verkocht worden voor 1099 euro, ipv 1300 euro.
Iemand op de hoogte, m??r nieuws ?
(tussen de soep en de pattatten .... nix offici?els natuurlijk ... maar er zit nog een korting aan te komen, als de 2610-productie stopt).
Versie 8 CityNavigator verkrijgbaar op DVD. (1 stuk).
N 51°6.165 E 4°20.060
Motorrijders doen het op kanaal 3 !

Motorrijders doen het op kanaal 3 !
Dirkske had wel gelijk, prijs is verlaagd naar 1000euro
http://www.gps.nl/streetpilot_2720.html
Wat zou de reden voor deze vroege prijsverlaging zijn?
Misschien alweer een nieuwe uitvoering met SIRF?
http://www.gps.nl/streetpilot_2720.html
Wat zou de reden voor deze vroege prijsverlaging zijn?
Misschien alweer een nieuwe uitvoering met SIRF?

Ik heb vandaag de 2720 gekocht voor 1009,- ? in Vicht bij www.gpscenter.be
Het is wel moeilijk te vinden (zonder gps), een boerderij op den buiten, binnenkort nieuwe locatie!
Ik heb daar ongeveer 2,5 uur geweest op dienen tijd heeft Pieter daar eventjes 7 gps's verkocht en incl een heel goeie uitleg aan de personen die het wensten.
Enfi je moet dus niet steeds in het buitenland gaan voor scherpe prijzen
Het enige wat ik nog ontbreek is een audio kabeltje tussen GPS - AutoCom
CU
Dr
Het is wel moeilijk te vinden (zonder gps), een boerderij op den buiten, binnenkort nieuwe locatie!
Ik heb daar ongeveer 2,5 uur geweest op dienen tijd heeft Pieter daar eventjes 7 gps's verkocht en incl een heel goeie uitleg aan de personen die het wensten.
Enfi je moet dus niet steeds in het buitenland gaan voor scherpe prijzen
Het enige wat ik nog ontbreek is een audio kabeltje tussen GPS - AutoCom
CU
Dr
Ik heb ondertussen een 2720 en die is toch wel beter dan de 2610 :stropke schreef:Neem eens een kijkje op het forum van Notter http://forum.gps.nl
daar vind je al de voordelen en nadelen van de 2720
ik vind dat je nog altijd beter bent met de 2610
Groeten uit Gent
Stropke![]()
Ride like a devil......Feel like a god
- beter scherm, duidelijker en ook in 3d
-beter touch screen functies : handelbaar m?t handschoenen aan
-groter iconen : makelijker op de moto
Leo en Marie-Thérèse.
N51 02 39.7 E4 51 56.2 ,
bikers, hikers en andersdenkenden welkom.
N51 02 39.7 E4 51 56.2 ,
bikers, hikers en andersdenkenden welkom.
kijk zo zie je het verschil in meningen , en ik vond het transparante scherm van de 2610 beter ,bij de nieuwe generatie staan de aflees cijfers in zwarte vakjes , terwijl het bij de 2610 transparant op de kaart de letters in het zwart was ,voor de rest ben ik tevreden met mijn 2820Gobelijn schreef:Ik heb ondertussen een 2720 en die is toch wel beter dan de 2610 :stropke schreef:Neem eens een kijkje op het forum van Notter http://forum.gps.nl
daar vind je al de voordelen en nadelen van de 2720
ik vind dat je nog altijd beter bent met de 2610
Groeten uit Gent
Stropke![]()
Ride like a devil......Feel like a god
- beter scherm, duidelijker en ook in 3d
-beter touch screen functies : handelbaar m?t handschoenen aan
-groter iconen : makelijker op de moto
yam,yam tis nog nen echte moto zie