Verslag Verrassingsreis pretour

Hier komen alle posts waar al lang geen reply meer op geweest is. Op verzoek kunnen ze terug op de juiste plaats worden geplaatst.

Moderator: Abeloos

Gesloten
seabiker

Verslag Verrassingsreis pretour

Bericht door seabiker »

Zoals beloofd komt hier ons verslag van de 'Verrassingsreis Pretour'. De verrassingsreis is een organisatie van fjrijders.net met medewerking van het voltallige FJRijders bestuur. Naar goede gewoonte hebben wij door Alex een logo laten aanmaken. Wij zijn dan ook uitermate trots om dit jullie voor te stellen. In ons verslag komen verschillende hints voor die misschien kunnen leiden tot wat meer informatie. :) :)

Afbeelding

Wij vertrokken om 8.30 op de parking Carestel langs de E40 te Marke om deze dag +/- 620km te rijden tot bestemming (om de terminologie van Truus te gebruiken). (hint1) Op maandag 12 juni vertrekken wij om 8.30 uur stipt in ??n groep. Iedereen vertrekt met een volle tank (zeer belangrijk want de tankstop gebeurt slechts na +/- 300 km)

Afbeelding

Het was mooi weer, net zoals het zal worden in juni 2006. Onderweg kwamen we deze nummerplaten zeer frequent tegen. (hint2)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

de kilometers gleden voorbij, nu en dan een drink & eetpauze, plas- of peukpauze...Truus deed voortreffelijk haar werk, zij haperde geen enkele maal en omstreeks 17.00 uur reden wij het zeer verzorgde domein van ons hotel binnen. Een riante private parking tussen de bomen met centraal het zeer gezellig hotel, via een draaitrap in de welkomsthall kwamen wij in ??n lange gang die toegang verschaft naar alle kamers. De kamers zijn uiterst netjes, modern en van alle comfort voorzien, ruime badkamer, voldoende handdoeken, comfortabele bedden, minibar & zelfs gratis 'Adult TV'. Voor diegene die na een lange rit last hebben van een zere rug, stramme pols of stijve benen, geen probleem, je kan meteen een duik nemen in het overdekte en van vloerverwarming voorzien zwembad, of een half uurtje gaan kuieren in de hotwater jacuzzi van het hotel. Sauna en/of Hamman kan ook maar mits betaling.

Afbeelding
Afbeelding

Omstreeks 21.00 uur begaven wij ons naar het restaurant alwaar wij terug een zeer goede ervaring hadden. De half pensionmenu (4 gangen) was af. Gedurende onze 4 dagen dat wij er verbleven hadden wij veel afwisseling, alles was goed klaargemaakt en zeer vriendelijk opgediend. Het restaurant is gezellig en voorzien van een mooi terras voor de zwoele avonden.

's morgen ontwaken met het tjilpen van de vogeltjes in een oooo....zo rustig bos.... maar we dienden toch vaart te maken want er was een boel werk te doen. Na de douche, ontbijtbuffet en dan 'Truus' klaargezet voor haar eerste opdrachten. Alle ritten, 3 stuks, werden thuis met mapsource aangemaakt en moesten nu nagereden en gecontroleerd worden. Ondertussen reserveerden wij de catering voor 's middags en werden alle afspraken gemaakt en bevestigd.

Afbeelding

Dinsdagrit (176km) wordt een opwarmertje, een toeristische rit, op 't gemakske, bochten, mooie wegen, prachtige uitzichten, niet te lang, zodoende op tijd terug te zijn in het hotel en nog te genieten van de mogelijkheden die het hotel ons verschaft.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Donderdagrit (248km): wordt een koninginnerit, zeer technisch, duizenden bochten, passen, beklimmingen, afdalingen, uitstekend typisch restaurantje voor het middagmaal, een om niet meer te vergeten......... :) :) :)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Zaterdagrit (201km): wordt ??n om af te koelen, een mix van de vorige twee ritten, enkele technische stukken die welliswaar kort zijn.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Om gedurende de ritten alles vlot te laten verlopen zullen wij in 5 groepen van 5 motoren rijden. Iedere groep wordt door ??n van de bestuursleden van FJRijders aangevoerd. Enkel de tourguide beschikt over de GPS route!

Zoals je reeds zal gezien hebben worden er slechts 3 ritten gereden maakt dat wij nog 3 dagen beschikken waar er niet met de motor gereden wordt, natuurlijk voorzien wij tal van ander activiteiten maar dat verklappen wij natuurlijk niet.

Na 5 dagen zijn we moe maar voldaan terug naar huis vertrokken. Wij weten nu al dat het een prachtige reis wordt en, niet onbelangrijk, wij hebben alles kunnen regelen en kunnen nu reeds zeggen dat de deelnameprijs van 625? per persoon all in een perfecte prijsberekening was. :) :)

Zoals we reeds gemeld hadden vertrekt er samen met de motoren een bestelwagen met dubbele cabine en motoraanhanger, bestuurd door onze enige echte FJR1300-trukker Johnny. Iedereen kan ??n valiesje ( max. totale afmeting 150 cm = bxhxd) meegeven waarin de extra kledij, training, sportschoenen etc... inzitten. De valiesjes worden per provincie op zondag 11 juni opgehaald. Verdere info volgt nog een beetje later.

Afbeelding

Vele groeten,
Gilbert & Francis
Laatst gewijzigd door seabiker op 11 nov 2005, 16:45, 22 keer totaal gewijzigd.
M&M
Clublid
Clublid

Bericht door M&M »

Ziet er grandioos uit , Seabiker :thumbright:
Nog maar 7 maand dus dat wordt al aftellen geblazen 8)
Zeg dat groepeke is wel ne groep geworden : is het niet mogelijk om dat fantastisch ontworpen logo op T shirt te laten zetten tegen dat we op reis vertrekken ?? :hello1: :hello1: :hello1:
seabiker

Bericht door seabiker »

Hallo,

inderdaad, binnen enkele weken lanceren wij de enige echte 'verrassingsreis t-shirt' wij houden jullie op de hoogte.

groeten,
Francis
GTRichard
125 cc
125 cc
Contacteer:

Bericht door GTRichard »

M&M schreef:Ziet er grandioos uit , Seabiker :thumbright:
Nog maar 7 maand dus dat wordt al aftellen geblazen 8)
Zeg dat groepeke is wel ne groep geworden : is het niet mogelijk om dat fantastisch ontworpen logo op T shirt te laten zetten tegen dat we op reis vertrekken ?? :hello1: :hello1: :hello1:
Doe dan ook een centimeter erbij met de weken erop dan kunnen we afknippen tot het moment daar is :D :D
Ziet er goed uit en wij zijn nu aan het zoeken waar zou dit kunnen zijn :idea:

Groet Marianne en Richard
Gobelijn
1300 cc
1300 cc

Bericht door Gobelijn »

Aan de foto's te zien, is het toch niet in Scherpenheuvel. Daar liggen niet zoveel koevlaaien op de weg.

Wat die indoor-carting in Aarschot betreft, heeft er iemand zin in een oefenritje ? Als er genoeg kandidaten zijn, dan ga ik eens horen of we geen groepskorting kunnen krijgen.
Leo en Marie-Thérèse.
N51 02 39.7 E4 51 56.2 ,
bikers, hikers en andersdenkenden welkom.
Mr.Bubble

Bericht door Mr.Bubble »

Een nieuwe tip

In de naam van de inrichters ( Francis en Gilbert) worden er samen vijf letters gebruikt die voorkomen in de plaatsnaam waar we verblijven. E?n van die letters is een klinker en die komt er zelfs meermaal in voor.

Weet je het al ??????????

Nu is het toch niet meer moeilijk h? !!
M&M
Clublid
Clublid

Bericht door M&M »

de klinker i dus we gaan naar MartInIque ! :hello1: :hello1:
Moto op den boot , wij op de vlieger : ik zie dat helemaal zitten voor zo'n belachelijk lage prijs :wink: :wink: :wink: :wink:
Koboloi
Clublid
Clublid
Contacteer:

Bericht door Koboloi »

Tip Trip Tipsy ..... 8)

Gilbert,
:sign3: LEMONTBLANC voldoet volgens mij aan je tip, maar tzal wel ergens anders zijn zeker ?

Wat zou je denken om een fles rode wijn " Le Grand Cos - Grand Cru de Saint-Emilion " te kraken, want de wijn herbergt mijn inziens
ook het vijfletterwoord, niewaar !

Tis wel geen " gele " wijn, maar ja in elke streek hebben ze allerlei soorten dranken ! (Te consumeren :occasion5: op kamer "30") :)
" This time is the only time we get. So we enjoy our graphite FJR "
Mr.Bubble

Bericht door Mr.Bubble »

Weeral mis,

Ik geef jullie de pap in de mond en ........weeral verkeerd. Mijn inziens heb ik niet gesproken over een vijf letterwoord, maar van vijf letters die in de plaatsnaam voorkomen.

All? ge moogt nog ne keer proberen!!
Koboloi
Clublid
Clublid
Contacteer:

Bericht door Koboloi »

Gilberreke,

het woord " vijfletterwoord " is met opzet gebruikt, om je af te leiden.
Was ik van jou dan zou ik toch naar de "vijf" "letters" zoeken, waarover je het had in je tip .......... :D
" This time is the only time we get. So we enjoy our graphite FJR "
Mr.Bubble

Bericht door Mr.Bubble »

Neen, neen Michelleke, zoeken is voor jullie en de oplossing is volgens mij nog niet aan de beurt.

Zelfs nog heel ver weg, maar misschien met een volgende tip kom je wat dichter in de buurt, of moeten wij het nu allemaal zeggen ??????????

hahahahahahahahaha :D :D :D :D :D :D :D
Flitser
1300 cc
1300 cc
Contacteer:

Bericht door Flitser »

Ik zoek en zoek en zoek en zal het vinden, misschien vandaag, misschien morgen al is het volgend week. Ben al aardig in de buurt, :? denk ik! Zal het bestuur wel op de hoogte brengen, hier moet ik het niet neerschrijven, want er was nog een prijsvraag aan verbonden ook zeker h?! Daarom blijft het hier stillekes, niet :?: :twisted: :twisted:

Groetjes, Nathalie
Mr.Bubble

Bericht door Mr.Bubble »

Wel Nathalie, ik ben blij te horen dat je dicht in de buurt komt want er moet toch iemand de oplossing vinden h?.

Om je wat verder te helpen............

Ook een aantal letters uit jou naam kan je gebruiken om de plaatsnaam te vervolledigen.

@ de deelnemers, als je vermoed dat je het weet kan je in een gesloten omslag de plaatsnaam afgeven bij het vertrek.

En inderdaad voor diegene die het raad, voorzien wij een verrassing.
Gesloten