Richard,
Ik meen begrepen te hebben dat jij er ook wou plaatsen en dit in combinatie met duo-voetsteunverlagers. Ik vrees echter voor jou dat je dikwijls met je hiel tegen de juffrouw achterop haar tenen zal zitten vooral als jij op de bal van je voeten steunt. Eventueel eens uittesten maar ik kan je nu al vertellen dat ik soms mijn vrouw haar voeten raak en zij heeft geen verlagers.
Julle
Bertus op zin Norton, Tinus op de BSA, ik op de FJR
Byways are more attractive than highways
Julle schreef:Richard,
Ik meen begrepen te hebben dat jij er ook wou plaatsen en dit in combinatie met duo-voetsteunverlagers. Ik vrees echter voor jou dat je dikwijls met je hiel tegen de juffrouw achterop haar tenen zal zitten vooral als jij op de bal van je voeten steunt.
Julle
@ Julle,
Ik heb reeds verlagers erop zitten tot volle tevredenheid. Zit toch ook regelmatig met de voorvoet (bal) op mijn eigen steuntjes en heb geen kontakt met de voetjes van het vrouwtje. Wel komt zij af en toe aan de grond met de voetjes, maar da's niet erg h?
Bij Dam willen ze alleen de pijp wat aanpassen, dus aan de steunen voor en achter wijzigd niets. Ik laat dit een keer in de winter doen, want ik moet wel eerst 2 uur rijden om mijn moto tot daar te krijgen en te laten, dus moet Marianne mee rijden om mij mee terug te nemen. Maar komen doen ze er, weet alleen dus niet wanneer.
Heb sinds een weekje ook DAM uitlaten ronde inox met een schitterend geluid.
En rechtstreeks aangepast op mijn FJR ,omdat ik ook voetsteunverlagers heb!
David heeft een schets gemaakt,en de volgende FJR met verlaagde voetsteunen moet dan niet meer terplaatse blijven!
Hij gaat elke uitlaat dat hij maakt voor een FJR dadelijk de mal gebruiken voor verlaagde voetsteunen omdat dat maar een minimaal verschil is tegenover de standaard voetsteunen!!
Ben in ieder geval zeer te spreken over de service en vakmanschap van David Damiaans DAM !
Heb er ook een setje DBkillers bij die ik een van de dagen mag gaan afhalen.
dams uitlaten
wel knap zeg en die sound zou ik graag eens horen ( kan dat )
wat is de prijs van zo een setje uitlaten
en kun je ze makkelijk zelf plaatsen
groetjes walter
volgens wat ik kan zien gaat het over DE band Metzeler Roadtec Z6.
Verschillende FJRijders hebben deze band op hun motor liggen en de commentaren zijn zeer positief.
Wat het prijskaartje betreft zul je het aan je bandenboer moeten vragen.
En wat slijtage betreft, dit hangt volledig af van je rijstijl. Een rustige rijder, met veel autostrade km. doet langer met deze band dan een sportieve rijder die graag eerst weg is bij groen licht
Walter,
Als je de DAMs wil horen ik woon 10 minuutjes van Schelle. Je zegt het maar. De Metzeler Roadtec Z6 liggen er ook op en ik ben er zeer tevreden over.
Julle
ik laat mijn banden plaatsen door GDF in Aartselaar dat is volgens mij de goedkoopste in mijn regio
en zal zeker overwegen om de z6 er op te leggen sommige spreken ook over de nieuwe bridgstone 014
ik rijd nu met de bridgstone 020 maar ben er eigenlijk ni zo tevreden over . meestal rijd ik autostrade en heb een nogal sportieve rijstijl ( bochtjes ) .
ik zal je zeker eens contacteren om je dams eens te horen
via deze forum of mag het ook langs je email
in ieder geval je bent bedankt voor je antwoord
tot spoedig dan
Prijzen voor de RVS dempers: ? 400 voor de ronde en ? 450 voor de ovale (heb ik ook en vind ik ook het mooiste)
Carbon: ? 600 voor de ronde en ? 650 voor de ovale.
Titanium: ? 700/? 750 (dacht ik toch)
Ik heb gezien dat ze nu ook kevlar uitlaten hebben, maar die prijzen ken ik niet, in elk geval stukken goedkoper dan Devil's, LeoVinci's of welke dan ook en handmade in mijn eigen limburg, kwaliteit dus
De prachtige foto's van de FJR op de site van DAM zijn die van mijne blauwe he mannen. Ga maar eens kijken dan kun je de ovale met de ronde uitlaten vergelijken. Dam maakt zoals Johan al schreef ook uitlaten in kevlar-mix
Julle
waneer zou het u eens passen om je dam uitlaten eens te horen
daar ik in het onderwijs werk heb ik ( veel ) vrije tijd
dinsdagvoormiddag tot 12h
woensdag namiddag vanaf 13 h
donderdag gans de dag
en natuurlijk de weekend
ik kan naar jou komen of jij naar mij altijd welkom de koffie staat klaar
groetjes walter
[quote="Julle"]Walter,
Ik heb je net een mailtje gestuurd
Julle[/quote]
ik heb jou een ook mailtje trg gestuurd met mijn adres en gsm
heb juist de fjr gekuist en in de garage gezet dan is die weer proper om maandag te gaan werken
ik woon eigenlijk ni ver van dirkske ( niel )
grtjs walter