Heb me vorige maand ne fjr gekocht,wreed prachtig mototoke,rijdt fantastisch onder de meeste omstandigeheden.dus ook juist ingeschreven op jullie site.
Heb er vorige week een topcase van givi(v46) opgezet maar rijd verschrikkelijk bij een snelheid van +- 100 km begint hij veel last te hebben van turbulentie,weet iemand hoe ik dit probleemke kan verhelpen (zonder topcase te verwijderen h?)alleszins thanks voor de info.
Wil jullie alleszins feliciteren met jullie site, goede en degelijke informatie te vinden.
Heb er geen last van met duo, maar heb hem wel dagelijks nodig,gebruik hem voor woon werk verkeer en natuurlijk voor veel fun.
Neem hem er nu af als ik hem niet echt nodig heb.
Heb er geen last van als ik met duo rijdt.Heb de topcase wel dagelijks nodig,gebruik mijn fjr voor woon werkverkeer en natuurlijk voor veel fun.
Zal hem er moeten afhalen als ik deze niet echt nodig heb zeker.
Ik heb een maxia 52 L op een rack van Five Star, bij solo gebruik wil hij aan snelheden boven de 110 km/h
zachtjes gaan wiegen. Dit is niet gevaarlijk, het voelt alleen niet echt prettig.
Nadien heb ik nieuwe zijkoffers gemonteerd, Givi Keyless 41 L zie mijn avatar, en het wiegen was kompleet weg.
Waarschijnlijk vangen deze zijkoffers meer wind, de achterkant wordt ongeveer 15 cm breder,
en houden zo de achterkant stabieler.
Groetjes,
Michel
* There are no strangers,
* Just friends who have never met !
* You might as well live before you die !
Ik heb de originele en pas vanaf +150 een klein beetje wiegen.
Maar dat is toch normaal volgens mij.
Als er iets is wat niet echt aerodynamisch is dan is het de topkoffer wel bij solo gebruik.
In plaats van een echte duo kan je er ook een dummy opzetten...het weegt niks en het zegt niks...en wanneer je er eentje koopt met ?cht haar en een D-cup kan je het ook nog voor andere doeleinden gebruiken...
Groetjes,
Danneke.
De mooiste vriendschap is tussen mensen die een heleboel van elkaar verwachten, maar er niet om vragen...
Juist, je kan deze dan ook nog gebruiken als rubberbootje wanneer je aan de kust bent en in haar mond kan je dan nog een vlaggemast steken met de vlag aan van de FJRijders
Doe ze wel geen Roos Pyjamake aan want dan ga je wel opvallen hoor
Max
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen
Miljaar!! Daar is de Max weer met zijn "roos pyjamake"...
Voor alle duidelijkheid: ik ben geen strandjeanet!! Alle FJR- en andere rijders hoeven dus niet bang te zijn als ik ACHTER ze rijd!
Groetjes,
Danneke.
De mooiste vriendschap is tussen mensen die een heleboel van elkaar verwachten, maar er niet om vragen...
danneke schreef:Miljaar!! Daar is de Max weer met zijn "roos pyjamake"...
Voor alle duidelijkheid: ik ben geen strandjeanet!! Alle FJR- en andere rijders hoeven dus niet bang te zijn als ik ACHTER ze rijd!
Groetjes,
Danneke.
@ Danneke,
Ik heb niet gezegd dat GIJ dat pyjamake moet aantrekken he , dat was bedoelt voor da madammeke dat constant met hare bek open ligt he
Als RUGRIDDER zie ik jou nog niet door het leven gaan want daarvoor zijn de windjes die je laat nog te muzikaal
Max
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen
danneke schreef:Miljaar!! Daar is de Max weer met zijn "roos pyjamake"...
Groetjes,
Danneke.
@ Danneke,
Ik heb niet gezegd dat GIJ dat pyjamake moet aantrekken he , dat was bedoelt voor da madammeke dat constant met hare bek open ligt he
Als RUGRIDDER zie ik jou nog niet door het leven gaan want daarvoor zijn de windjes die je laat nog te muzikaal
Max
@Max
Ik ken persoonlijk ne "rugridder" die met zijn open uitlaat de braban?onne kan spelen...
Ik wist niet dat jij de FJR-vlag in da madammeke haar open bek zou willen steken...
PS Heb interesse voor autocom.
Kan die ook geplaatst worden in een jethelm? En wat zijn de plaatsingskosten? Heb 2 linker handen...
Bestelling via de Peniche?
Groetjes,
Danneke.