Helm HJC Sy_Max

Tips, weetjes, etc... over kledij, laarzen, .........

Moderator: Abeloos

Gesloten
Tijgertje

Helm HJC Sy_Max

Bericht door Tijgertje »

Onlangs bij Hein Gericke een HJC helm gekocht (259?) maar na een week al problemen mee.
Het is een systeem helm maar na een week gaat het dicht klappen moeilijk, je moet er hem echt in snakken.
In het begin ging dit vlot maar nu :roll: mijn vrouw heeft er geen probleem mee.

Terug gegaan naar Joris sport (Hein gericke ) en die zij dat het is van te rijden met open helm en er niets is aan te doen.
Ik rij enkel met open helm is het stad maar eens rapper dan 40km/uur gaat de helm dicht, dus veel wind krijgt die niet als die openstaat.

Zijn er nog met dit probleem en wat is eraan te doen ?

Bij het dicht klappen denk ik dat het teveel spant waar het pijltje staat.

Afbeelding

Ja ja Francis deze helm heb je een paar dagen geleden nog gezien op je terras :lol:
fjrMarcel
Clublid
Clublid

Bericht door fjrMarcel »

Hallo Tijgertje,

Ik heb reeds drie systeem helmen versleten en nog nooit problemen mee gehad. Wel eens problemen gehad met een schubert helm, ik had deze ook bij hein gericke gekocht en de service laat er veel te wensen over. Alles wat er aan deze helm mankeerde was mijn eigen fout, ik zou hem moeten laten vallen hebben zegden ze maar daar was niks van aan. Maar indien uw helm maar een week oud is zou ik het er niet bij laten, ik rij regelmatig ook met open helm en dat heeft er niks mee te maken volgens mij.
AfbeeldingAfbeelding
Hou het veilig en tot voorbij den bocht!!
The Boss, kwam zag en overwon!!
Tijgertje

Bericht door Tijgertje »

Ik laat het hier zeker niet bij, als hij iets verkoopt moet het werken naar behoren.
Ik breng hem volgende week nog eens een bezoekje.
Gesloten