oververhitte 2610? 2

Rubriek voor alle onderwerpen met betrekking tot navigatie, GPS en gerelateerde onderwerpen.

Moderator: Abeloos

Gesloten
seppe

oververhitte 2610? 2

Bericht door seppe »

De manne,
Ik heb net van Garmin te horen gekregen dat ik een gloednieuw toestel krijg daar het een garantie geval betreft.Dat betekent dan wel dat ze een goede service geven,maar ik zal nu wel nooit weten wat er precies aan het andere toestel mankeerde.Wel heeft Garmin gezegd dat het toestel zeker niet overhit is geweest en best tegen de volle zon kan.Er kan natuurlijk altijd wel iets mislopen en aangezien het toestel nog maar een maand oud was zal het wel een produktie fout geweest zijn dat zonder probleem door Garmin word rechtgezet.
Groetjes Seppe
seppe

Re: oververhitte 2610? 2

Bericht door seppe »

seppe schreef:De manne,
Ik heb net van Garmin te horen gekregen dat ik een gloednieuw toestel krijg daar het een garantie geval betreft.Dat betekent dan wel dat ze een goede service geven,maar ik zal nu wel nooit weten wat er precies aan het andere toestel mankeerde.Wel heeft Garmin gezegd dat het toestel zeker niet overhit is geweest en best tegen de volle zon kan.Er kan natuurlijk altijd wel iets mislopen en aangezien het toestel nog maar een maand oud was zal het wel een produktie fout geweest zijn dat zonder probleem door Garmin word rechtgezet.
Gro
etjes Seppe
Ik heb vandaag mijne nieuwe 2610 toegestuurd gekregen van Garmin en alles is weer OK (uiteraard) en hopen dat het zo blijft

groetjes Seppe
dirkske
1300 cc
1300 cc
Contacteer:

Bericht door dirkske »

Proficiat seppe , uitstekende service.
Succes met de 2610.

(mag ik deze draad afsluiten?)
indien nog reactie's, zet ze bij oververhitte 2610 deel 1.
N 51°6.165 E 4°20.060
Motorrijders doen het op kanaal 3 !

Afbeelding
Gesloten