Nonnen:
Vier nonnen komen biechten.
De eerste non biecht op: ?ik heb een blote piemel gezien.?
De pastoor antwoordt: ?was uw ogen met wijwater en uw zonden zijn vergeven.?
De tweede non biecht op: ?ik heb een blote piemel aangeraakt?.
De pastoor antwoordt: ?was uw handen met wijwater en uw zonden zijn vergeven.?
De twee overblijvende nonnen beginnen plotseling te vechten, de pastoor moet tussen beide komen en vraagt ?wat is hier aan de hand??
Waarop de ene non antwoordt: ?U denkt toch niet dat ik mijn mond in dat wijwater ga spoelen, als zij er met haar achterwerk in heeft gezeten.?
Nonnen
Moderator: Abeloos
- FJR-Freak Max
- Beheerder
- Contacteer:
Een pater en een non zijn op bedevaart.
Het is winter.
's Avonds stoppen ze bij een klein hotelletje.
Er is echter nog maar ??n kamer vrij.
Omdat er niets anders op zit, nemen ze die maar.
Op de kamer begint de non zich uit te kleden, de pater doet hetzelfde.
Ze hebben beiden eigenlijk wel goesting en op een gegeven moment opent de non het raam en begint haar poesje in te
smeren met sneeuw.
"Dat is voor mijn maagdenvlies, dan kan Ons-Lievrouwke niet zien dat we het gedaan hebben," legt ze uit.
Op dat moment pakt de pater zijn paternoster en draait deze rond zijn lul. "Wa krijgen we nu?" vraagt de non.
"Wel, als gij het gladdig maakt, dan doe ik mijn sneeuwkettingen aan, ze!"
Max
Het is winter.
's Avonds stoppen ze bij een klein hotelletje.
Er is echter nog maar ??n kamer vrij.
Omdat er niets anders op zit, nemen ze die maar.
Op de kamer begint de non zich uit te kleden, de pater doet hetzelfde.
Ze hebben beiden eigenlijk wel goesting en op een gegeven moment opent de non het raam en begint haar poesje in te
smeren met sneeuw.
"Dat is voor mijn maagdenvlies, dan kan Ons-Lievrouwke niet zien dat we het gedaan hebben," legt ze uit.
Op dat moment pakt de pater zijn paternoster en draait deze rond zijn lul. "Wa krijgen we nu?" vraagt de non.
"Wel, als gij het gladdig maakt, dan doe ik mijn sneeuwkettingen aan, ze!"

Max

Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Beste vrienden
Een non moet van de oppernon stokbroden halen bij de bakker.
Opeens springt er een struikrover uit de struiken en zegt:
"Ik ga je ontmaagden!" De non dondert de stokbroden weg, rent naar het klooster; pff net op tijd.
Die avond schrijft ze in haar dagboek: "Mijn benen zijn mijn beste vrienden.
De volgende dag moet ze weer stokbroden halen, komt weer die struikrover uit de struiken. "Ik ga je ontmaagden", schreeuwt hij.
De non dondert de stokbroden weg en rent naar het klooster, pff net op tijd.
S?avonds schrijft ze in haar dagboek mijn benen zijn mijn beste vrienden.
De volgende dag moet ze weer stokbroden halen en weer komt die struikrover uit de struiken. "Ik ga je ontmaagden."
Ze kan niet meer wegkomen en word ontmaagd.
S?avonds schrijft ze in haar dagboek: "Zelfs de beste vrienden gaan wel eens uit elkaar!"
Een non moet van de oppernon stokbroden halen bij de bakker.
Opeens springt er een struikrover uit de struiken en zegt:
"Ik ga je ontmaagden!" De non dondert de stokbroden weg, rent naar het klooster; pff net op tijd.
Die avond schrijft ze in haar dagboek: "Mijn benen zijn mijn beste vrienden.
De volgende dag moet ze weer stokbroden halen, komt weer die struikrover uit de struiken. "Ik ga je ontmaagden", schreeuwt hij.
De non dondert de stokbroden weg en rent naar het klooster, pff net op tijd.
S?avonds schrijft ze in haar dagboek mijn benen zijn mijn beste vrienden.
De volgende dag moet ze weer stokbroden halen en weer komt die struikrover uit de struiken. "Ik ga je ontmaagden."
Ze kan niet meer wegkomen en word ontmaagd.
S?avonds schrijft ze in haar dagboek: "Zelfs de beste vrienden gaan wel eens uit elkaar!"
Volg de pijlen
Er liep een man over straat.
Toen hij bij de kerk aankwam zag hij een bordje staan met daarop:
Wilt u genaaid worden door een van onze nonnen, koop hier dan een kaartje van 20 euro.
Die man had wel zin in een goeie beurt dus kocht hij een kaartje, de non die de kaartjes verkocht zei: volg de pijlen.
Die knikte, en volgde de grote pijlen die op de muren waren getekend.
Hij bleef de pijlen maar volgen en zo bleef hij wel 20 minuten lopen. Uiteindelijk kwam hij bij een grote binnenplaats terecht.
Maar wat stond er op een groot bord in het midden:
U BENT ZOJUIST GENAAID DOOR MOEDER OVERSTE!!
Er liep een man over straat.
Toen hij bij de kerk aankwam zag hij een bordje staan met daarop:
Wilt u genaaid worden door een van onze nonnen, koop hier dan een kaartje van 20 euro.
Die man had wel zin in een goeie beurt dus kocht hij een kaartje, de non die de kaartjes verkocht zei: volg de pijlen.
Die knikte, en volgde de grote pijlen die op de muren waren getekend.
Hij bleef de pijlen maar volgen en zo bleef hij wel 20 minuten lopen. Uiteindelijk kwam hij bij een grote binnenplaats terecht.
Maar wat stond er op een groot bord in het midden:
U BENT ZOJUIST GENAAID DOOR MOEDER OVERSTE!!
Het oudste beroep
Een timmerman, metselaar en een elektricien zitten tegen elkaar op te snijden over wie het oudste beroep heeft.
De timmerman: "Weet je nog: Jezus. Die lag in een stalletje, en dat stalletje is gebouwd door, jawel, een timmerman."
Zegt de metselaar: "Nou en, de piramiden stonden er toen al eeuwen en die zijn toch gemetseld."
Zegt die elektricien: "Jullie moeten niet zo ruzi?n want wij hebben toch het oudste beroep." "Op de eerste dag zei god: 'er was licht!' en toen hadden wij de leidingen al liggen."
Een timmerman, metselaar en een elektricien zitten tegen elkaar op te snijden over wie het oudste beroep heeft.
De timmerman: "Weet je nog: Jezus. Die lag in een stalletje, en dat stalletje is gebouwd door, jawel, een timmerman."
Zegt de metselaar: "Nou en, de piramiden stonden er toen al eeuwen en die zijn toch gemetseld."
Zegt die elektricien: "Jullie moeten niet zo ruzi?n want wij hebben toch het oudste beroep." "Op de eerste dag zei god: 'er was licht!' en toen hadden wij de leidingen al liggen."
Redding
Een man staat tot z'n knieen in het water, komt er een snelle boot aan en stopt even om de man uit het water te halen.
Zegt de man in het water:
"nee, dat hoeft niet want god komt mij redden."
Poosje later staat de man tot z'n middel in het water, komt er een zeilschip langs en stopt even om de man te redden.
Zegt de man in het water weer:
"Nee, dat hoeft niet want god komt mij redden."
Nog een tijd later staat de man tot z'n nek in het water, komt er een roeiboot aan en stopt even om de man uit het water te halen,
maar weer weigert de man mee te werken en zegt:
'nee, god komt mij redden."
Niet zo heel veel later is de man verdronken en staat hij bij de poort van de hel en vraagt de man aan god:
"Waarom hebt u mij niet gered?" Waarop god antwoord:
"Nou ik heb een speedboot gestuurd een zeilboot en een roeiboot...., wat wilt ge dan dat ik doe?"
Een man staat tot z'n knieen in het water, komt er een snelle boot aan en stopt even om de man uit het water te halen.
Zegt de man in het water:
"nee, dat hoeft niet want god komt mij redden."
Poosje later staat de man tot z'n middel in het water, komt er een zeilschip langs en stopt even om de man te redden.
Zegt de man in het water weer:
"Nee, dat hoeft niet want god komt mij redden."
Nog een tijd later staat de man tot z'n nek in het water, komt er een roeiboot aan en stopt even om de man uit het water te halen,
maar weer weigert de man mee te werken en zegt:
'nee, god komt mij redden."
Niet zo heel veel later is de man verdronken en staat hij bij de poort van de hel en vraagt de man aan god:
"Waarom hebt u mij niet gered?" Waarop god antwoord:
"Nou ik heb een speedboot gestuurd een zeilboot en een roeiboot...., wat wilt ge dan dat ik doe?"
Spring van het dak af
Een Jood en een Nedelander en een Duitser lopen op straat.
Opeens komt er een engel naar beneden vliegen en zegt:
"Als je van dat gebouw af springt, ga je niet dood."
Nou dus de nedelander springt van het dak af en gaat niet dood.
Dus de duitser gaat ook en gaat ook niet dood.
De jood denkt ik ga dat ook is proberen.
Dus de jood springt en FLATS dood, even later komt hij in de hemel en zegt tegen god:
"Er was een engel en die zij dat ik van een gebouw kon springen zonder dood te gaan."
God riep alle engeltjes der bij en vraagt aan de jood: "Welken engel was 't?"
"Die", zei de jood, die met da klein snorretje.
God: "Adolfje, Adolfje, Adolfje, wanneer ga je het nu toch is leren.....
Een Jood en een Nedelander en een Duitser lopen op straat.
Opeens komt er een engel naar beneden vliegen en zegt:
"Als je van dat gebouw af springt, ga je niet dood."
Nou dus de nedelander springt van het dak af en gaat niet dood.
Dus de duitser gaat ook en gaat ook niet dood.
De jood denkt ik ga dat ook is proberen.
Dus de jood springt en FLATS dood, even later komt hij in de hemel en zegt tegen god:
"Er was een engel en die zij dat ik van een gebouw kon springen zonder dood te gaan."
God riep alle engeltjes der bij en vraagt aan de jood: "Welken engel was 't?"
"Die", zei de jood, die met da klein snorretje.
God: "Adolfje, Adolfje, Adolfje, wanneer ga je het nu toch is leren.....