heb nu al in verschillende gsm winkels gaan informeren( oa arc julle)
maar zonder resultaat ,die hebben daar blijkbaar nog nooit van gehoord van zo een ding.
weet iemand waar ik dat wel kan kopen???
thx
pedro44
Pech voor jou Pedro want ik heb mijn eerste bij ARC Zaventem gehaald en ze hadden het in stock. Ik ben dan later een tweede gaan halen en ze hebben het moeten bestellen. Een week later hebben ze me gebeld om te zeggen dat het binnen was (25?). ARC Zingem moet dat dus gemakkelijk kunnen bestellen
Julle
Bertus op zin Norton, Tinus op de BSA, ik op de FJR
Byways are more attractive than highways
Je moet niet zeggen dat het voor autocom is, daar hebben ze nog nooit van gehoord bij ARC (al staan ze wel officieel als dealer genoteerd) je moet gewoon zeggen dat het voor een adaptor is voor de GSM naar een twee-pins mini jack, en dan valt hun 0.02 euro.
Leo en Marie-Thérèse.
N51 02 39.7 E4 51 56.2 ,
bikers, hikers en andersdenkenden welkom.
probeer eens bij:EGM zij verkopen wel geen autocom maar hebben alles voor nokia gsm zij zijn verdeler van starcom dus zijn wel op de hoogte van intercom en zend systemen
adres:Tieltsesteenwew 205 9900 Eeklo tel:09/377.67.63
website: www.egm.be
Bij ARC in Herentals kennen ze het in elk geval. Daar heb ik al ??n gehaald voor de 3410 en ??n voor mijn nieuwe. Wel op bestelling, ze hebben het niet altijd in stock.
@Slurf, ik heb ooit eens die van de 3410 aan jou beloofd, maar ik heb hem nooit bij als we mekaar ontmoeten. Ik zou geen Gobelijn zijn als ik er w?l eens zou aan denken...
Als je mij je adres even in een priv? bericht of een Email bezorgt, dan stuur ik hem op zoals afgesproken. (voor een pannekoek in de Peniche zoals altijd)
PS een pannekoek is duurder, maar als je ?cht geen vind...
Leo en Marie-Thérèse.
N51 02 39.7 E4 51 56.2 ,
bikers, hikers en andersdenkenden welkom.