Kreeg onlangs bij het laden van kaarten in mijn SPIII (voor de rit Serge) de melding dat mijn kaartmateriaal (CN versie 5.0) al ouder is dan 1 jaar. Een aantal schermpjes die ik nog nooit gezien had o.a. een link naar de update pagine van Garmin.
Pijnlijke vaststelling dat weeral mijn investering in de SPIII al hopeloos verouderd is, maar nog niet versleten is. Al bij al zijn we er toch wreed content over en heb ik er al veel mooie routes met gereden.
Update kaartmateriaal SPIII
Moderator: Abeloos
@ Pakske,
Heb mijn SPIII - citynavigator 5 geupdated naar V7. en onze SPIII is weerom helemaal up todate
Ik zou zeggen, doen en je heeft er weer enkele jaren plezier aan, gedurende de ganse Austria Tour heeft de SPIII zich foutloos en zeer kranig gedragen
zie nog geen nood om direct naar een recenter toestel over te stappen.
Heb mijn SPIII - citynavigator 5 geupdated naar V7. en onze SPIII is weerom helemaal up todate

Ik zou zeggen, doen en je heeft er weer enkele jaren plezier aan, gedurende de ganse Austria Tour heeft de SPIII zich foutloos en zeer kranig gedragen

- FJR-Freak Max
- Beheerder
- Contacteer:
Re: Update kaartmateriaal SPIII
@ Pakske,
Ik denk dat de mensen die met het kaartmateriaal v5.0 dat berichtje allemaal ontvangen hebben, het is gewoon een aandachtstrekker voor de verkoop van het nieuwe kaartmateriaal maar daar hoef je altijd niet op in te gaan zolang je tevreden bent over de verouderde kaarten
Persoonlijk vind ik het een dure investering als je jaarlijks het nieuwere kaartmateriaal moet aanschaffen
maar daar kan je enkel voor jezelf beslissen wat je daarvan vind en of het wel de moeite waard is om elke versie dat er uitkomt aan te schaffen

Max
Ik denk dat de mensen die met het kaartmateriaal v5.0 dat berichtje allemaal ontvangen hebben, het is gewoon een aandachtstrekker voor de verkoop van het nieuwe kaartmateriaal maar daar hoef je altijd niet op in te gaan zolang je tevreden bent over de verouderde kaarten

Persoonlijk vind ik het een dure investering als je jaarlijks het nieuwere kaartmateriaal moet aanschaffen

Max

Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen