mijn vrouw rijd ook met de auto en ik met de fjr als je wil kan jouw vrouwke met de mijne meerijden.
ze rijd wel met een peugeot 206 cc cabrio dus zo veel bagage kan ze ook niet meenemen.het is maar een voorstel he
anders zien we elkaar dinsdag wel
Kleine verandering in de RDV, het nieuwe RDV voor jullie en Jo is inderdaad ' Moen' geworden. Wij hebben een kleine verandering en starten niet op dinsdag in Oostduinkerke want op maandagavond gaan wij nog ons moeder bezoeken en komen niet meer terug naar de kust vandaar de wijziging.
In laatste instantie moet Richard afhaken voor de Austria Tour.
Mocht er nog iemand interesse hebben om mee te gaan, mail zo vlug mogelijk naar info@fjrijders.net
Hallo de mannen van D4 (en ook de vrouwen natuurlijk)
Begint dat nog niet te kriebelen, want als het bij ne motard kriebelt moet ie sjeezen. Tot weldra
Julle
Bertus op zin Norton, Tinus op de BSA, ik op de FJR
Byways are more attractive than highways
Hoi iedereen,
Ik en Alain wensen alleman een leuke trip toe.
Wees voorzichtig onderweg h?!
En als jullie terug komen , breng de zon mee en leuke foto's!!
Bedankt Marianne en Alain,
E?n bedenking echter: je schrijft "en als jullie terug komen..." Dacht je nu echt dat we van plan waren om ginder te blijven?
Julle
Bertus op zin Norton, Tinus op de BSA, ik op de FJR
Byways are more attractive than highways
Met heel veel pijn in het hart, (omdat wij er niet bij kunnen zijn), wens ik jullie toch allemaal een prettige, veilige en ontspannen reis toe.
Geniet ervan met volle teugen en breng vooral zoals Marianne reeds zij de zon mee, als je ze tegenkomt tenminste. Hopelijk verloopt de reis wat drogen dan de vorige bij het vertrek.
Tot binnenkort, en breng in elk geval een mooi verhaal mee dat we een beetje kunnen meesnuiven van jullie ervaringen.