Afscheid

Allerlei onderwerpen die niet specifiek onder een andere rubriek kunnen ondergebracht worden.
Plaats reactie
FJbaRt
Status: Offline

Afscheid

Bericht door FJbaRt »

Beste vrienden,

Ik heb gisteren afscheid genomen van mijn teergeliefde :fjr2: .
Na lang twijfelen en nog een laatste reis vorige maand is de kogel uiteindelijk toch door de kerk geraakt. De laatste twee jaar kwam de FJR veel te weinig uit mijn garage. Het laatste jaar kom ik met veel moeite aan 5000 km, waarvan bijna 3000 tijdens mijn reis vorige maand. Aangezien een FJR niet gemaakt is om in de garage te staan heb ik, na overleg met de rest van het gezin, besloten om mijn FJR van de hand te doen.
In de plaats van mijn FJR komt een andere gemotoriseerde tweewieler, maar deze keer heb ik de keuze gelaten aan mijn vrouwtje. Ze koos voor een motorscooter Honda SW T400. De scooter zal door ons beiden gebruikt worden. :oops:

Dit wordt dus ook mijn afscheid van deze schitterende club. Het zat er natuurlijk wel een beetje aan te komen. Ik heb dit jaar nog aan geen enkele activiteit kunnen deelnemen. Maar toch, het valt me zwaar. :(
Ik heb samen met jullie veel mooie onvergetelijke momenten beleefd. Ik denk vooral met veel plezier terug aan de drie seizoenen dat ik deel mocht uitmaken van het bestuur van deze prachtige club. Hoewel we mekaar al een tijdje niet meer gezien hebben, heb ik toch het gevoel dat ik hier enkele goede vrienden aan heb overgehouden.
Ik wil jullie dan ook uit de grond van mijn hart bedanken voor de vele fijne jaren.
Bedankt allemaal en houd deze club a.u.b. in stand. Beter vind je nergens !! :thumbleft:
Ik blijf dit forum zeker volgen en wie weet, misschien komen we mekaar nog wel eens tegen.

Groetjes,

Bart :wave01:
johnny
Moderator
Moderator
Mijn motor is: FJR1300 AE __ 2018
Regio: Limburg

Re: Afscheid

Bericht door johnny »

Amaai Bart da's schrikken ik hoop dat ge nog naar het leden feest komt?

johnny
edje
Clublid
Clublid
Mijn motor is: FJR1300 AS __ 2015
Regio: Antwerpen

Bericht door edje »

Hey Bart,

dat is zeer spijtig nieuws. Veel plezier in je "nieuwe" leven.

Grtjs
:razz: :razz: :razz:
FJR 1300 Tech Graphite
FJR-Freak Max
Site Admin
Site Admin
Mijn motor is: FJR1300 AS __ 2020 Ultimate Edition
Regio: Vlaams-Brabant

Bericht door FJR-Freak Max »

@ Bart,

Dit te lezen valt me zwaar makker en je weet de reden wel waarom he :cry:
Onze vriendschap zal voor eeuwig zijn, al weet ik dat we elkaar niet veel meer zullen zien maar de keren dat het nog eens zal gebeuren gaat het met een hart zijn dat open bloeit om het weerzien van een echte goeie vriend :angel13
Hopelijk kan je nog is aanwezig zijn op onze ledenvergadering als FJRijders lid maar nog meer als goeie vriend om nog is bij te praten :smileinbox:
Weet ook dat je steeds welkom bent bij de FJRijders, al zal het dan maar als forum lid zijn, al weten we dat je in je hart nooit zal verdwijnen als FJRijder, eens een echte FJRijder, altijd een FJRijder he maat :wav:
Ik wens jullie nu alvast al héél véél plezier met het nieuwe speeltje, alsook duizende veilige km's die jullie er mogen en zullen kunnen mee rijden :headbang:

Groetjes van een bedroefde vriend die nooit of te nimmer zal vergeten wat dat jij voor onze club betekend hebt :notworthy:

Your best friend Max ;o)
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Afbeelding
spider

Bericht door spider »

Vroeg of laat zal dat bij idereen voor valllen ne mens word er wat ouder op de gezondheid laat het niet meer toe ,rug klachten noemt maar op.
Ik heb er ook mee moeten ophouden wegens alle twee rug klachten ,ik rijd nu nog maar acht a tien circuit dagen nog per jaar en dat is het.meer moet dat niet zijn

Groetjes Rudy
incognito
250 cc
250 cc
Mijn motor is: Andere

Bericht door incognito »

Bart,

Probeer alles van de positieve kant te bekijken :razz:

Wat je hebt gehad ,in positieve zin wel te verstaan, kan men je niet meer afnemen. :D

Het ga je goed :salut:

__________________________________________________________________________________________

i don't drive my bike for pushing up my status,but to get there
pnobels
1300 cc
1300 cc
Mijn motor is: FJR1300 A __ 2013

Bericht door pnobels »

Zo een Honda SW T400 is ook plezant zenne... ;) Rijd makkelijker aangezien schakelen automatisch gaat. En in de streek waar Bart woont gaat hij daar ook veel plezier aan beleven. Success!
terdonkske
1300 cc
1300 cc
Mijn motor is: FJR1300 AS __ 2015
Regio: Limburg

Bericht door terdonkske »

Hallo Bart ,

Het was toch even schrikken om dat te lezen , maar begrijp je standpunt .
Het voelt raar aan om een vriend een beetje te verliezen . Hopelijk komen we je nog eens ergens tegen of zien we je misschien nog op de leden vergadering . Wees altijd welkom op het forum en tevens bedankt om wat je voor de club betekent hebt .
Veel succes toegewenst met je nieuwe speeltje en nog vele veilige kilometers toegewenst en veel geluk voor U en je familie .
Wil je nog eens bijpraten of dergelijk laat een berichtje achter op het forum en misschien zien we elkaar eens op een avond in het clubhuis .
Nogmaals bedankt en het gaat je goed hé .

Grzt Patrik en Monique :cool:
Suzuki GS 750 / Kawasaki GPZ 1100/Yamaha FJ 1100
Yamaha Fjr 2007 simpley the best/ Yamaha Fjr 2010 still simpley the best
Yamaha Fjr AS 2015 the best you can get
Dolf

Bericht door Dolf »

Hallo Bart

Zeer spijtig te moeten horen dat je je FJR van de hand gaat doen , maar dat is natuurlijk ieders keuze.
Ik vind het vooral spijtig dat wij voortaan je brede glimlach zullen moeten missen.
Meermaals blader ik je verslagen van de bestuursvergaderingen nog eens door wanneer ik wat strop zit.
In ieder geval zijn dit mooie geschreven herinneringen van een goeie vriend die ik zal koesteren.
Bart het ga je goed, hopelijk zien of horen wij elkaar nog wel eens en vooral veel succes met je nieuwe tweewieler
'T Ghentse Stropke
Clublid
Clublid
Mijn motor is: FJR1300 __ 2003
Regio: Oost-Vlaanderen

Bericht door 'T Ghentse Stropke »

Hallo Bart,
Afbeelding(en) niet meer beschikbaar daar TinyPic.com niet langer bestaat
heb een tijd geleden nog in foto's zitten bladeren zoals deze,was een mooie en fijne periode met de fjrbende in Sauwerland.Wij vonden u altijd een oprecht en een aangenaam mens die voor ieder gelijk was.We vinden het spijtig dit te moeten lezen.Maar bij deze moet elk zijn beslissing worden gerespecteerd,want denk dat deze dan de juiste zal zijn in zijn situatie.Veel geluk met de nieuwe aankoop en geniet er met jullie tweetjes van zoals het hoort te zijn.We hopen je zeker nog te zien in de club of wel misschien ergers we elkaar tegen het lijf lopen.

Vele groeten makker en laat het jullie goed gaan,

De Ghentse Stropkes, :D & :D
Dirk en Carine.
Laat de zon schijnen voor ieder ander mens,dan zal ze steeds schijnen voor uzelf.
' Mein Gensch es oenvervalst Gensch'
Plaats reactie