Ik heb gisteren afscheid genomen van mijn teergeliefde

Na lang twijfelen en nog een laatste reis vorige maand is de kogel uiteindelijk toch door de kerk geraakt. De laatste twee jaar kwam de FJR veel te weinig uit mijn garage. Het laatste jaar kom ik met veel moeite aan 5000 km, waarvan bijna 3000 tijdens mijn reis vorige maand. Aangezien een FJR niet gemaakt is om in de garage te staan heb ik, na overleg met de rest van het gezin, besloten om mijn FJR van de hand te doen.
In de plaats van mijn FJR komt een andere gemotoriseerde tweewieler, maar deze keer heb ik de keuze gelaten aan mijn vrouwtje. Ze koos voor een motorscooter Honda SW T400. De scooter zal door ons beiden gebruikt worden.

Dit wordt dus ook mijn afscheid van deze schitterende club. Het zat er natuurlijk wel een beetje aan te komen. Ik heb dit jaar nog aan geen enkele activiteit kunnen deelnemen. Maar toch, het valt me zwaar.

Ik heb samen met jullie veel mooie onvergetelijke momenten beleefd. Ik denk vooral met veel plezier terug aan de drie seizoenen dat ik deel mocht uitmaken van het bestuur van deze prachtige club. Hoewel we mekaar al een tijdje niet meer gezien hebben, heb ik toch het gevoel dat ik hier enkele goede vrienden aan heb overgehouden.
Ik wil jullie dan ook uit de grond van mijn hart bedanken voor de vele fijne jaren.
Bedankt allemaal en houd deze club a.u.b. in stand. Beter vind je nergens !!

Ik blijf dit forum zeker volgen en wie weet, misschien komen we mekaar nog wel eens tegen.
Groetjes,
Bart