We wensen jullie allen een mooi verlof toe met heel veel leute en plezier maar vooral een veilige terug komst nadat jullie al het rubber van de nieuwe bandjes daar hebben gelaten
En....we zullen den boel hier wel in de gaten houden terwijl jullie weg zijn
Groetjes en we kijken er al naar uit om de verhalen over Swiss te mogen lezen
Max
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen
@ Snorry, Julle en alle andere Swiss rijders , prettig verlof ,veel goe weer, lekker eten en drinken en hou het vooral veilig he mannen ( en vrouwen natuurlijk ook ).
Hou het veilig en maak er een prettige vakantie van met vele kilometers en hopen dat jullie veel zon in het vooruitzicht hebben.
Groetjes Patrik en Monique
Suzuki GS 750 / Kawasaki GPZ 1100/Yamaha FJ 1100
Yamaha Fjr 2007 simpley the best/ Yamaha Fjr 2010 still simpley the best
Yamaha Fjr AS 2015 the best you can get
Ja, heb vandaag ook miene Ghentse duiten van mijn rekening overgezet naar de rekening van het fjrbestuur.Ja ,voor de Ghentse fieste...heb ik wel nog wa over .Ziezo dan ben ik ook in orde en klaar om naar het mooie zwarte woud te vertrekken.
Laat het ons goed gaan niewoar.
grtjs....De Stropkes D. & C.
Laat de zon schijnen voor ieder ander mens,dan zal ze steeds schijnen voor uzelf.
' Mein Gensch es oenvervalst Gensch'
Ik vertrek alvast op 25 juli 2009 naar Sauerland voor een verblijf van 4 dagen. Ik zal ook logeren in Zueschenwald bij Menno. Indien nog iemand nuttige info heeft (gps-routes liefst voor TomTom - bezienswaardigheden ...) Ik laat het op me afkomen en zie wel wat het geeft.
Met nog iets meer dan een goeie maand te gaan is het zover en vertrekken we met z'n allen richting Sauerland
Bij deze willen we degenen die het resterende bedrag nog niet betaald hebben er aan herinneren dit niet te vergeten zodat we ons geen zorgen meer hoeven te maken
Dus, gelieve tegen uiterlijk 31 juli het resterende bedrag van €70 p.p. over te schrijven op rekeningnr 734-0194589-16 met vermelding van uw nickname & afrekening FJRijders weekend 2009
Wij zorgen dan wel voor de rest waardoor alles normaal kan verlopen
Ook hebben we nog goed nieuws voor een individualist die met ons mee wil er is nog een kamer terbeschikking waardoor de snelste beslisser nog de kans heeft om met ons mee gaan te genieten van en in het mooie Sauerland
Wel is het zo dat deze persoon de betaling van €120,00 ineens zal moeten overmaken op onze boven vermelde rekening nr van de club, zodat wij alle betalingen zo vlug als mogelijk kunnen afhandelen met de hotel uitbater
Wij zijn in iedergeval benieuwd wie de gelukkige zal zijn om met onze groep mee te reizen
Met vriendelijke groeten,
Het bestuur
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen