Da's toevallig, was verleden week ook op de Jaufenpass.
Ikke dinsdag...
Grtjs
Hoi Edje,
Ik was er maandag
Dus we hebben elkaar met 1 dag gemist daar op de Jaufenpass
Maar er heeft nu nog niemand gereageerd of dit nu de nieuwe FJR is voor 2012
De voorzitter en het bestuur heeft weer voor een fijne dag gezorgd die echt wel perfect was getimed en goed georganiseerd was, waarvoor onze welgemeende dank.
Wegkapiteins nen dikke mercie.De ontvangst bij D'Ieteren was perfect goed georganiseerd en goed verzorgd betreft het middagmaal enz,bedankt aan deze mensen.Het was een leerrijke voormiddag hoe D'Ieteren is ontstaan en nu nog altijd actief is in de economie.Vond het in één woord een geslaagde dag,alsook met een fiere voorzitter,moet een goed gevoel hebben en zo hoort dat ook.één zaak vond ik minder als ik eerlijk mag zijn en dat is dat ik iets meer had verwacht van de activiteit in ateliers die ze vroeger wel hadden en nu niet meer wegens andere organisaties binnen het bedrijf.Maar ja, een toffe sfeer maakt alles super en dat is wat telt.
Makkers ik hoop dat jullie de twee mobile flitsers hebben gezien in de terug rit naar huis, had ze ook te laat gezien en reed ook iets te snel maar denk dat het juist niet al te veel was ? "hoop ik toch"
Arne, ook bedankt voor de ochtendbegeleiding naar de locatie zelf.
Op naar de volgende samenkomst.
Wens aan ieder een fijne reis of een prettig verlof toe....geniet er van!
Er staan al wat mooie en vooral leuke klikjes op,de meine volge nog zunne
De Stropkes, &
Laat de zon schijnen voor ieder ander mens,dan zal ze steeds schijnen voor uzelf.
' Mein Gensch es oenvervalst Gensch'