Clubreis_'09 Sauerland - Züschen

Hier komen de meerdaagse trips, georganiseerd door het FJRijders-Bestuur.
Plaats reactie
Flykiller
1300 cc
1300 cc
Mijn motor is: FJR1300 AS __ 2013
Regio: Antwerpen
Status: Offline

Re: Clubreis_'09 Sauerland - Züschen

Bericht door Flykiller »

als dit betekent dat we bij de bende kunnen zijn :lol: , dan ja. zolang we maar niet moeten gaan pitten enkele kilometerkes verderop want dan missen we de sfeer. :mrgreen:
alvast bedankt en tot 5-4.
flykiller
Een dag zonder dode vliegen is geen goede dag.
FJR-Freak Max
Site Admin
Site Admin
Mijn motor is: FJR1300 AS __ 2020 Ultimate Edition
Regio: Vlaams-Brabant

Bericht door FJR-Freak Max »

Goed nieuws voor onze mensen op de reservelijst :cheers:

Het voorbije weekend heb ik de wegen in Sauerland eens gaan verkennen en gaan poolshoogte nemen in het hotel waar we gaan verblijven :idea:
Alles in het kort uitgelegd kan ik melden dat onze mensen die op de reservelijst stonden met ons mee kunnen en zelfs in het zelfde hotel kunnen verblijven bij de rest van de deelnemers :wav:
Bij deze moet ik hun dan wel zeggen dat dit in onze mogelijkheid gekomen is door het toedoen van één van onze deelnemers, dit omdat hij bereid is zijn 2 persoons kamer af te staan aan één van de reserve koppels, zelf boet hij hierdoor in om in een kleinere kamer te moeten gaan slapen :!:
De persoon die we hiervoor dankbaar mogen zijn is onze misterieuze "Mister D" , hij heeft zijn goedhartigheid laten zien zodat iedereen nu met ons mee kan gaan :headbang: Bedankt "Mister D" in naam van het bestuur, alsook in naam van de mensen die nu met ons mee kunnen reizen :notworthy: :thumbright:

Zo, dit was het heugelijk nieuws dat ik had voor de duo's Flykliller & Martine en Motoplezier & Martine :arrow: hopend jullie hiermee een groot plezier te hebben gedaan :notworthy:

Groetjes en tot hoors :wave01:

Max :cool:

P.S: Zoals al reeds telefonisch afgesproken vraag ik jullie om zo vlug als mogelijk het voorschot op onze rekening te storten, dit met vermelding Sauerland en jullie forumnaam :!:
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Afbeelding
Flykiller
1300 cc
1300 cc
Mijn motor is: FJR1300 AS __ 2013
Regio: Antwerpen

Bericht door Flykiller »

voila vandaag zoals afgesproken direct 100 eurokes gestort, joepie we zijn erbij. :wav: :wav: :wav: :orkest: :occasion14:
flykiller & Martine
Een dag zonder dode vliegen is geen goede dag.
FJR-Freak Max
Site Admin
Site Admin

@ Club & Forumleden,

We hebben de spijtige mededeling ontvangen van "Spider & Marie-rose" dat ze door onvoorziene omstandigheden niet zullen kunnen deelnemen aan de trip naar Saureland :cry:
Hierdoor komt er dus terug een kamer vrij voor degenen die intresse hebben om met ons mee te gaan naar Sauerland :!:
Wacht dus niet te lang om in te schrijven zodat de kamer niet aan je neus zal voorbij schieten en iemand anders je zal zijn voor geweest om de kamer in te palmen :oops:

We zijn benieuwd wie de gelukkige(n) zal/zullen zijn die met ons mee gaan :idea:

Groetjes,

Het Bestuur

Afbeelding
FJR-Freak Max
Site Admin
Site Admin

@ Club & Forumleden,

Waar blijven de gëintresseerden om de nog resterende kamer te benutten :?:
Grijp je kans nu het nog mogelijk is, achteraf ga je er spijt van hebben als iemand je is voor geweest met de boeking van de kamer :dontknow:
Laat het maar weten en wij vullen je naam dan wel bij in op de lijst van de deelnemers :thumbright:

Groetjes,

Het bestuur

Afbeelding
droopy

Bericht door droopy »

Max,

Afbeelding
Je mag de luxe suite, die nog over is voor mij reserveren :D
Ik kan het niet toelaten, dat jullie zonder mij naar Sauerland gaan :evil:
mvg, Droopy ;)
FJR-Freak Max
Site Admin
Site Admin

@ Droopy,

Wij zouden het niet gedurft hebben om zonder U naar Sauerland te vertrekken :laughing7: :thumbleft:
Bij deze ben jij de gelukkige die de openstaande kamer in de wacht hebt gesleept :cheers:
Je naam is reeds toegevoegd aan de deelnemerslijst om samen met ons te gaan genieten van het mooie Sauerland :headbang:
Wel moet ik je dan nog vragen om zo vlug als mogelijk het voorschot van €50.00 over te maken op onze rekening nr. 734-0194589-16 , dit met vermelding Sauerland en je forumnaam :!:

Groetjes :wave01:

Max :cool:

Afbeelding
droopy

Bericht door droopy »

@ Max,
Merci hé, Maxsken
Voorschot mag je eerdaags verwachten.
mvg, droopy ;)
FJbaRt

Bericht door FJbaRt »

Beste deelnemers,

Over twee maanden is het zover. Dan staan we met z'n allen vertrekkensklaar voor onze reis naar Sauerland.
Om ons toe te laten alles op tijd af te handelen vragen we jullie om ons tegen uiterlijk eind juli het nog resterende bedrag over te maken op rekening van de FJRijders.
Jullie hebben per persoon al een voorschot betaald van €50. Dit wil zeggen dat er nog een bedrag van €70 p.p. dient betaald te worden.

Dus, gelieve tegen uiterlijk 31 juli het resterende bedrag van €70 p.p. over te schrijven op rekeningnr 734-0194589-16 met vermelding van uw nickname & afrekening FJRijders weekend 2009

Eens dit geregeld is, kunnen we zonder zorgen op reis.

Met vriendelijke groeten,

Het bestuur
gert

Bericht door gert »

Voila :D

Resterend bedrag is betaald :D klaar om te vertrekken

Mvg Gert en Christiane :D :D
Plaats reactie