Patrik & Monique Tessenderlo
Pol & Anita Tessenderlo
Johnny Tessenderlo
StefaanH Ranst
Keke Ranst
Haetingman Tesenderlo
Albert & Violande Tesenderlo
Sanchez & Patricia Ranst
Dat is 't em juist, ik vertrek thuis niet met een volle tank ...witse schreef:Stefaan als jij thuis met een volle tank vertrekt moet je toch terug thuis raken zonder bij te tanken , ik heb dat zondag ook, zo gedaan , maar ja ik ben een rustig manneke en wil dan ook ni altijd volle gaaaaaas rijden heStefaanH schreef:Een andere vraag Dolf: is daar in de buurt van het vertrek een prijsgunstig tankstation om ons beestje vol te gooien voor vertrek?
Johnny![]()
Grtjs Luc
StefaanH schreef:Dat is 't em juist, ik vertrek thuis niet met een volle tank ...witse schreef:Stefaan als jij thuis met een volle tank vertrekt moet je toch terug thuis raken zonder bij te tanken , ik heb dat zondag ook, zo gedaan , maar ja ik ben een rustig manneke en wil dan ook ni altijd volle gaaaaaas rijden heStefaanH schreef:Een andere vraag Dolf: is daar in de buurt van het vertrek een prijsgunstig tankstation om ons beestje vol te gooien voor vertrek?
Johnny![]()
Grtjs Luc
Bestandje zou bij elke deelnemer in de postbus moeten zitten. Zowel per mail als PM via forumSpitfire schreef:Hey mannen,
Wanneer komen de GPS routes![]()
T' is toch geen pijltjes volgen zondag hoop ik![]()
![]()
Grtz.
Luc
Stefaan dat is toch maar 36.8 km van Ranst naar het startpuntjohnny schreef:StefaanH schreef:Dat is 't em juist, ik vertrek thuis niet met een volle tank ...witse schreef:Stefaan als jij thuis met een volle tank vertrekt moet je toch terug thuis raken zonder bij te tanken , ik heb dat zondag ook, zo gedaan , maar ja ik ben een rustig manneke en wil dan ook ni altijd volle gaaaaaas rijden heStefaanH schreef:Een andere vraag Dolf: is daar in de buurt van het vertrek een prijsgunstig tankstation om ons beestje vol te gooien voor vertrek?
Johnny![]()
Grtjs Luc
Hey stefaan en Ranst da's toch een benzine station![]()
![]()
![]()