domme toch, lap daar hebt je het al. De openingsrit en ik kan er niet bij zijn. Ik sta dat week-end op de latten in oostenrijk. Maar ik ga het niet aan mijn hart laten komen. Ik ga me daar wel amuseren
en een paar goei op drinken. Voor iedereen een veilige rit.
Maak er maar een tof weekend van, drink er alvast eentje bij voor ons en probeer van zeker recht te blijven op die lattekes hé
Hopelijk zal je er een volgende keer wel kunnen bij zijn dan moet je zeker niets gaan missen van wat je hier anders alleen maar kan lezen
Groetjes en tot één dezer
Max
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen
In mijn aankondiging van de openingsrit op de eerste pag. heb ik voor jullie een menu lijstje voor de lunch klaar gestoomd, hieruit kunnen jullie een keuze maken
Laat me hier wel even weten wat het gaat worden zodat ik er notitie kan van nemen om de bestelde gerechten door te kunnen geven aan de uitbaters die onze lunch gaan serveren
Groetjes en ik lees wel wat het gaat worden
Max
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen
Eindelijk wordt er hier over eten gesproken. Dacht dat heel de club op regime stond .
Max voeg ons maar toe aan de lijst van deelnemers en voor ons klein serpent mag dat een croque monsieur zijn en voor mij een croque madam .En dan nog een en dan kan de dag ni meer stuk he .
Sarolea Blauwe vogel-Suz T20 Super Six X6 Hustler-BSA Lightning 650-Norton 850 Commando-Norton Wasp 850-Honda CBR 900 RR-Yam Fazer1000-Yam FJR1300 AS 2006 FJR1300 AS 2013