Mooi Johnny.
Ik hoop echt dat jullie in alle veiligheid nog lang van deze hobby kunnen genieten, want als ik dat zo allemaal lees is het toch niet zonder gevaren.
Ooit (als ik tijd heb) kom ik nog wel eens suporteren hoor.
Circuit
-
- Status: Offline
Re: Circuit
Vrij van gevaar is ze niet onze hobby en dat geef ik graag als eerste toe.
Ik ben zo geen held in afkappen in binnendoor insteken (lees "nie echt goe kunne rije, etc...")
Dus alles van nen echte wannabee
Maar wat ik dagelijks op de openbare weg tegenkom is helemaal om te janken.
Wat ik op die 11 km heen en nog eens hetzelfde terug moet is veel gevaarlijker dan een dagje op de piste.
Ik ben zo geen held in afkappen in binnendoor insteken (lees "nie echt goe kunne rije, etc...")
Dus alles van nen echte wannabee

Maar wat ik dagelijks op de openbare weg tegenkom is helemaal om te janken.
Wat ik op die 11 km heen en nog eens hetzelfde terug moet is veel gevaarlijker dan een dagje op de piste.
-
Ik heb de foto's al gezien van die Kawa met opgestuikte vork alsook van de Blade die in brand is gevlogen. Nu blijkt dat de baancommissaris zijn blustoestel niet werkte waardoor ze de SC hebben opgeroepen en dus een poosje hebben moeten wachten met als gevolg dat gans de Blade naar de filistijnen is.
Ik ga alvast de 27e goed opletten want ik moet de piste op met spiegelnieuwe bandjes, ik zal de ganse eerste sessie, behalve op de recht stukken, maar zoveel mogelijk van het gas blijven.
@Boete,
er gebeuren wel altijd valpartijen maar 99.9% kan het daarna nog navertellen, iets dat je op de openbare weg meestal niet kan. (een krasje op een wagen kan gelijk staan met een fatale afloop voor de motorrijder.) Mocht ik niet regelmatig op vakantie gaan met de motor dan had ik de FJR al lang verkocht. Ik heb er niks aan om van het één rond punt naar de volgende flitspaal en de daaropvolgende vluchtheuvel te bollen. Dan zit ik liever in mijnen auto hoor.
@R1zot
ik veronderstel dat je ons de aangeleerde technieken niet gaat onthouden, niet dat ik van plan was om je te volgen maar gewoon om er zelf ook een beetje beter van te worden
Julle
Ik ga alvast de 27e goed opletten want ik moet de piste op met spiegelnieuwe bandjes, ik zal de ganse eerste sessie, behalve op de recht stukken, maar zoveel mogelijk van het gas blijven.
@Boete,
er gebeuren wel altijd valpartijen maar 99.9% kan het daarna nog navertellen, iets dat je op de openbare weg meestal niet kan. (een krasje op een wagen kan gelijk staan met een fatale afloop voor de motorrijder.) Mocht ik niet regelmatig op vakantie gaan met de motor dan had ik de FJR al lang verkocht. Ik heb er niks aan om van het één rond punt naar de volgende flitspaal en de daaropvolgende vluchtheuvel te bollen. Dan zit ik liever in mijnen auto hoor.
@R1zot
ik veronderstel dat je ons de aangeleerde technieken niet gaat onthouden, niet dat ik van plan was om je te volgen maar gewoon om er zelf ook een beetje beter van te worden
Julle
-
Alles wat ik weet zal ik zeer graag (en gratis) aan andere doorgeven.
Alles voor onze veiligheid!

-
den R1 zot schreef:Alles wat ik weet zal ik zeer graag (en gratis) aan andere doorgeven.![]()
hopelijk mag ik daar ook een beetje van meepikken

koekejo
-
Gij moet vanachter in den hoek gaan staan!
en wa kalmeren

-
en met uw handen op uwe kopden R1 zot schreef:Gij moet vanachter in den hoek gaan staan!en wa kalmeren
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()