Circuit

Hier kunnen alle verslagen van reizen, hotels en info over buitenlandse reizen gepost worden.
Plaats reactie
den R1 zot
Status: Offline

Re: Circuit

Bericht door den R1 zot »

Ik zal wa later reageren mannen... ik had hier nen hele brief gezet maar met wat snel te zijn alles gewist.... :evil:
En ik heb echt geen zin om nu terug opnieuw te beginnen. :oops:

Morgen zal ik de capriolen van die bende hier eens neerpennen sé. ;)
FJbaRt

Bericht door FJbaRt »

Te snel is nooit goed hé. :mrgreen:
We zijn benieuwd naar jullie capriolen. ;)

Groetjes,

Bart
den R1 zot

Ik ben dus efkens langs geweest...

Het was dus weer een warm onthaal (letterlijk en figuurlijk) :D
Mijn stoeltje stond klaar en er was een goei plaatske in de schaduw, want het was de moeite.... amai zo warm weer. :o

We hebben goed gelachen en ze waren bijna vergeten dat er nog gereden moest worden ook nog.... ;)
De Boys deden het dus goed, wat had je anders gedacht. Geen gezever van ge moet hier sus en daar zo en dit en dat ... en al de rest.. gewoon lekker rondscheuren op de juiste lijntjes en amuseren.
Meer moet da nie zijn!

Er is een mooi gezegde :
Don't mix-up your intentions with your capabilities!

Ook nog gezien in de paddock.....
Grietje met crosserke in jeans en zéér luchtig topke....gas geven..... vlotjes door het gras en maar gas geven.... om daarna te willen draaien op den beton alsof ze stond te parkeren... klets patat tegen de grond natuurlijk.
Ik heb nog nooit iemand zo rap zien opstaan (tenzij toen ik zelf eens was gevall euh.... omvergeduwd :? )
En ja zene ze had prijs.... haar schoon velleke met een mooi souvenier voor later. Gelukkig was het enkel haar arm dat geschaafd was, dit had erger kunnen zijn.

Over de piste zelf?
Phfff... da is toch nen ferme misser mijn gedacht. Alles zo kort achter elkaar en nogal aan de smalle kant.
Met nen supermotard of een deftige kart zou ik daar misschien nog eens rijden maar dat is dan ook het enige wat je daar kan gaan doen vind ik.

Spijtig, het zag er zo schoon uit ... op foto.
Julle

Bericht door Julle »

FJR-Freak Max schreef:Wat het uitlenen van een AS betreft voor de Jo :idea:
Zie dat hij dan niets anders meer wil berijden als hij er is mee heeft gereden en de rest gaat ook niet content zijn als ze al de sessies enkel zijn stoplicht maar is kunnen zien aanflitsen :D :D :D ;)

Groetjes,

Max :cool:
Dat stoplicht moeten we toch afplakken op circuit he Max dus dat zal het probleem niet zijn he ;) ;)

Julle
FJR-Freak Max
Site Admin
Site Admin
Mijn motor is: FJR1300 AS __ 2020 Ultimate Edition
Regio: Vlaams-Brabant

Bericht door FJR-Freak Max »

Julle schreef:Dat stoplicht moeten we toch afplakken op circuit he Max dus dat zal het probleem niet zijn he ;) ;)

Julle
@ Julle,

Haja, dat is ook weer waar :sign13: , allee dan zullen we zeggen dat hij om de 2 toeren jullie wel eens zal voorbij komen met een rondje voorsprong :D :D :D want zo'n AS'ke is niet te houden hoor Julle :rolf:

Nee hoor, de rijder zelf zal wel het belangrijkste zijn waardoor de prestatie's schitteren :headbang:
Bij het Bendeke zullen de prestatie's niet van groot belang zijn maar de Fun zal daar wel op de eerste plaats komen zeker :!:

Hopelijk mogen jullie nog héél véél plezier beleven aan het circuit rijden :notworthy:

Tot hoors :wave01:

Max ;)
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Afbeelding
koekenbakker

Bericht door koekenbakker »

De Jo heeft er, op de immens grote luchtmachtbasis, terug een eerste proefrit opzitten op mijnen bike en naar zijn zeggen begint het al aardig te lukken, alleen schakelen en macht zetten met het linkerbeen verloopt nog moeilijk (mochten er kandidaten zijn die tijdelijk hun AS willen te leen geven aan de Jo dan kan hij zijn circuitactiviteiten misschien een beetje sneller hervatten dan voorzien) :lol:
Hop naar de volgende
Julle[/quote]

merci julle, dak effkes mocht proberen ( 't kriebelde te geweldig)

nee julle geen as nodig, nog effkes op de tanden bijten, veel oefeningen bij de kine en thuis doen en dat zal binnenkort wel weer lukken om te schakelen en te " sturen" !

koekejo "binnenkort terug mobiel "( motomobiel)
koekenbakker

Bericht door koekenbakker »

Danneke schreef:Goe Jo potverdekke! Als het kriebelt moet je sporten...of motorrijden!
Ben benieuwd met welke brommer je gaat afkomen...ik heb een idee in een verzegeld envelop afgegeven aan een gerechtsdeurwaarder, kwestie om niet te kunnen foefelen. :mrgreen:

Tot binnenkort!
Danneke.
:mrgreen:

jup sporten allé 't is te zeggen bollen ga ik zeker doen,
op circuit waarschijnlijk al op zaterdag 27/09 en dit op mijn ( voorlopig ) lievelingscircuit ( a ja 'k heb daar al het meest op gereden) dus aanmoedigingen zullen van pas komen.

op de weg heb ik waarschijnlijk een verassing in petto , ra ra, :roll: 'k wil jullie wel al dit meegeven 't word tijdelijk een occasie (moet nog wa sparen en 'k heb geen ruilmoto zodoende ;) )

koekejo
den R1 zot

Morgen 9 september nog eens wa proberen op zolder.
Julle

Bericht door Julle »

Spijtig dat ik geen tijd heb om eens vlug te komen zien, maar ge gaat dat zeker heeeeeeeeeel goed doen

Julle
den R1 zot

Voila!

De dag hebben we weer zonder crash kunnen afsluiten.
Het was pertang weer de moeite hoor! :o

Nog voor we onze eerste sessie konden starten hadden we al 10 minuten vertraging omdat er in de allereerste groep waren gevallen. :cry: Yep inderdaad toen we uiteindelijk op de baan konden zagen we al reeds 2 motoren op verschillende plaatsen aan de kant staan. Eentje had een mooi oliespoor getrokken voor het insturen van de eerste chicane. :evil: Slechts 10 minuutjes kunnen rijden maar als opwarmer was het goed.
Dan met onze 2e sessie weeral van dat.... :evil: :o :shock: ik rijd de pits uit en in de eertse rechtse stonden al leuk te zwaaien met de gele vlag.. ik denk natuurlijk die pipoo is kleuren blind want we zijn juist vertrokken.
Njeet joeng niks van datte.... met koude bandjes buiten rijden on direkt het gas erop is een highsider als gevolg natuurlijk... :roll: rustig voorbijrijden en en daarna de zeker rustig de gas erop voor het rechte stuk.... en jaja lap weeral een gele vlag :? maar nu in de eerste chicane. en ja hoor door ook eentje die in het uitkomen van de chicane zich onderuit trekt en juist op de ideale lijn zich neer legt met de nodige olie op de baan. Ik kon de plas nog juist ontwijken en deed nog teken naar die achter me hingen maar jammer genoeg lette niet iedereen even goed op en zijn er een paar door de olie gegaan en daarop ook onderuit gegaan. Dus nu hadden we niet enkel olie bij het insturen van de chicane maar ook nog eens bij uitkomen en dan nog eens in het midden op de heuvel. :o :shock:
Resultaat einde sessie dus (rode vlag). :evil:
Tijdens het verdere verloop van de dag zijn er nog meer valpartijen geweest en ze waren echt niet mis…
Eentje was volledig opgestuikt, voorste velg tegen het blok, benzine tank was zoals een papieren prop, kader krom, achterste frame krom en dit was slechts op één motor hé.
Dan nog eentje met een splinternieuwe Honda CBR 1000, nen prachtige witte naked bike, onderuit gegaan met de nodige schuifschade natuurlijk. En je zou denken dat ze dan stoppen, maar nee hoor diezelfde kerel is later op de dag nog eens in de grindbak gereden.
Ook nog gezien gisteren eentje die ze hebben moeten blussen nadat ie onderuit was geschoven en die spontaan in brand vloog…. Ik kan u verzekeren da’s nie schoon zo’n motor zien voorbijkomen.

Ik zelf heb héél de dag privé les genoten en nie nodig om te zeggen dat het op het einde van de dag al terug vele beter is met het kopke. We waren met z’n tweetjes en elk van ons had zijn eigen instructeur…. Dat is dus mega hé gasten! En telkens het tempo opvoeren met kleine stapjes en terechtwijzen waar je fout zit met vanalles en nog wat. Ik moet er wel bij zeggen dat ik op het einde van de dag er volledig doorzat…. Pffffff amai m’n …. ge weet wel.
Terug meer vertrouwen en de juiste technieken om nog bij te schaven (lees trainen)…. meer moet dat niet zijn denk ik.
Ne mens kan er alleen maar een betere piloot van worden op een veilige manier.
Plaats reactie