Gratis oefeningen doen

Hier komen de Events & Meetings
Plaats reactie
'T Ghentse Stropke
Clublid
Clublid
Mijn motor is: FJR1300 __ 2003
Regio: Oost-Vlaanderen
Status: Offline

Re: Gratis oefeningen doen

Bericht door 'T Ghentse Stropke »

Luc,
zoals gevraagd een woordje uitleg van deze uitstap...

mooi initiatief van de Antwerpse politie

allereerst nen dikke mercie aan Eddy en Marc die voor het aangename gezelschap zorgde en er zo collectief een fijne dag van maakte, met afsluiter nog een gezellig babbelke op het zonnige terras in den TRITON.Zo vonden de de bikers de weg terug naar richting HOME om 17u30.Vond het een leerrijke dag alsook plezant om te doen.Op deze manier ondek je nieuwe knepen om je motor beter te besturen,NOOIT TE OUD om te leren zegt men :D .Dolfke heb één van je beste makkers gezien (je ploegmaat)die ook als instructeur de info verkondigde aan al deze brave motards die kwamen om alle ervaringen op te doen die de Antwerpse politie wilden delen.Het weer zoals Edje al zei was eigelijk nog een dikke meevaller,had het eerlijk gezegd niet verwacht als ik naar het Antwerpse continent reed.Maar helaas werd het een GESLAAGDE dag.Spijtig dat er maar weinig zielen van de Fjrijders aanwezig waren,misschien wel meer op een andere keer dan wel.

Luc, ook bedankt voor de verspreide info en inschrijvingen die leide tot de wijze dag ;)

Dirk ;)
Laat de zon schijnen voor ieder ander mens,dan zal ze steeds schijnen voor uzelf.
' Mein Gensch es oenvervalst Gensch'
witse
Moderator
Moderator
Mijn motor is: FJR1300 AE __ 2020
Regio: Antwerpen

Bericht door witse »

Graag gedaan Dirk ,en weinig deelnemers :!: tja daar kan ik echt niets aan verhelpen . Verleden jaar zijn er wel meer afgezakt naar ginder en misschien dat het volgend jaar weer gebeurd dan kan het zijn dat er weer andere mee gaan om iets bij te leren hé ;) . Toch bedankt voor de uitleg hier op ons forum :notworthy: .

Grtjs Luc
Wie regelmatig beweegt , sterft gezonder !!!
edje
Clublid
Clublid
Mijn motor is: FJR1300 AS __ 2015
Regio: Antwerpen

Bericht door edje »

Zoek het spook...

Afbeeldingen niet meer beschikbaar daar TinyPic.com niet langer bestaat
FJR 1300 Tech Graphite
Plaats reactie