Touring wat een pechdienst

Allerlei onderwerpen die niet specifiek onder een andere rubriek kunnen ondergebracht worden.
Plaats reactie
Lucvh
Status: Offline

Re: Touring wat een pechdienst

Bericht door Lucvh »

terdonkske schreef: Dus als ze de volgende keer vragen of je motor of auto per total is , gewoon zeggen dat dit niet is . Anders wordt hij niet terug gebracht , wil je dit wel dan vallen de kosten volledig voor U .
Lees de kleine lettertjes .

Groetjes Patrik :evil:
Patrick,

Bedankt voor de nuttige info

Zelf al zeeeeeeeer lang lid van Touring, tot nu toe geen problemen ondervonden.
Maar ga zeker de kleine lettertjes eens doornemen.

Groetjes Luc
daveke1

Bericht door daveke1 »

ik ben ook niet meer tevreden van touring vorige jaar augustus 2010 ik met paar vrienden gingen op weekend in onze ardenne van donderdag tot maandag vrijdag avond krijg ik eens krijg ik zwaar kloppen op mijn voor stuur nu bleek da er en grote bult op mijn band stond juist nieuwe band met moto valt niet meer te rijden al geluk da ik 5 km van ons hotel stond en heb ik daar tegen 5 a 10 km per uur naar toe gereden ben bel touring op en ze gingen alles doen voor mij na 3 uur wachten na den telefoon komt er wagen aan van touring zijn bestelwagen zat langs de rechter kant hellemaal in mekaar zijn aanhangwagen da die bij had was iets van voor den oorlog en deze man stonk naar het bier met deze man geef ik mijn moto niet mee bel terug naar touring leg dees uit en ze sturen iemand anders oke toen was het al 22 uur om 23 uur komt er terug nieuwe pechdienst van touring aan leg mijn probleem uit en vraag heb of er in de buurt een band centrale is waar ze dan zaterdag morgend mijn moto band zouden kunnen maken zo dan ik toch nog weekend verder kost genieten deze zegt nee niks in de buurt vond ik zelf al heel raar want we waren ergens bij het toeren een band centrale tegen gekomen het enige wat deze man wilde doen is mij naar huis brengen en dit wilde ik niet om dat dan mijn weekend naar de klote is en dat ik het heel simpel vond van het is maar ne voor band die moet vervangen moet worden als er nu iets aan de motor zelf was geweest had ik deze man gelijk gegeven bij deze bel ik terug naar touring en leg uit da deze man mij naar huis wilt brengen maar dat dan mijn vakantie stuk is om en stomme band die ze daar ook kunnen maken en ik kreeg het antwoord van trek uwe plan dan wij willen u helpen om thuis te graken en jij wil dit niet bij deze heb ik mijn telefoon dicht gegooit en heb mijn vriendin op gebelt die dan met ons jeep en grote aanhangwagen plus de vrouwen van de vrienden naar daar is gekomen zo hebben wij zaterdag ochtend en bande centrale gevonden en is mijn voor band gemaakt geweest zo ,da ik toch nog een leuk weekend heb gehad normaal was het een manne weekend maar door de pech zijn de vrouwen moeten af gekomen en was het toch nog heeel leuk geworden maar voor mij geen touring meer
Fandango

Bericht door Fandango »

Pff da's idd pech hebben ( en ineens de langste zin ooit ) ;)
terdonkske
1300 cc
1300 cc
Mijn motor is: FJR1300 AS __ 2015
Regio: Limburg

Bericht door terdonkske »

@ Daveke1,

Ik heb hetzelfde aan de hand gehad met touring en heb mijn contract opgezegd . En dit na 21 JAAR lidmaatschap .
Eerst in Frankrijk met een achterband en toen in augustus met mijn motorongeval , waar ze eerst mijne FJR niet wilden repatrieeren omdat hij per total was .
Nu ben ik op zoek naar een andere pechdienst of iets dergelijks .
Als er iemand iets weet of ervaring heeft met b.v. Europ Assistance , Ethias , VAB of iets dergelijks gelieve dit als je wil op deze topic te posten .

Grzt Patrik
Suzuki GS 750 / Kawasaki GPZ 1100/Yamaha FJ 1100
Yamaha Fjr 2007 simpley the best/ Yamaha Fjr 2010 still simpley the best
Yamaha Fjr AS 2015 the best you can get
dartagnan
75 cc
75 cc
Mijn motor is: Andere
Regio: Oost-Vlaanderen
Contacteer:

Bericht door dartagnan »

Patrik,

van Europ Assistance heb ik helemaal geen klagen. Heb deze reeds verschillende keren nodig gehad (vooral in het buitenland, zelfs Amerika, en niet steeds met motorproblemen, ook lichamelijke) en steeds snel en zeer correct geholpen geweest.
Van mij niets dan lof voor deze organisatie.

Serge
De gelegenheid die je hebt verzuimd, keert nooit terug.
Flykiller
1300 cc
1300 cc
Mijn motor is: FJR1300 AS __ 2013
Regio: Antwerpen

Bericht door Flykiller »

Patrick,zelf heb ik een verzekering pech bij Ethias en ik ben dik tevreden.
ik was net aangesloten toen ik door een scheur in de voorband mijn ritje moest onderbreken, en ben toen netjes naar huis gebracht (moto + twee personen), dit was wel op een zondag en men was zelfs bereid om een bandencentrale in de buurt te zoeken spijtig genoeg had men hier niet de gewenste band voor onze FJR.
voor slechts 90€ ben je safe voor een jaar voor twee voertuigen, zelfs als je met alternatief vervoer gaat en dat voor alle leden van je gezin.
voor een simpele panne had ik ze nadien nog eens nodig en dan was het euvel binnen het half uur verholpen.
in het buitenland heb ik gelukkig nog geen tussenkomst nodig gehad, dus nog geen ervaring.
grtjs Flykiller
Een dag zonder dode vliegen is geen goede dag.
koekenbakker

Bericht door koekenbakker »

al een paar jaar klant bij mondial assistance en dik tevreden
een paar keer voor kleine dingen gebruik van gemaakt maar 3 jaar gelden dik beloont geweest voor mijn "lidmaadschap"
een zwaar ongeval in italie: moto per totale ( echt "per totale" behalve het achterwiel niets die niet kapot of beschadigt was) en een gebroken knieschijf, zowel mezelf als matreaal gerepatrieerd tbv +10000€
en dit voor +/-120€ in een jaar waarbij ook mijn bestelwagen mee is verzekerd voor repatrieëring!
Chief

Bericht door Chief »

een :idea: : is het niet mogelijk dat het bestuur ervoor zorgt dat we links of rechts ergens groepskorting krijgen voor een degelijke pech- en reisbijstandverzekering op jaarbasis ??? :idea:
Is maar een voorstel hé :D

Grtz , Ivan ;)
FJR-Freak Max
Site Admin
Site Admin
Mijn motor is: FJR1300 AS __ 2020 Ultimate Edition
Regio: Vlaams-Brabant

Bericht door FJR-Freak Max »

Hallo Chief,

Dit hebben we in het verleden ook al is geprobeerd maar weinig respons op gekregen :oops:
Het probleem is dat je voor zoiets een redelijke grote groep nodig hebt om een redelijke korting te verkrijgen en de meetste onder ons zijn geneigd om bij hun vertrouwens agent te blijven waar dat ze zijn en terecht natuurlijk :dontknow:
Ook willen wij dit als bestuur niet op onze hals halen om reden als er dan ooit iets misloopt dat ze ons niet met de vinger kunnen wijzen want je weet hoe dat gaat he, zolang er niets gebeurd is alles ok maar.......en de rest hoeven we je wel niet te vertellen zeker :evil5:

Hopend op je begrip en tot een spoedig wederhoren he makker :wave01:

Max :cool:
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Afbeelding
Chief

Bericht door Chief »

oki , Max , geen probleem mee en alle begrip ervoor.
Het was dan ook maar een :idea: hé makker ! ;)

Tot wederhoors of tot op uwe cursus (mapsource) é ! :D

Grtz , Ivan ;)
Plaats reactie