Openingsrit FJrijders NL

Hier komen de Events & Meetings
StefaanH
Clublid
Clublid
Mijn motor is: FJR1300 A __ 2013
Regio: Antwerpen
Status: Offline

Re: Openingsrit FJrijders NL

Bericht door StefaanH »

Alles alles goed gaat zal ik er zijn

Stefaan
Historiek: Honda CM 125 T (1979); Honda CX 500 C (1980); Honda VF 1100 C (1985)(occ 1983); Honda Magna 650 (2007)(occ 1986); Honda CBF 1000 A (2010)(occ 2009); Yamaha FJR 1300 A (2010); Yamaha FJR 1300 A (2013)
'T Ghentse Stropke
Clublid
Clublid
Mijn motor is: FJR1300 __ 2003
Regio: Oost-Vlaanderen

Bericht door 'T Ghentse Stropke »

Hallo Fjrmakkers,

geniet er morgen tenvolle van met de Nederlandse fjrbroeders en het weer ziet er zeker pico-bello :D uit.Zal morgen eens watertanden in het geheugen :roll:

Aan den Lucky >>>fotograaf van dienst :lol: ...neem morgen maar wat toffe klikjes voor de "Fijne Herinneringen".Als het kan Luc neem ook eens een groepsfoto.Stuur dan alles maar door.Geef ze dan wel een mooie achtergrond en plaats.

Alvast bedankt.

Groeten en veel plezier.
Dirk ;) en Carine :D
Laat de zon schijnen voor ieder ander mens,dan zal ze steeds schijnen voor uzelf.
' Mein Gensch es oenvervalst Gensch'
johnny
Moderator
Moderator
Mijn motor is: FJR1300 AE __ 2018
Regio: Limburg

Bericht door johnny »

Mannen bedankt allemaal voor de mooie dag Witse spijtig dat je er niet kon bij zijn de burgemeester van Terdonk heeft foto's gemaakt :D of ze allemaal gelukt zijn dat weet ik niet :mrgreen: hij deed soms zo raar met zijn kodakske hij had moniek te fel in het oog denk ik die wou bewijzen dat ge haar lichten evenfel zag als die van Jonatan :mrgreen: :mrgreen: :D ge weet wel waar ik het over heb he mannen :D :D

Johnny
terdonkske
1300 cc
1300 cc
Mijn motor is: FJR1300 AS __ 2015

Bericht door terdonkske »

Bedankt voor deze gezellige en toffe rit van onze Noorderburen .
Was weer eens een geweldig weerzien voor enkele van onze clubleden met de leden van de Nederlandse club .
Mooi weer , tof gezelschap en een mooi ritje , meer moet dat niet zijn .
Dank ook aan onze Noorderburen , FJR 1300 club Nederland voor de organisatie van dit alles .
De foto's zijn reeds doorgestuurd naar onze Dirk in Gent , die zoals gewoonlijk er weer een mooi collage van gaat maken .
Mercie mannen en dames voor deze prachtige dag .
Dat er zo nog vele mogen volgen zekers wat betreft het weer en gezelschap .

Grzt Patrik en Monique

P.s @ Johnny ... :evil5: :cussing: :pottytrain2: :bootyshake: :booty: :toothy:
Suzuki GS 750 / Kawasaki GPZ 1100/Yamaha FJ 1100
Yamaha Fjr 2007 simpley the best/ Yamaha Fjr 2010 still simpley the best
Yamaha Fjr AS 2015 the best you can get
johnny
Moderator
Moderator
Mijn motor is: FJR1300 AE __ 2018

Bericht door johnny »

terdonkske schreef:Bedankt voor deze gezellige en toffe rit van onze Noorderburen .
Was weer eens een geweldig weerzien voor enkele van onze clubleden met de leden van de Nederlandse club .
Mooi weer , tof gezelschap en een mooi ritje , meer moet dat niet zijn .
Dank ook aan onze Noorderburen , FJR 1300 club Nederland voor de organisatie van dit alles .
De foto's zijn reeds doorgestuurd naar onze Dirk in Gent , die zoals gewoonlijk er weer een mooi collage van gaat maken .
Mercie mannen en dames voor deze prachtige dag .
Dat er zo nog vele mogen volgen zekers wat betreft het weer en gezelschap .

Grzt Patrik en Monique
Geen reactie :D d's raar :mrgreen: :D
witse
Moderator
Moderator
Mijn motor is: FJR1300 AE __ 2020
Regio: Antwerpen

Bericht door witse »

Vond het ook :cry: dat ik er niet bij kon zijn en daarom nen dikke mercie aan onze Burgemeester om foto's te maken van deze prachtige dag :thumbright: . Hopelijk ben ik er volgende keer wel bij om de verbroedering van onze Noorderburen mee te maken . En het kan toch niet anders dan met zulke toffe bende een pracht van een dag te hebben met een stralende :sunny: aan de blauwe hemel.

Grtjs Luc
Wie regelmatig beweegt , sterft gezonder !!!
'T Ghentse Stropke
Clublid
Clublid
Mijn motor is: FJR1300 __ 2003
Regio: Oost-Vlaanderen

Bericht door 'T Ghentse Stropke »

Hallo Fjrmakkers,

Ja,onze Patrik de fotograaf van dienst heeft me de leuke prenten al doorgestuurd aangezien onzen Luc er niet kon bij zijn.Patrik je hebt zeker je best gedaan ;) want anders waren deze prenten er niet en dat zou jammer zijn geweest.Maar die van binnenshuis zijn niet zo schitterend :? ,beetje donker en mattekes.Ik denk ook al zo te lezen dat Patrik er inderdaad niet altijd is bij geweest tijdens zijn fotografie :lol: Maar helaas zijn er mooie prenten bij van buitenshuis ;) en deze gaan het allemaal goed maken.De zon is te zien, blije gezichten ,dus stel vast een geslaagde rit als je 't mij vraagt.En deze staan nu al op de HS te Gent opgeslagen en zullen binnenkort vereeuwigd worden onder een leuk :lol: moto.

Patrik,bedankt makker.

Groeten,Dirk :D
Laat de zon schijnen voor ieder ander mens,dan zal ze steeds schijnen voor uzelf.
' Mein Gensch es oenvervalst Gensch'
bigger

Bericht door bigger »

Nen dikke merci aan allen die erbij waren voor een mooie dag en het goede gezelschap.
Grtz,
Bigger
FJRmart

Bericht door FJRmart »

Vrienden,
Ook wij vonden het fijn dat jullie er waren bij onze eerste rit. Mede jullie aanwezigheid en deelname heeft gezorgd voor een geslaagde toer dag.
Heb al tegen Max gezegd dat dit vraagt om een revanche, reken er maar op dat er ook Nederlanders gaan verschijnen op één van jullie aanstaande toertochten.

Het was voor mij een prettig weerzien met Max, Johnny en nog een paar anderen die ik wel herkende maar niet bij naam helaas.

De prachtige rit van 2007 die we samen maakten vanuit Eupen zit nog vers in ons geheugen.

Mensen bedankt en zekers tot een volgende keer.

Groet,

Martain
Inmiddels voorzitter van de FJR 1300 Club Nederland
FJR-Freak Max
Site Admin
Site Admin
Mijn motor is: FJR1300 AS __ 2020 Ultimate Edition
Regio: Vlaams-Brabant

Bericht door FJR-Freak Max »

Beste Vrienden,

Zoals jullie hierboven zelf kunnen lezen, heeft mijn Nederlandse collega in naam van de "FJR 1300 club NL" geschreven dat onze aanwezigheid heeft bijgedragen tot een zeer geslaagde dag :cheers:

Hierop kan en mag ik toch in naam van onze Belgische delegatie die aanwezig was schrijven dat het voor ons net zoals voor hun een geslaagde dag is geworden en een leuke rit die we samen hebben gereden :fjr2: :headbang:

Wat ik hieraan nog kan toevoegen is dat ik zéér vereerd was met de heugelijke ontvangst bij onze Noorderburen, het was een tof weerziens met jullie, alsook de fijne babbel die ik met FJRmart, Toon en zeker niet te vergeten ons Corina heb kunnen maken waren een bijdrage aan het slagen van een mooie dag die we hebben gehad :thumbright:

We kijken er nu natuurlijk al naar uit om onze Nederlandse vrienden ook eens te mogen verwelkomen op één van onze rondtritten die wij gaan organiseren, zodat we ze hier in België eens kunnen laten zien hoe de omgeving er in bepaalde streken uitzien :idea:

Bij deze wil ik iedereen die aanwezig was nog eens bedanken voor de toffe dag die we samen hebben doorgebracht :notworthy:

Groetjes en tot op onze volgende bijeenkomst :wave01:

Max :cool:
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Afbeelding
Plaats reactie