Spijtig dat jullie er niet bij gaan zijn maar als ik zie waarom, dan zou ik ook wel weten waarvoor ik zou kiezen hoor
Ziet er trouwens een veelbelovend en prachtig reisje uit maar dat zijn we gewoon van U he
Geniet er in ieder geval van en hou het rubber op de baan he makker, bij deze wens ik jullie alvast een veilige reis toe en een behouden thuiskomst
Groetjes en tot één dezer he makker
Max
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen
Nog amper 2 dagen te gaan en dan word het inschrijven voor onze BBQ afgesloten
Indien je er graag wil bij zijn word het nu stilaan de moment om je nog tijdig in te schrijven, wij hopen uiteraard op je aanwezigheid en zullen jullie dan op "Zaterdag 13 juni" zo goed als mogelijk verwennen met van alle lekkernijen, de fun daar moet je je goed humeur voor meebrengen en dan volgt de rest vanzelf
Groetjes en hopend op je aanwezigheid om mee te komen smullen
Max
Geweldig dat jullie aanwezig gaan zijn op de BBQ, jullie namen zijn dan ook onmiddellijk toegevoegd aan de deelnemerslijst
We kijken er naar uit om alle deelnemers te mogen verwelkomen
Voor die dat nog vlug willen inschrijven, deze hebben nog een goed half uurtje om dit te doen want dan word het inschrijven afgesloten
Max
Hieronder vinden jullie de "Aanwezigheidslijst" van diegenen dat zich ingeschreven hebben voor onze "FJRijders BBQ" van aanstaande "Zaterdag 13/06/2015 omstreeks 17u"
Je zal ook zien dat er bij de meerderheid reeds een icoontje achter hun naam staat, dit is een teken dat we van deze personen de betaling reeds ontvangen hebben, van de anderen staat het misschien nog in de betaalagenda klaar om overgeschreven te worden of ze moeten de betaling zelf nog uitvoeren vergeet dus niet dat de betaling op de club rekening moet toegekomen zijn ten laatste op "Woensdag 10/06/2015"
Wij hopen hiervoor uiteraard op je medewerking en begrip
Voor de rest zijn wij er zo goed als klaar voor en kijken we er naar uit om jullie allemaal in ons lokaal "Herberg T'Huis" in Rotselaar te mogen verwelkomen
Wat wij van jullie enkel nog verwachten is:dat jullie je goed humeur niet vergeten en je lachspieren wat aantrekken zodat we er samen een gezellige en leuke namiddag & avond kunnen van maken
Groetjes en tot zaterdag
Max
Aanwezigheidslijst
Abeloos , Debbie & Arthur
Max & Fanny
Witse & Sonja
Terdonkske & Monique
Johnny
StefaanH
Flykiller & Martine
Topline Trucker & Nancy
Luc Plottier & Brigitte
Sanchez & Patris
Koboloi & Koboloika
Jimmi & Shirley
Slurf & Mamaharibo
FJRMarcel & FJRAnnick
Stropke & Tortelduifje
Spitfire & Mady
Bertje & Nicole
Lex-Yam & Martine
Heatingmann & Linda
Serge & echtgenote + 2 kinderen
Gunther & Christel
Frank & Carina
Aantal ingeschreven deelnemers = 45 personen (incl. the Kids)