Vermits mijn bazeke mij nog een weekske verlof extra gegeven heeft had ik besloten om gisteren nog een een toerke te gaan doen met men . s'morgens vertrokken en we zien wel waar we uitkomen .Na een goei 500 km bijnan terug thuis kom ik ineens nen andere tegen en wa zie ik , den een of andere had daar zwarte strepen op geplakt op die zijkanten en op de naftbak en waarschijnlijk was die nog in Borgerrokko ook gepasseerd wan die zijne ambriachehendel was verdwenen . Na eens goed gekeken te hebben bleek dat toch wel iemand van de club te zijn zeker , heb dan maar eens vriendelijk gewuift he . 2 km verder ben ik er dan nog eentje tegegekomen ( nen hele donkere grijze ) daar heb ik dan ook nog maar goeiendag tegen gezegd he ,alhoewel die mens da blijkbaar ni gezien had want iets later kreeg ik al bericht dat ik wa vriendelijker moet zijn. Dus vanaf nu als ge der ene tegenkomt met de vliegen tussen zijn tanden dan bennekik dan he
Ik heb vriendelijk terug gewuift he maat
Spijtig genoeg was ik gehaast om nog tijdig in een winkel te geraken voor sluitingstijd, anders was ik wel gedraaid en achter je aan gekomen om je op een frisse cola te trakteren want ik zag dat je aan het uitdrogen was
Max
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen
Gisteren avond zo rond 21.30u
Op de E314 ter hoogte van de oprit Aarschot richting Leuven, een grijze met zij- en topkoffer kwam de snelweg op.
Eén afrit verder (Holsbeek - Rotselaar) reed hij er weer af. Moest dringend in het clubhuis zijn oftewel bij de Max, vermoed ik
Vandaag ritje gaan doen met Patrik en Marleen, dewelke we hebben leren kennen in Eupen, deze zijn afkomstig van Houthalen dus vandaar. Rond de klok van half vijf waren we in Hoei een drankje aan het consumeren, wie zag ik daar afkomen, de Max, de Gert en de dames natuurlijk, dan nog een onbekend iemand en als hekkensluiter natuurlijk den Witse, ma as de denkt dat die een stopke inlassen veur een drankske vergeet het,denk da die oogkleppen aanhadden, volgende keer ga ik plat op het rond punt liggen dan zullen ze het misschien wel zien, dus mannen en dames als ge gestopt was had ik er ene betaald. Maar volgens schijnt waren er weer hongerigen bij die nen creme glace wouden lekken. Wie zou da zijn ?
Groetjes Patrik en Monique
Suzuki GS 750 / Kawasaki GPZ 1100/Yamaha FJ 1100
Yamaha Fjr 2007 simpley the best/ Yamaha Fjr 2010 still simpley the best
Yamaha Fjr AS 2015 the best you can get