Ik kwam tegen...

Het virtuele praatcafé.
Plaats reactie
lucske
Status: Offline

Re: Ik kwam tegen...

Bericht door lucske »

Deze middag in Villers-La-Ville ... ne Dessert en ne Blauwe met een jaske over de tank.
Den ene een hele serieuze brave stille ... en de andere was ene met een lintworm van hier tot in Sjakamakka, honger dat die had.
Heel zeker dat het 2 bekende van hier zijn. ;)

Lucske
Snorry
1300 cc
1300 cc
Mijn motor is: Andere
Regio: Antwerpen

Bericht door Snorry »

lucske schreef:Deze middag in Villers-La-Ville ... ne Dessert en ne Blauwe met een jaske over de tank.
Den ene een hele serieuze brave stille ... en de andere was ene met een lintworm van hier tot in Sjakamakka, honger dat die had.
Heel zeker dat het 2 bekende van hier zijn. ;)
Lucske
Dienne brave :?: stille :roll: serieuse :o :arrow: :arrow: Mr. Dr.... :mrgreen: :mrgreen:
Lintworm :?: Sjakamakka (rusland) :lol: HONGER :arrow: :arrow: Mr. Wi... :mrgreen: :mrgreen:

Mvg, ;)
Snorry & Snorro
Als je jong bent, is reizen een deel van je opvoeding;
als je ouder bent, is het een deel van je ervaring
witse
Moderator
Moderator
Mijn motor is: FJR1300 AE __ 2020
Regio: Antwerpen

Bericht door witse »

@ Snorry, zoude gij ni beter mee doen op tv voor zo'n kwiske met ambetante vragen ;) waar hier weet ge blijkbaar veel te veel :roll: :?:

Grtjs Mr Wi...
Wie regelmatig beweegt , sterft gezonder !!!
den R1 zot

Bericht door den R1 zot »

Daarstraks omstreeks 17:15 op de Noorderlaan ter hoogte van de A12 opritten. Nummerplaatje MTG...
Deze brave mens wist me aan de verkeerslichten nog te vertellen dat mijn rechste stoplicht niet werkte.

Merciekes, want ik zie da dus zelf nie hé. :lol:
F M

Bericht door F M »

Nie meer stoppen, dan hebt ge daar geen last van. :mrgreen:
Copantwerp

Bericht door Copantwerp »

den R1 zot schreef:Daarstraks omstreeks 17:15 op de Noorderlaan ter hoogte van de A12 opritten. Nummerplaatje MTG...
Deze brave mens wist me aan de verkeerslichten nog te vertellen dat mijn rechste stoplicht niet werkte.

Merciekes, want ik zie da dus zelf nie hé. :lol:

Hoe kan dana kapot zijn gij remt toch ni , dacht da alleen u gaskabel vresleet :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
den R1 zot

Bericht door den R1 zot »

Ja maar tegenwoordig stop ik ook voor de rode lichten en nog zo veel andere dingen...
Yep ik ben nen echte sissy aan't worden. :roll: :oops: :D
CBRider

Bericht door CBRider »

den R1 zot schreef:Ja maar tegenwoordig stop ik ook voor de rode lichten en nog zo veel andere dingen...
Yep ik ben nen echte sissy aan't worden. :roll: :oops: :D
Pas maar op dat ze uw koppelingshendel er ook niet afslopen(dan wordt ge pas echt ne sissy) :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
FJR-Freak Max
Site Admin
Site Admin
Mijn motor is: FJR1300 AS __ 2020 Ultimate Edition
Regio: Vlaams-Brabant

Bericht door FJR-Freak Max »

CBRider schreef:Pas maar op dat ze uw koppelingshendel er ook niet afslopen(dan wordt ge pas echt ne sissy) :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
@ CBRider ;)

Ge moet is in het wiel van zo'n Sissy's manneke komen hangen, het kan goe zijn dat ge op het einde van de rit de "Heilige Theresa" :angel13 van kortbij gezien hebt :shock: :laughing7: :smileinbox:

Er zijn er toch bij die me uit mijn kot kunnen lokken he :tongue1: :smileinbox: :sith: :D :lol: :mrgreen:

Groetjes :wave01:

Max :cool:
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Afbeelding
Fandango

Bericht door Fandango »

Heilige Theresa....zo hoog laat je je mederijders toch wel ni wippen zeker ;) :cool:
Plaats reactie