Circuit

Hier kunnen alle verslagen van reizen, hotels en info over buitenlandse reizen gepost worden.
Plaats reactie
spider
Status: Offline

Re: Circuit

Bericht door spider »

Wij komen Zondag ook supporteren :mrgreen: :mrgreen: .

Groetjes Rudy & Marie-rose :wave01:
den R1 zot

Bericht door den R1 zot »

Dinsdag 12 mei zitten we op spa-Francorchamps!
Julle

Bericht door Julle »

Voor de geïnteresseerden: we zitten zaterdag met de gansen hoop op Folembray en de week nadien ook zaterdag op Clastres

Julle
spider

Bericht door spider »

De aanwezige piloten in Folembray op 30 mei zijn
Koekejo,Julle,In Extremo,Spider,Stropke???????.
De :sunny: zal er zijn :cheers: :thumbright: .

Groetjes Rudy
spider

Re: Circuit ecuyers

Bericht door spider »

Voila mannen klein verslag van maandag 6/7/09 op het circuit ecuyers
Zondag morgend opgestaan om 3 uur ,sandwichkes smeren ,koffie drinken voor om 4 uur stipt te kunnen vertrekken.
Daar aangekomen om 7u20 afstand 349km van bij ons thuis.Het weer was er prima ,8u30 voor iedereen briefing.
Bij het zien van het circuit was het bij mij al effen slikken .De Julle was ingeschreven bij experten + gevorderden,Erwin,Jo en ik bij weinig ervaring 1ste run was voor mij de eerste keer op dat circuit ,bochten .bochten en nog eens bochten.
2de run is het beginnen regenen maar de sessie toch uitgereden daarna voor de hele dag heel veel zon .
Laatste sessie die wij hebben gereden was tot 16.40uur
Als je het mij vraagd was dit een echte bochten stage om veel uit te leren
Erwin toch bedankt dat ik achter u mocht rijden ,maar ik moest je toch eens voorbij rijden hé en dat deed deugt.
Snorry jij ook bedankt dat je er toch altijd bij kunt zijn alleen hebben we deze keer geen koffie koeken gezien maar het is te begrijpen het was vroeg opstaan
enfin de dag is goed afgelope, we waren thuis om 21 uur van een lange rit alles te samen zo 700km
P.S. de foto's zullen wel achter komen maar daar heb ik zeker een week voor nodig om alles te sorteren

Groetjes Rudy & Marie-rose
Julle

Bericht door Julle »

Mooi verslag Rudi, ik denk dat iedereen zich gisteren rot geamuseerd heeft. Ik ben alleen zo stijf als een plank vandaag, maar wat wil je als je op een kleine 4 km meer naast de motor hangt dan er recht op zit. (ja de leeftijd ook natuurlijk, ik zal het zelf maar schrijven) Nog een dagje wat last en dan nog nagenieten en uiteraard ook uitkijken naar zondag (vertrek op verlof met Snorry ).
Nu op 2 augustus naar Zolder met gans de bende. Ik post hier wel nog een memootje enkele dagen voordien voor eventuele geïnteresseerden. Iedereen welkom om ons allen te komen aanmoedigen. Nogmaals dank aan Snorry en Marie-Rose om ons in het verre Beuvardes te komen vervoegen (en mijne moto in gang te duwen)

Julle
Snorry
1300 cc
1300 cc
Mijn motor is: Andere
Regio: Antwerpen

Bericht door Snorry »

Gisteren weer een plezante dag met een toffe bende, zelfs het mooie weer was ons niet vergeten :lol:

De capriolen van ons dagje Ecuyers kan je vinden op volgende link.

Ecuyers 06-07-2009

Mvg, ;)
Snorry

Afbeeldingen niet meer beschikbaar daar TinyPic.com niet langer bestaat
Als je jong bent, is reizen een deel van je opvoeding;
als je ouder bent, is het een deel van je ervaring
fjrmarcel
Clublid
Clublid
Mijn motor is: FJR1300 AS __ 2014
Regio: Oost-Vlaanderen

Bericht door fjrmarcel »

prachtige foto's mannen en vrouw.
daar kom ik nog wel eens naar zien, misschien op 2 augustus als het kan.
Only after the last tree has been cut down
Only after the last river has been poisoned
Only after the last fish has been caught
Only then will you find
That Money cannot be Eaten
den R1 zot

Bericht door den R1 zot »

Ik ben blij da'k nie den enige ben die ze in gangk moeten duwen. :D ;)
Julle

Bericht door Julle »

den R1 zot schreef:Ik ben blij da'k nie den enige ben die ze in gangk moeten duwen. :D ;)
Nee Johnny vanaf nu zijn we met twee en ik weet verdomme niet wat het is. De batterij was volledig opgeladen en zonder problemen de eerste sessie gereden. Toen ik wou starten voor de tweede sessie gaf hij geen kik meer, niks nada. Twee meter geduwd en in gang, daarna bij de volgende sessies geen enkel probleem meer gehad. Ik begin te denken dat de regulator de oorzaak is.

Julle
Plaats reactie