ik ben kandidaat voor de tweede kursus...
kga in mei naar het zonnige turkye om de onderkant van mijn voeten te laten bruinen
maw .... niks doen ...
Bochten stage bij MRV
-
- Status: Offline
Re: Bochten stage bij MRV
'k Zou ook graag leren rijen, maar 'k moe weeral werken
Hopelijk komen er later nog kansen en liggen de kaarten dan beter voor mij.

Hopelijk komen er later nog kansen en liggen de kaarten dan beter voor mij.
-
Hier ook interesse voor een eventuele tweede editie..de eerste kan ik niet bijwonen wegens..aanwezigheidsplicht op het werk 

- Koboloi
- Clublid
- Mijn motor is: FJR1300 AS __ 2018
- Regio: Vlaams-Brabant
- Contacteer:
Leren onzen
beter beheersen, daar wil ik wel bijzijn.
Het gaat ten slotte ook om onze veiligheid
, dus schrijf er mij maar bij.

Het gaat ten slotte ook om onze veiligheid

Liefde is "Samen op onze FJR"
De glimlach die je uitstuurt komt dubbel bij je terug. (Oosters gezegde)
De glimlach die je uitstuurt komt dubbel bij je terug. (Oosters gezegde)
- FJR-Freak Max
- Site Admin
- Mijn motor is: FJR1300 AS __ 2020 Ultimate Edition
@ Koboloi,Koboloi schreef:Het gaat ten slotte ook om onze veiligheid, dus schrijf er mij maar bij.
Niets is minder waar, je hebt groot gelijk dat je je kennis verrijkt waardoor je veiligheid, ik ga niet zeggen volledig gegarandeerd is maar dat je deze wel voor een stuk zelf meer in de hand gaat hebben

@ Leden,
Er zijn nog 7 plaatsen vrij, als je de kans hebt om deel te komen nemen, laat deze dan niet aan je neus voorbij vliegen want je mag gerust zijn dat het een investering is die je daadwerkelijk een heel ander inzicht zal geven als je een bochtig ritje gaat rijden, en het vertrouwen zal met een groot persentage stijgen, ik spreek uit ervaring als deelnemer van al meerdere cursussen bij MRV

Nu is het aan jullie om deze stap te zetten, vrees niet want dit is geen cursus rondvliegen hoor, nee nee het is om te leren kijken, inschatten en op de juiste moment te remmen of gas te geven waar nodig

Ik hoop dat de plaatsen die we nog vrij hebben zullen benut worden, het is tenslotte voor jullie dat we deze cursus organiseren en daarbovenop nog eens 20% korting geven als clublid, wat overéén komt met 25 euro die je minder moet uitgeven om deze cursus te kunnen volgen

Zet de stap naar meer vertrouwen en veiligheid, de kans is er nu om ze te grijpen

Tot Hoors,
Max

Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

- Snorry
- 1300 cc
- Mijn motor is: Andere
- Regio: Antwerpen
OesjeFJR-Freak Max schreef:
......................
Nu is het aan jullie om deze stap te zetten, vrees niet want dit is geen cursus rondvliegen hoor, nee nee het is om te leren kijken![]()

Mvg,

Snorry
Als je jong bent, is reizen een deel van je opvoeding;
als je ouder bent, is het een deel van je ervaring
als je ouder bent, is het een deel van je ervaring
- FJR-Freak Max
- Site Admin
@ Snorry,Snorry schreef:Oesjedan mag ik mijn brilleke zeker niet vergeten
![]()
![]()
Nee, da mag je niet vergeten

Zie nu wel dat ge je niet vergist en uw brilleke voor kortbij niet meebrengt he want dan ziet ge de verre bochten nog niet

Max

- terdonkske
- 1300 cc
- Mijn motor is: FJR1300 AS __ 2015
- Regio: Limburg
@ Max,
Voor de eerste cursus moet ik passen, maar voor de tweede cusus wil ik me graag inschrijven van zodra de datum is vastgelegt. Dan heb ik nog een vraagje, namelijk Monique is ook aan leren motorijden, en als dat in het najaar is, kan zij dan deze cursus ook volgen ? Natuurlijk mits betaling, graag een antwoord indien mogelijk.
Groetjes Patrik en Monique

Voor de eerste cursus moet ik passen, maar voor de tweede cusus wil ik me graag inschrijven van zodra de datum is vastgelegt. Dan heb ik nog een vraagje, namelijk Monique is ook aan leren motorijden, en als dat in het najaar is, kan zij dan deze cursus ook volgen ? Natuurlijk mits betaling, graag een antwoord indien mogelijk.
Groetjes Patrik en Monique

Suzuki GS 750 / Kawasaki GPZ 1100/Yamaha FJ 1100
Yamaha Fjr 2007 simpley the best/ Yamaha Fjr 2010 still simpley the best
Yamaha Fjr AS 2015 the best you can get
Yamaha Fjr 2007 simpley the best/ Yamaha Fjr 2010 still simpley the best
Yamaha Fjr AS 2015 the best you can get
- FJR-Freak Max
- Site Admin
@ Terdonkske,
Spijtig dat je nu niet mee kan op deze cursus, voor een 2de datum is er nog niets beslist en moeten we eerst weten dat er genoeg gëintresseerden zijn maar dat bespreken we nog wel verder op het forum
Dat Monique deze cursus kan meevolgen is inderdaad mogelijk en zeker als echtgenote van een clublid want die hebben de zelfde voordelen als het aangesloten lid, dit telt trouwens voor het ganse gezin
Wel moet ik je er op wijzen dat dit waarschijnlijk voor haar een beetje hoog gegrepen gaat zijn, niet dat ik hiermee bedoel dat ze niet zal kunnen motorijden he maar voor beginners raden we eerst de basiscursussen aan wat ze zeker kan kunnen gebruiken voor haar moto beheersing en als voorbereiding naar een bochten cursus toe
denk er is over na en ga eens kijken op de site van MRV http://www.m-r-v.be/default.aspx?pid=7&sitelang=dutch onder de rubriek "Opleidingen" in de topic "MRV1 & MRV2"
Hopend je hiermee van antwoord te zijn geweest
Groetjes,
Max
Spijtig dat je nu niet mee kan op deze cursus, voor een 2de datum is er nog niets beslist en moeten we eerst weten dat er genoeg gëintresseerden zijn maar dat bespreken we nog wel verder op het forum

Dat Monique deze cursus kan meevolgen is inderdaad mogelijk en zeker als echtgenote van een clublid want die hebben de zelfde voordelen als het aangesloten lid, dit telt trouwens voor het ganse gezin

Wel moet ik je er op wijzen dat dit waarschijnlijk voor haar een beetje hoog gegrepen gaat zijn, niet dat ik hiermee bedoel dat ze niet zal kunnen motorijden he maar voor beginners raden we eerst de basiscursussen aan wat ze zeker kan kunnen gebruiken voor haar moto beheersing en als voorbereiding naar een bochten cursus toe

Hopend je hiermee van antwoord te zijn geweest

Groetjes,
Max

- pnobels
- 1300 cc
- Mijn motor is: FJR1300 A __ 2013
- Regio: Antwerpen
Ik ben zeker geinteresseerd maar die dag vertrek ik net naar Schotland... En uitstellen is geen mogelijkheid... Voor een tweede sessie ben ik dus kandidaat