Komaan hé mannen. Het is de laatste rit dit seizoen. De openingsrit (van onze voozitter) telde 37 moto's. Niet niks.
We doen onze voorzitter een plezier en gaan bij deze rit (waar hij ook meermaals aan heeft meegeholpen, en met dank) het record..VERBREKEN met minstens 10 moto's.
En nu is het aan jullie ! ! ! ! INSCHRIJVEN.... MAAR ! ! ! !
Dolf ik wil onze president niet teleurstellen, zet er ons ook maar bij.
Als er iemand zonder benzine valt helpen wij wel duwen.
Only after the last tree has been cut down
Only after the last river has been poisoned
Only after the last fish has been caught
Only then will you find
That Money cannot be Eaten
Dan heb je er nog 12 te gaan maat , ik ben benieuwd of je dit kan klaar spelen
Komaan Dames en Heren, laat zien dat jullie onze FJRijders club waarderen, nu hebben jullie de gelegenheid om een prachtige rit in de ardennen gaan te rijden, dus neem die kans en begin massaal in te schrijven
Wie is de volgende die zich aanmeld om te komen deelnemen aan onze Najaarsrit die in organisatie is van onzen penningmeester Dolf
Zijn dankbaarheid als blijk van waardering zal jullie alsook de club alleen maar ten goede komen
Groetjes en niet vergeten in te schrijven he
Max
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen
hoe kunnen we daar nu neen tegen zeggen ...Dolf zet ons er ook maar & bij hoor als we mogen van U hé.
Alé, alweer naar de Kapel voor onze taak voor elke rit Afbeeldingen niet meer beschikbaar daar TinyPic.com niet langer bestaat
Heb ik er al genoeg aangestoken of moeten er nog bij.De vraag stel ik aan Dolf,de heiligste man van Temse zo heb ik me toch laten vertellen
Groeten,De Ghentse Stropkes
Laat de zon schijnen voor ieder ander mens,dan zal ze steeds schijnen voor uzelf.
' Mein Gensch es oenvervalst Gensch'