Rudy zit jij maandag op Zolder te rijden Dacht dat ergens gezien te hebben . Als het zo is en het is droog weer kan het zijn dat ik na de middag eens afkom ( als ik weg mag van mijnen baas he ).
Voila mannen
mijn 2de cursus zit er ook op en ik moet zeggen ,ik ben blij dat ik begonnen ben met de cursus niveau1 en vandaag de niveau1+ .
Dus het was zeer leerzaam en heb er veel van opgestoken.
Het tempo bij de 1+ is dan een heel stuk sneller dan bij nieau1 het verschil is zeer groot vanaf de 1ste sessie al en zo verder.Sneller en sneller in onze group zijn er verschillende val partijen geweest.Maar al bij al is het goed verlopen,voor mij althans de snelheid al op het laatste.
Zeer hoog bij de laatste sessie.De dag is vlug voorbij gegaan en hebben ook het bezoek gehad van Luc(witse) gekregen .
gewoon voor de fun eens op circuit met de FJR voor het 5e jaar op rij ga ik dit jaar naar Croix met mijn dealer (Lammens - Wetteren) voor een zeer schappelijk prijsje zelfs voor niet-klanten. Gewoon een dagje kot open, geen tegenliggers, geen zijstraten, geen spoorvorming, geen putten, geen plasssen, gewoon efkes kunnen doorrijden, bochten wat beter leren nemen, niks bewijzen tegenover anderen, niet uitgelachen worden, je eigen ding doen, geen superprestaties neerzetten (want ik moet de volgende dag met mijn machine terug de baan op in tegenstelling tot de echte racemachines) bewonderend kijken naar anderen, stelen met je ogen, raad vragen aan anderen,
kortom, pure fun DE dag van het jaar waar ik telkens weer naar uitkijk.
Only after the last tree has been cut down
Only after the last river has been poisoned
Only after the last fish has been caught
Only then will you find
That Money cannot be Eaten
Prachtige foto's dat ons Roosje heeft genomen zalle
En wat ne stijl zeg, ge komt erdoor alsof je al jaren circuit racer bent
Het belangrijkste is dat je ervan geniet en je het op een veilige manier blijft doen, niets moet er maar alles kan er
Groetjes
Max
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen
Geniet er samen van maar hou het wel een beetje veilig he gasten
Wij zitten met onze Lenterit, dus jullie komen toejuichen zit er niet in en wat betreft ons tempo, dit zal wel enkele km's/u lager liggen dan dat van jullie
Wat we nog hopen is dat zondag over gans het land de zal stralen, dan zijn we zeker dat jullie in zolder en wij in appelterre een een prachtige dag zullen beleven
Groetjes en tot hoors
Max
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen