Dag iedereen,
dit jaar plannen we een uitstapje met 3 motoren naar de streek rond Gorges de Verdon.
Is er iemand die in de streek al verbleven heeft en een goed adres kan aanbevelen?
alvast bedankt
Geert
Verblijf aan Gorges de Verdon
- incognito
- 250 cc
- Mijn motor is: Andere
- Regio: Antwerpen
- Status: Offline
Re: Verblijf aan Gorges de Verdon
Geert,
Ben daar vorig jaar in juli geweest,wat mij betreft zeker geen aanrader
Ongeloofelijk druk,mobile homes,sleurhutten,campingcars in alle geuren en kleuren in wandeltempo
Buiten het hoogseizoen zal dit wel beter zijn,alhoewel,het is een toeristische trekpleister.
Castellane is een toeristisch dorpje met heel veel hotels,kan niets aanraden omdat ik daar ben geweest met de tent.
Heb hier wel enkele gps routes,als je wil stuur ik ze door
mvg

Ongeloofelijk druk,mobile homes,sleurhutten,campingcars in alle geuren en kleuren in wandeltempo

Buiten het hoogseizoen zal dit wel beter zijn,alhoewel,het is een toeristische trekpleister.

Castellane is een toeristisch dorpje met heel veel hotels,kan niets aanraden omdat ik daar ben geweest met de tent.
Heb hier wel enkele gps routes,als je wil stuur ik ze door

mvg
Geert,geert schreef:Dag iedereen,
dit jaar plannen we een uitstapje met 3 motoren naar de streek rond Gorges de Verdon.
Is er iemand die in de streek al verbleven heeft en een goed adres kan aanbevelen?
alvast bedankt
Geert
Er zijn ginder slaapplaatsen genoeg, ik zou zeggen rij tot ginder en boek ter plaatse iets dan zie je tenminste wat je boekt en ben je niet tevreden dan rij je de volgende dag gewoon door. (Rij ook eens door de Gorges de Daluis)
Julle
-
Geert,
Nog wat info, hier hebben wij twee jaar geleden 1 nacht gelogeerd en heel proper en de beste keuken van de streek. Was wel niet goedkoop. Auberge du Teillon - Route Napoleon - La Garde - Castellane.
Julle
Nog wat info, hier hebben wij twee jaar geleden 1 nacht gelogeerd en heel proper en de beste keuken van de streek. Was wel niet goedkoop. Auberge du Teillon - Route Napoleon - La Garde - Castellane.
Julle
-