Verblijf aan Gorges de Verdon

Hier kunnen alle verslagen van reizen, hotels en info over buitenlandse reizen gepost worden.
Plaats reactie
geert
Status: Offline

Verblijf aan Gorges de Verdon

Bericht door geert »

Dag iedereen,

dit jaar plannen we een uitstapje met 3 motoren naar de streek rond Gorges de Verdon.

Is er iemand die in de streek al verbleven heeft en een goed adres kan aanbevelen?

alvast bedankt
Geert
incognito
250 cc
250 cc
Mijn motor is: Andere
Regio: Antwerpen

Re: Verblijf aan Gorges de Verdon

Bericht door incognito »

Geert,

Ben daar vorig jaar in juli geweest,wat mij betreft zeker geen aanrader :oops:
Ongeloofelijk druk,mobile homes,sleurhutten,campingcars in alle geuren en kleuren in wandeltempo :mrgreen:
Buiten het hoogseizoen zal dit wel beter zijn,alhoewel,het is een toeristische trekpleister. :roll:

Castellane is een toeristisch dorpje met heel veel hotels,kan niets aanraden omdat ik daar ben geweest met de tent.
Heb hier wel enkele gps routes,als je wil stuur ik ze door :D

mvg

Bericht door Julle »

geert schreef:Dag iedereen,

dit jaar plannen we een uitstapje met 3 motoren naar de streek rond Gorges de Verdon.

Is er iemand die in de streek al verbleven heeft en een goed adres kan aanbevelen?

alvast bedankt
Geert
Geert,
Er zijn ginder slaapplaatsen genoeg, ik zou zeggen rij tot ginder en boek ter plaatse iets dan zie je tenminste wat je boekt en ben je niet tevreden dan rij je de volgende dag gewoon door. (Rij ook eens door de Gorges de Daluis)

Julle
Julle

Bericht door Julle »

Geert,
Nog wat info, hier hebben wij twee jaar geleden 1 nacht gelogeerd en heel proper en de beste keuken van de streek. Was wel niet goedkoop. Auberge du Teillon - Route Napoleon - La Garde - Castellane.
Julle
den R1 zot

Bericht door den R1 zot »

Zeker de moeite :

http://www.lemouronrouge.com/

Daar ga ik nu al wat jaartjes naartoe.
Plaats reactie