Kan je het niet geregeld krijgen bij de minister van onderwijs dat ze met die klote school een week later moeten beginnen zodat jij dan mee met ons op weekend kan gaan
Je kan altijd met een petitie beginnen, hier zullen ze wel de eerste zijn om die te ondertekenen
Groetjes
Max
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen
Dat is spijtig om lezen , wij hadden gehoopt dat je het zou geregeld krijgen met je baas maar we moeten je beslissing accepteren en daarom zal ik je van de lijst schrappen
Als je op je beslissing moest terug komen denk ik niet dat Pnobels het erg zal vinden om je terug bij in zijn kamer te willen opnemen want nu zal hij het zonder gesnurk moeten doen van zijne duo slaper
Groetjes en tot een spoedig wederhoren
Max
Dejuu, ben weer te laat zag het vandaag op het forum voor weekend sauerland, miljaar, vinden het spijtig waren anders graag van de partij geweest. Zal voor een andere keer zijn, ga nog effe wa vloeken.
Suzuki GS 750 / Kawasaki GPZ 1100/Yamaha FJ 1100
Yamaha Fjr 2007 simpley the best/ Yamaha Fjr 2010 still simpley the best
Yamaha Fjr AS 2015 the best you can get
Hedde geen tentje dat ge kunt meenemen, eten vind ge overal ,zeker als ik in de buurt ben , maar dan moet ge wel ook wel rap zijn of ge kunt weer gaan vloeken want dan ben ik er mee weg .
Spijtig dat jullie dit nu pas op het forum hebben ontdekt
We zullen jullie wel de bevoorrechte positie geven als eerste op de reservelijst te komen om,
indien er iemand mocht afvallen door omstandigheden,
als eerste in aanmerking te komen om die plaats in te vullen
Zoals Abeloos al zei is dat natuurlijk een spijtige zaak dat de plaatsen al volzet zijn maar wat nog spijtiger is en waarvan onzen Abeloos nog niet van op de hoogte was is......dat er al iemand anders zich had aangemeld om de eerste reserve te zijn als er iemand zou wegvallen
Dus..... bij deze zullen jullie zich tevreden moeten stellen als 2de reserve als jullie dat nog goed vinden
We zullen hieronder dan ook een lijstje maken met mensen die zich als reserve willen aanmelden en....wie weet kunnen we nog iets versieren om jullie toch de kans te geven om nog mee te gaan
We houden jullie wel op de hoogte als er nog iets speciaals uit de bus valt
Belangrijk
Wat alle personen die zich al ingeschreven hebben zeker moeten weten en wat ik hier nog eens wil melden is dat, de clubleden steeds voorrang zullen krijgen om aan het weekend deel te nemen
Dit wil zeggen, als je op de lijst staat van degenen die al mee gaan en je nog géén clublid bent dat je dan je plaats zal moeten afstaan aan de 1e reserve die een clublid is wat je dus zeker het best kan doen om je plaats niet te moeten afstaan is je lidmaatschap zo snel als mogelijk vernieuwen zodat je deelname verzekert is
Deelnemerslijst : het voltallige Bestuur +
01. Witse & Sonja
02. Fandango
03. Droopy
04. Pnobels en zijn partner Johnny
05. Snorry & Sandra
06. Terdonkske & Fazerke
07. Gert & Christiane
08. Marcel & Annick
09. Spitfire & Mady
10. Reg
11. Slurf(ke) en Mamaharibo
12. Den boete & Karin
13. 'T Ghentse Stropke & Carine
14. Martin & Marijke
15. Flykiller & Martine
16. Rudy en Martine (Motoplezier)
Met vriendelijke groeten,
Het bestuur
Oke Max, schrijf ons dan maar in als 2de reserve. Tis nog een hele tijd. Voor de rest nog fijne feestdagen en nie te zat en oppassen met de controles. Groetjes
Suzuki GS 750 / Kawasaki GPZ 1100/Yamaha FJ 1100
Yamaha Fjr 2007 simpley the best/ Yamaha Fjr 2010 still simpley the best
Yamaha Fjr AS 2015 the best you can get