Ik kwam tegen...

Het virtuele praatcafé.
Plaats reactie
den boete
Status: Offline

Re: Ik kwam tegen...

Bericht door den boete »

fjrmarcel schreef:Ik kwam tegen DEN BOETE op nen ....fiets hij was volledig incognito en ik had hem niet herkend.
:shock: :o :( ;)
Als je hem niet herkende, hoe weet je dan dat hij het was ;)
Toegegeven, je ziet mij tegenwoordig meer met de fiets dan met de :fjr: , ik heb er op drie maanden tijd bijna acht kilo's dikke pens afgereden :shock:
den R1 zot

Bericht door den R1 zot »

Da's heel goed Boete!
Ik heb ook al en paar keer met de fiets naar het werk gereden, 11 hen en natuurlijk 11 terug.
Ik doe dit op een rustig tempoke (35 minuutjes / 3 bruggen over) want we hebben geen douches op kantoor.
En helemaal bezweet aankomen is geen optie.
Jammer dat het met de fiets zeker even gevaarlijk is op de Noorderlaan in de haven dan met de motor. :cry:
Maar er is een planning en zelfs een vergunning om het fietspad aan te passen. :)

Dat regelmatig fietsen en joggen doet ne mens alleen maar goed! ;)

Maar om effe on-topic te blijven :

Deze ochtend (Noorderlaan/ Luythagen 8:10) nen echte twat op een CBR 600F die zichzelf persé wou bewijzen. :o
Kot open vertrekken en slalommen tussen de auto's om 500 meter verder terug aan het licht te moeten wachten.
Effe heb ik nog getwijfeld om hem een lesje te leren ... :D maar daarvoor is de openbare weg niet geschikt en dan zou ik zeker geen haar beter zijn. (zelfs slechter met al m'n ervaring).

Groetjes,
yamaha

Bericht door yamaha »

Vandaag Johnny gezien in Flémalle.
Jopet

Bericht door Jopet »

Zaterdag net voor de middag 11.45u
Een Sky Red met originele topcase (eentje van bij Caset) nummerplaat beginnend met WAT...
Rijdend rond het Park Van Zuylen te St-Kruis en dus voorbij mijn straat gereden zonder bij ons te stoppen voor koffie....

Zo zag ik hem rijden.... allé toch ongeveer... ;)

Afbeeldingen niet meer beschikbaar daar TinyPic.com niet langer bestaat

Groetjes,
Jopet
den R1 zot

Vandaag omstreeks 17:10 op de Noorderlaan richting Centrum, nen blauwe met nummerplaat MLE...
Geen flauw idee wie het was, het was de eerste keer dat ik die daar zag rijden.
CBRider

Bericht door CBRider »

den R1 zot schreef:Vandaag omstreeks 17:10 op de Noorderlaan richting Centrum, nen blauwe met nummerplaat MLE...
Geen flauw idee wie het was, het was de eerste keer dat ik die daar zag rijden.

Ik verschiet er van dat ge mij nog niet hebt zien rijden op de Noorderlaan :o , ik woon daar vlakbij. Maar ja ne grijze valt misschien niet zo op :( , of anders pak ik altijd het verkeerde stuk van de noorderlaan. :?

grtz
Francois :cool:
den R1 zot

Elke werkdag tussen de kazerne van de flikken tot aan haven 500.
In de ochtend rond 8:00 richting haven, retour 17:10. ;)

Deze morgen in Merksem Ell Staf gezien met zijn camion. Staat die daar wat te zwaaien en claxonneren op een kruispunt. :shock:
:D :D
CBRider

Bericht door CBRider »

den R1 zot schreef:Elke werkdag tussen de kazerne van de flikken tot aan haven 500.
In de ochtend rond 8:00 richting haven, retour 17:10. ;)

:D :D
R1zot gespot op Noorderlaan tegen illigale snelheid door Douane, :o gelukkig mogen deze geen snelheidsovertredingen vaststellen :mrgreen: :mrgreen:

ge ziet vroeg of laat zien ze u wel ;)

grtz
Francois :cool:
den R1 zot

:oops: :oops: :oops:
TOMH

Bericht door TOMH »