Ik kwam tegen...

Het virtuele praatcafé.
Plaats reactie
bgey
Status: Offline

Re: Ik kwam tegen...

Bericht door bgey »

Vanochtend zowaar 3 FJR's gespot :!:

- 7u10: ne grijze op de N41 Sint-Niklaas richting Dendermonde, tussen de E17 en Elversele
- 7u30: ook ne grijze op de Antwerpse Ring ter hoogte van Merksem. Hij of zij reed richting A12/Bergen-op-zoom
- 2 minuten later: opnieuw ne grijze op de E19 aan Brasschaat, richting Antwerpen

Ik had verwacht er nog 2 te zien stilstaan op de E19 aan de grensovergang richting Breda, maar Marie en Josee lagen misschien nog in hun bed. :mrgreen: :mrgreen:
lucske

Bericht door lucske »

Ook vanmorgen,
Om half acht ongeveer in Leuven op het einde van de Vuurkruisenlaan.
Ne zwarte met één hendel; een AS dus. ik stond naast hem met een vrachtwagen (Terberg) van de STELLA maar hij kijk ni links of rechts en het vizier bleef dicht. Kon dus niet zien wie het was.

Lucske
bgey

Bericht door bgey »

Daarstraks in de spits (16u45 of zo) op de Antwerpse Ring. Ne grijze (model 2001/2002?) nummerplaat MFG... (als ik het mij goed herinner) en 2 FJRijders-stickers op de koffers.
witse
Moderator
Moderator
Mijn motor is: FJR1300 AE __ 2020
Regio: Antwerpen

Bericht door witse »

Vandaag in St.Hubert om ongeveer 12.30 . 2 :fjr: waarvan 1 waar ik de stickers van de club heb zien ophangen . Er heeft nog iemand zijn hand opgestoken van op een terraske maar ik heb ni kunnen zien wie het was omdat er wel wat verkeer voor mij reed, wij waren met 4 op de baan en ik was de laatste om die mannen een beetje voort te duwen :lol: :lol:

Grtjs Luc
Wie regelmatig beweegt , sterft gezonder !!!
Jopet

Bericht door Jopet »

witse schreef:Vandaag in St.Hubert om ongeveer 12.30 . 2 :fjr: waarvan 1 waar ik de stickers van de club heb zien ophangen . Er heeft nog iemand zijn hand opgestoken van op een terraske maar ik heb ni kunnen zien wie het was omdat er wel wat verkeer voor mij reed, wij waren met 4 op de baan en ik was de laatste om die mannen een beetje voort te duwen :lol: :lol:

Grtjs Luc
Dat waren wij Luc, een Silverstorm en een Desert Metallic, we zaten te eten op het terras van Le Saint-Hubert (wel een originele naam voor een zaak in Saint-Hubert hé).

Groetjes,
Jo
witse
Moderator
Moderator
Mijn motor is: FJR1300 AE __ 2020

Bericht door witse »

Toch gemakkelijk zo'n sticker he ;) ;)

Grtjs Luc
Wie regelmatig beweegt , sterft gezonder !!!
den R1 zot

Bericht door den R1 zot »

Daarstraks op de Noorderlaan omstreeks 17:10 nen scooter, nen beemer (RT) aan de match in Merksem.
Maar geen enkele FJR, op die van mezelf na natuurlijk. :lol:
jantje2
Clublid
Clublid
Mijn motor is: FJR1300 AS __ 2013

Bericht door jantje2 »

Vandaag omstreeks 14:15 op de Boomsestwg richting Antwerpen te Aartselaar en Wilrijk op het buitenvak. Een Desert Metallic zoals de mijne.
Hij werd gekocht in Stabroek, dat kon ik nog lezen. Hij reed wel wat te rap en dat is daar rond die tijd zeer gevaarlijk.
Mijn zoontje van 25 jaar is daar nog pas geflitst tegen 92 km/u , prijs €110.
Benieuwd of het iemand van de club was.
Een Dag Niet Gelachen Is Een Dag Niet Geleefd

Sarolea Blauwe vogel-Suz T20 Super Six X6 Hustler-BSA Lightning 650-Norton 850 Commando-Norton Wasp 850-Honda CBR 900 RR-Yam Fazer1000-Yam FJR1300 AS 2006 FJR1300 AS 2013
den R1 zot

Bericht door den R1 zot »

Ik was het niet, ik zou nie durven.
fjrmarcel
Clublid
Clublid
Mijn motor is: FJR1300 AS __ 2014
Regio: Oost-Vlaanderen

Bericht door fjrmarcel »

Ik kwam tegen DEN BOETE op nen ....fiets hij was volledig incognito en ik had hem niet herkend.
:shock: :o :( ;)
Only after the last tree has been cut down
Only after the last river has been poisoned
Only after the last fish has been caught
Only then will you find
That Money cannot be Eaten
Plaats reactie